Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مرده زایی
سلام بعداز مرده زایی چندوقت میتوانم اقدام کنم شرایط روحیمو هم بدست اوردم آیا در ماه چهارم بعداز سزارین میتوانم اقدام کنم
- کیست یونی لوکولار
سلام وقت بخیر در سونو گرافی کیست یونی لوکولار دارای جدارنازک و محتوی اکوفری به ابعاد ۸۶*۷۵ م م منطقی بر آندکس سمت چپ رویت شد ممنون میشم راهنمایی کنید
- Hpv
سلام من تست پاپ اسمیر دادم و اچ پی وی ۱۶ داشتم به گفتهی شما دو ماه قرص پاور فیت رو مصرف کردم و باید دوباره مراجعه میکردم بهتون با توجه به وضعیت فعلی کرونا اگر مطب حضور نداشته باشید من باید چه کاری انجام بدم ؟
- لاپارسکوپی یا ivf
خسته نباشید میخواستم بونم احتمال بارداری در لاپاراسکوپی درمانی بیشتر یا در ivf
- بارداری
سلام خسته نباشیدد من ۱۰ این ماه باید عادت ماهانه میشدم ک نشدم بعد ۱۷ رابطه از پشت داشتم همسرم مایه منی از پشت ریخت روم میخوام بدونم احتمال بارداری وجود داره
- کیست تخمدان
با سلام دخترم ۱۳ سالشه،در قسمت چپ زیر شکم درد شدید داره،سونوگرافی کیست به ابعاد ۳۰ در ۴۰ میلیمتر نشان داده و داخل کیست متریال اکوژن با دیامتر ۲۲ میلیمتر،میخواستم ببینم با دارو رفع میشه یا باید جراحی بشه
- درمورد بخیه سزارین
با سلام . من زایمان دوقلو داشتم حدود ۴سال و نیم پیش .بعد زایمان همه چی خوب بود و مشکلی نداشتم الان شروع کردم به ورزش trx حرکات کششی انجام میدم فوق العاده درد شدید در قسمت بخیه دارم که نمیتونم ادامه بدم .چیکار میتونم بکنم برای ادامه تمرینات که دردم خوب بشه؟
- علت یایسگی
باسلام من ۳۸ سالدارم ونزدیک سه ساله که باقرص وآمپول پریودمیشم دکترزیادرفتم میگن هیچ مشکلی نداری توخونواده هم نداشتیم ولی یه دکتربهم گفت دچارشوک عشبی شدی من افسردگی هم دارم سه ماه کامل پریودنشدم حالایه هفته پریودبودم پاک شدم دوباره پریودشدم چکارکنم
- پرولاکتین
سلام خانم دکتر .اميدوارم در تمام مراحل موفق باشيد .خانم دکتر بنده بيمار شما هستم براي بارداري پيشتون اومدم و شما براي من آزمايش نوشتيد آزمايش.هورموني بنده 120 بوده و شما براي من دارو نوشتيد من دارو مصرف کردم و گفتيد دوباره آزمايش انجام بدم .به نظر من باردار ميشم دوباره .البته با ذکر اين موضوع که سال قبل حامله بودم ولي بخاطر مصرف قرص روآکوتان کورتاژ کردم ولي الان خيلي استرس دارم ميشه راهنماييم کنيد در ضمن اين دفع زمان عادت ماهانه خونريزيم شديد شده و درد زيادي در قسمت زير شکم و کمرم دارم
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخم دان دارم دارو مصرف کردم روز ۱۳پریودیم دوتا فولی ۲۰ و ۲۱ داشتم امپول زدم تا تخمک ها آزاد بشه از روز ۱۸ عادتم بهم قرص مدروفم ۵ داده سوالم اینه بخورم قرص رو یانه
- امپول سینال اف
اگه کسی اشتباه امپول سینال اف تزریق عضلانی کرده باشه اثری برابارداری داره یابایددوباره تزریق بشه
- خونریزی پریود
سلام خانم دکتر دخترمن۱۴سالشه و تقریبا ۸یا۹ماهه که داره پریود میشه و چند ماه اول طبیعی بود یعنی ۷یا۸روز پریود میشد ولی ماه قبل که پریود شد تا الان پریودش قطع نشده و دوماهه که پریوده دکتر هم بردمش گفتن قرص مفنانیک اسید بخوره ولی این قرص هیچ فایده ای نداشت میشه شما راهنمایی کنین که مشکلش چیه؟ ممنون
- سلام من علایم داشتم و گفتین یک سوم اپلیکاتور را وارد کنم نه بیشتر، من نمیدونستم و از روز اول تا شش روز بعدش که استفاده کردم هر شب پر کردم اپلیکاتور تا اخر وارد کردم، حالا مشکلی پیش میاد؟ خطرناک؟ بخاطر اینکه کلیه هام و روده هام و قلبم احساس ناراحتی کردم
- خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید
- سیکل ماهانه
سلام من یک ماهه پریودم عقب افتاده یک هفته س به طور غیرطبیعی چاق شدم امپول پروژسترون زدم...دلیل این چاقی چی هست؟وایا ممکنه بعد از عادت ماهانه برگرده
- کیست تخمدان
با سلام.من کیست اندومتریوز دارم.ایا باردار میشم؟قرص وروژست مصرف کنم ایا مانع حاملگی میشه؟من الان قصد بارداری دارم.قرص قطع کردم.چه کنم؟
- جلوگیری ازبارداری
سلام من بانامزدم رابطه محافظت نشده داشتم وفرداش دوتاقرص یک ونیم اورژانسی خوردم وبعدازی هفته ک رابطع داشتم ی قرص یک ونیم خردم وبعداز۱۰روزخونریزی ولکه بینی داشتم ولی ازتاریخ پریودیم۱۰روزمیگذره ایااحتمال داره باردارباشم؟
- بارداری
سلام. ببخشید زن باردار میتونه واکسن آنفولانزا تزریق کنه؟ برا جنین ضرری نداره؟
- فالوآپ ومایع داخل کاویته رحم
با سلام،من دو سه روز پیش سونو واژن دادم.نوشته بود ضخامت آندومتر نسبتا یکنواخت بوده وحدود۴ mm ومقدارکمی مایع داخل کاویته رحم مشاهده شده وفالو آپ توصیه شده،درضمن هیچ موردی مربوط به خونریزی ندارم ویک بار فقط درد خفیفی زیر شکمم احساس کردم،آیا خطر دارد
- تماس جنسی
با عرض سلام و خسته نباشید.خانمی 29 ساله هستم که مدت یکماهه ازدواج نموده ام.در این یکماه بعد از هر نزدیکی با وجود استفاده از لوبریکنت و سکسهای با فاصله زمانی یک هفته ای اما باز هم درد و خونریزی و سوزش دارم(فثط در زمان سکس و در زمانهای دیگر خارش و سوزش ندارم).به دو پزشک زنان همزمان مراجعه کرده ام.یکی می گوید که عفونت شدید واژن و زخم رحم داری برایم پماد و انتی بیوتیک تجویز کرده اند و پزشک دیگر می گوید که هیچ عفونت و مشکلی نداری و بمرور زمان درد و خونریزیت برطرف خواهد شد . حال من مانده ام که تشخیص کدام درست است؟لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از پاسخگوییتان


