Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی تخمدان
سلام من قرص مدروکسی پروژسترون دارم مصرف میکنم شبی ۱عدداگه نخورم پریودنمیشم؟باعث سرطان سینه میشه؟کیست تخمدان طی چه مدتی بهبودپیدامیکنه؟
- آزمایش هورمون؟
سلام وقتتون بخیر بنده روز سه پریود ازمایش دادم که (8.3)fsh بود که نسبت به ازمایشات قبلم که دادم خیلی نزدیک به رنج نرمال ازمایشگاه (follicular phase:1.5 - 9.7) هست و این ماه مشخص شده تنبلی تخمدان دارم. قبلشم روکین دوماه خورده بودم یعنی مشکلیه؟یائسگی زودرس دارم؟ نیاز به تکرار آزمایش هست؟
- قرص لونسترول تاریخ گذشته
تاثیر دارد؟
- رابطه جنسی
سلام خانم دکتر من الان حدود ۲۰ روز هست که ازدواج کردم باهمسرم رابطه جنسی که می خواهیم برقرار کنیم نمی دانم چرا دخول صورت نمی گیرد و پرده بکارتم هنوز پاره نشده آلت همسرم داخل نمی رود نمی دانم باید چکار کنم
- فشار
سلام خانم دکتر خسته نباشید می خواستم بگم برای زایمان دوم سوزن فشار میزنند یانه لطفا جوابمو بدید ممنون
- جستیران
سلام من ۴۳ ساله هستم خون ریزی شدید داشتم دکتر بهم گفتن که دهانه رحمم ضخیمه و قرص جستیران رو برام تجویز کردن میخواستم بدونم این دارو اثر بدی نداره؟ چون اطرافیانم میگن که این قرص باعث به هم خوردن تعادل پریودی میشه
- Fsh
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که سومین روزی که خونریزی خفیف داشتم رفتم آزمایش fshدادم از روز بعدش دیگه خونریزیم زیاد شدش،اشکالی داره اون روز آزمایش دادم؟نمیدونستم که شدید میشه پریودم
- توده در پستان
سلام من سونوی پستان دادم که نوشته سینه چپ در ساعت ۳-۴ منطقه اواسط،تا دور یک توده لوبوله نا همگن ۸*۱۱ میلیمتر مشاهده می شود. لطف میکنید بگید یعنی چی. ؟ من قبلا سابقه ماستیت پستان در سینه راست داشتم که الان برطرف شده لطفا بگید خطرناکه یا نه. ممنون میشم
- سرکلاژ
سلام وقت بخير من در ١٦ هفته و ٥ روز عمل سركلاژ شدم ديروز و اينكه ميخوام بدونم خونابه طبيعى است ؟
- عقب افتادن پریود
بعدازخوردن قرص اورژانسی ،،باید19پریود میشدم ولی 26شدم،وپریود دومی از26 پنج روز شش روز گذشته ولی نشدم تست هم منفی هست
- سلام زمان پریدیم درد و فشار زیادی در مقعد دارم دلیلیش چی میتونه باشه؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام ازدواج کنم و این مورد خیلی برام مهمه من وقتی اولین بار عادت ماهانه شدم حدود ۹ سال پیش و روز اخر رفتم حموم اندازه یک بند انگشت اشاره یا کمتر ولی نهایت اندازه یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم بعد حدود نیم ساعت تا یک ساعت بعد از انگشت کردن از من خون اومد به مدت چند روز یا هفته دقیق یادم نیست ولی خیلی کم میخواستم بدونم بکارتم اسیب دیده
- سیاهی وسفتی مدفوع
دخترمن۶سالش هست بعد۲سال مدام مدفوعش سیاه وصفت هست ایااین مسعله مهم هست؟
- بارداری
