Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیرخرداد ماه به تشخیص دکترم که آندومتریوز داشتم خونریزی زیاد هنگام پریودی ایودی میرنا گذاشتم بهم نساخت مدام خونریزی داشتم بعد از ۳۶ روز دستگاه خودش دفع شد از اون روز حدود ۵ ماه مدام لکه بینی و خونریزی دارم ۴۷ سالمه ودکتر بهم قرص دروسبلا دادن چهار پنج بسته خوردم و برام آمپول لوپرومر تجویز کردن در سه نوبت که دوز دوم اونو ۱۶ آبان زدم ولی هنوز لکه بینی دارم و آخرین قرص دروسبلا رو دارم میخورم آیا قرصو قطع کنم بازم لکه بینی دارم یا نه
- بارداری و ورزش
سلام من دوسال ورزش تکواندو رو شروع کردم و الان میخوام ادامه بدم بعضی ها میگن در آینده مشکلاتی برای باروری و از این قبیل برام به وجود میاد آیا درسته؟
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخوردم گفته از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب بخورم حالا من دارم قرص میخوردم از ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا درحالا خوردن قرص پریود شدم لطف کنید جواب بدین
- خونریزی
سلام خسته نباشید من برای باردوم که باهمسرم رابطه داشتم بازهم دچار خونریزی شدید شدم البته رابطه دوم یه هفته بعد رابطه اولم بود الان خیلی استرس دارم نکنه مشکلی دارم میترسم حضوری رجوع کنم لطفا کمک کنید
- تداخل دارویی لووتیرکسین با قرص ال دی
سلام من برای عقب افتادن پریودم میخوام قرص ال دی بخورم در حالی که کم کاری تیروئید دارم قرص لووتیروکسین میخورم میخواستم ببینم این دارو ها باهم تداخل ندارن واینکه پریودم عقب میفته یا نه ؟این قرص روی تیروئید اثر میزاره یا نه ؟ممنون میشم جواب بدین
- افزایش سایز سینه
تزریق امپول استروژن برا افزایش سایز سینه مشکلی نداره؟
- درد جای سزارین
سلام پنج سال ک عمل سزارین کردم الان یک هفته است سمت چپ کنارخط عمل سزارین درد میکنه تکون ک میخورم تیر میکشه ک نمیزاره حرکت کنم باید فشارش بدم بعد جابجا بشم لطفاً بگین چکار کنم
- آمپول پروژسترون
سلام من دو ماهه پریود نشدم دکتر بهم دو تا آمپول پروژسترون داده گفته دوتاشو باهم بزنم خواستم بپرسم دوتاشو چجوری ترکیب کنم با هم بزنم؟
- دفع تکه گوشت در زمان پریود
سلام من هر دوماه یکبار موقع پریود دفع یه چیز گوشتی از بدنم دارم میخواستم بدونم مشکلی هست یا نه
- مادرانه
این روزها مراقب خود باشید مادر.سلامتی رو برای شما از خداوند خواستارم.
- زعفران پاک کردک
سلام ۲۴هفته باردارم زعفران پاک کنم واسه بچه ضرر داره???
- در مورد امپول سینال اف در ای ویاف
من روز ۷ پریودی هستم و امپول دوم سینال اف دارم مصرف میکنم و ترشحات قهوه ای دارم آیا خوبه یا بد
- قرص ضد بارداری
با سلام و وقت بخیر ۱. آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری، مانع از بارداری میشود و برای جلوگیری از بارداری مناسب و مطمئن است؟ ۲. آیا پس از اتمام ۲۱ قرص ضد بارداری، اون چند روزی که در انتظار شروع خونریزی هستیم، میتوان بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری نزدیکی داشت و احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ با تشکر فراوان از شما خانم دکتر عزیز
- سلام من یک سال گذشته سزارین کردم بار سنگین بلند کردم الآن در شکم درد دارمچرا
پ
- کیست تخمدان
سلام من 27سالمه.10ساله لوپوس دارم.دوماه پیش لتروزول خوردم باردارنشدم درسونوی کیست 42م م باره وخونریزی کرده بودماه بعد سونودادم کیست47م م ساده بدون خونریزی بود باثوجه ب بیماری لوپوس قرص ال دی نمیتونم مصرف کنم .درد تخمدان دارم برای درمان کیست چکار کنم؟
- قارچ
سلام خانم دکتر، من سه شنبه اومدم پیشتون قارچ داشتم شما دوتا کپسول واژینال دادین بهم یکی کپسول کلوتریمازول یکی ژینوفیلوس یادم نبس گفتین چطور باید استفادش کنم؟!هردو هفته ای یکبار؟!
- قرص ضد بارداری
سلام من باید بسته جدید قرص ال دی را شروع میکردم اما سه شب یادم رفت الان باید چی کارکنم ؟
- Pco و ریزش مو
سلام وقت بخیر، ۲۹ ساله و مجرد هستم و دارای پلی کیست تخمدان. با وجود مصرف دارو زیر نظر پزشک(سیپرترون کامپاند ، استات ک از روز پنجم ب مدت ده شب ، و فیناسراید ک بعد از اتمام استات ب مدت ده شب.داروها سه ماهه تجویز ) ، الان ماهه دوم هست ک مصرف میکنم ولی همچنان ریزش مو شدید دارم. لازم ب توضیح است ک من از ۱۵ سالگی زیر نظر پزشک هستم و مدتهاست ک انواع قرص های هورمونی و مصرف کردم، ولی این اواخر ریزش مو پیدا کردم، لطفا راهنمایی کنید ک چرا با مصرف قرص من همچنان ریزش مو دارم . سپاس
- آزمایش خون
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز شما برام آزمایش قبل بارداری نوشتید با توجه به تخمدان پلی کیستیکم روز چندم پریودی این آزمایشو انجام بدم؟ اگه امکانش هست زودتر جواب بدید این ماه بیام خدمتون با تشکر🙏
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من چند ماهی هست ک قرص جلو گیری دروسبلا مصرف میکنم اخرین بسته ای ک مصرف کردم همین ماه بود وسط مصرفش دچار ترشحات خونی شدم تازمانی ک پریود شدم الان دوروزی پریودی تموم شد وقرص جلوگیریم تموم شد امروز متوجه لکه های خونی شدم یا میشه گفت خونریزی کم میتونه از چی باشه درضمن چن روز پیش پیش متخصص بودم وسونو داخلی شدم خداروشکر گفت هیچ مشکلی نداری