سلام. خسته نباشید من ۲۸ ساله هفته هجده بارداری هستم که هفته سیزدهم سرکلاژ شدم شیاف پروژسترون ۴۰۰ شبی یک عدد استفاده میکردم الان آمپول فمولایف هیدروکسی پروژسترون ۲۵۰ میلی هفته ای یک بار تزریق میکنم کمی کمردرد کرفتم میخواستم بدونم آمپول و شیاف هر دو یک اثر را دارند ممکنه کمردردم بخاطر آمپول باشه ممنون اگه راهنماییم کنید
- کمر درد وسوزش
باسلام خسته نباشید خانم دکتر من امروز 10 اسفند تو 17م سیکلم هستم ولی پریودام نامنظمه از دیروز درد شدید تو کمر وشکمم میاد ی کمی سوزش دارم موقع دفع ادرار نفخ دارم ونوک سینه هامم برجسته شده و درد داره خواستم بپرسم چرا اینطور شدم والبته من تو اقدامم برای بارداری .. باتشکر ازلطفتون
- سلام خانم دکتر من ١۶ اردیبهشت عمل کیست درموئید تخمدان انجام دادم، متاسفانه تخمداانم در گیر شده بود، ازمایش خون که دادم گفتن یایسه شدم ، و دکتر بهم قرص استرادیول داد و دوفاستون ، ولی من قرص استرادیول گفته بودن تا ٢١ شب بخورم و از شب ١۵ بعد از مصرف قرص استرادیول دوفاستون بخورم، و من از شب ١۵ دوفاستون خوردم و حواسم نبود که گفته استرادیول هم بخورم، و من دیشب اخرین قرص دوفاستون خوردم و شب بعد پریود شدم، اشکال نداره؟
سلام خانم دكتر من ١٦ ارديبهشت عمل كيست تخمدان انجام دادم ، و متاسفانه تخمدان درگير شده بود، ازمايش خون كه دادم گفتم يائسه شدم ، من ٣٠ سالمه، دكتر بهم قرص استراديول و دوفاستون دادن، قرص استراديول گفته بودن تا ٢١ شب بخور و دوفاستون از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، من از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، دوفاستون شروع كردم، وتا ٧ شب گفته بودن، و شب اخر كه قرص دوفاستون خوردم، فردا شبش پريود شدم ، اشكال نداره؟
- مصرف قرص فلوکونازول
سلام وقت بخیر بنده به مدت یک هفته سوزن و خارش شدید واژن داشتم که از قرص فلوکونازول استفاده کردم یک کپسول و سه روز بعد یک کپسول دیگر و هر ۱۲ ساعت یک عدد مترانیدازول ۵۰۰ و پماد کلوتریمازول یک درصد و بعد از چهار روز پریود شدم یا لکه بینی بهتره بگم.دلیل رو میخواستم بدونم برای چی هست .سپاس
- سوال
سلام خسته نباشید بیست ویک سالمه ومجردم برای تنبلی تخمدان دارومصرف میکردم که الان دوماه هست که مصرف داروروقطع کردم این ماه پریودم به این صورت بود که دوروز اولش لکه بینی وپنج روزخونریزی بعدازهفت روز پاک شدم ولی از روزنهم دوباره لکه بینی دارم چرااینطوری شده؟بنظرتون بایدپیگیری کنم؟
- درمان تنبلی رحم
سلام خانم دکتر
آیا تنبلی رحم درمان قطعی دارد؟ - مشکلات جنسی
سلام. من ۸ ماه ازدواج کردم ولی ما هنوز نتونستیم عمل دخول انجام بدیم. من هیچ ترس یا اینکه خودم بکشم عقب ندارم .ولی همسرم احساس میکنم زود انزاالی دارن کل شروع تمام رابط ما ۵ دقیقه هم نمیش بد ما وقتی که میخوایم وارد رابطه بشیم هیچ چیزی حس نمیکنم که چیزی بخواد وارد من بشه حتی چند بار حواسم جمع کردم سریع آلت همسرم میفته


