Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
نوع پرده بکارتم رومیخوام بدونم
- تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ ما قبل باید پریود میشدم ولی۲۲ بهمن ماه پریود شدم این ماه هم هنوز پریود نشدم سونو انجام دادم مشکلی نداشتم مجرد هستم (این چند ماه اخیر خیلی استرس داشتم )آیا امکان داره به خاطر این علت باشه ؟و اینکه باید چه روش هایی رو انجام داد تا پریود شوم بجز آمپول زدن
- برای قطع خونریزی
سلام آقا دکتر من خون ریزی داشتم ۱۰روز بعد از پریود رفتم دکتر سند انجام دادم گفتن ک همچی نرماله و خون ریزی هورمونی هست قرص داد بهم ضد بارداری چند روز خوردم ازش بعد ک خون قطع شد منم قرص ها رو قطع کردم ۳ الی ۴ روز گذشت دوباره خون ریزی گرفتم و. دوباره برگشتم قرص ضد بارداری خوردم ولی قطع نشد نمیدونمچکار کنم؟؟؟؟؟ راه حل بدید طبیعی ابن خون ریزی
- سلام من امپول جلو گیری تزریق کردم ماه اول خوب بود اما از اخر ماه دوم دچار خون ریزی شدم به ماما مراجع کردم گفت ممفتامیک اسید برام داد اما خوب که نشدم هیچ خون ریزی بیشتر شه چی کار کنم خوب شم خسته شدم میشه یه دارو بگین من مصرف کنم خوب شم ممنون میشم
من امپول جلو گیری تزریق کردم ماه اول خوب بودم تا آخر ماه دوم شد دچار خون ریزی شدم. به ماما گفتم مفنامیک اسید داد خوب که نشدم هیچ خون ریزیم بیشتر شد چیکار کنم قطع شه خسته شدم میشه لطفا یه داروی بگین از خون ریزی خلاص شم ممنون
- خارش واژن
با سلام خدمت شما خسته نباشید من از بیماراتون هستم برای خارش واژن برام کرم کلیندازول تجویز کردین مصرف کردم تقریبا یه هفته ای خوب شدم بازم خارش دارم باز از همون دارو میتونم استفاده کنم یا تجویز دیگه ای دارین؟ ممنون از شما
- ۴۶ ساله با رحمبا سلام خانمیی به ابعاد ۹۱وضخامت اندومتر ۵میلی متر وتصویر میوم در بادی رحم به ابعاد ۱۰میلی متر ۱۵ روز خونریزی دارم البته به دلیل استفاده از قرص اظطراری لطفا راهنمایی کنید خواستم ببینم وضعیتم خطر ناک
باسلام خانمیی ۴۶ ساله با رحمی به ابعاد ۹۱وضخامت اندومتر ۵میلی متر وتصویر میوم در بادی رحم به ابعاد ۱۰میلی متر ۱۵ روز خونریزی دارم البته به دلیل استفاده از قرص اظطراری لطفا راهنمایی کنید خواستم ببینم وضعیتم خطر ناک
- رز
🌹
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۱۸سالمع و برای اولین بار نزدیکی از دخول داشتم و یه ماهی هست پریود نشدم و فقط لکه بینی ۷روز داشتم و اینو هم بگم ک هیچ مایع منی داخل ریخته نشد علتش چی میتونه باشه؟
- عادت ماهانه
باسلام و عرض ادب من دختری ۴۰ساله هستم اخرین پریودم ۳اردیبهشت بوده است با اینکه درمانهای گیاهی چون دم کرده رازیانه و زعفران استفاده کردم ولی بازهمپریودم شروع نشده است ناگفته نماند که همیشه تاخیر رو داشتم و سالهای اخیر حدود ۳۵روز اتفاق میفتاد الان نگرانی من اینه که دچار یائسگی زود هنگامبشم میشه کمکم کنید چیکار بیاید انجام بدهم
- تزریق آمپول فیبروم
سلام من آمپول برای فیبروم تزریق کردم سه دونه الان دوماهه مریض نشدم امکان داره حامله باشم یا به خاطرآمپوله که تزریق کردم
- سلام بعداز هر شب استفاده از قرص واژینال دچار خونریزی شدم این مورد طبیعیه یا خیر ممنون
سلام بعد از استفاده از قرص واژینال لکه یا خونریزی داشتم لطفا علت رو بفرمائید ممنون
- …..
سلام وقت بخیر من ۲۴ سالمه و مجردم امروز متوجه شدم بالای کلیتوریسم سمت راست توده دراومده شدید میخاره و گهگاهی درد داره و کمی سوزش هم دارم موقع ادرار میتونین راهنماییم کنین مشکل چی هستش
- هماتوم بعدسزارین
باسلام من هماتوم ۴سانتی دارم سزارین انجام دادم لطفابرای درمان راهنمایی بفرمایید
- مربوط به مشکلات زنان
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۱سال خرده ای ازدواج کردم قبلا همش دچار عفونت بودم قرص و پماد مصرف میکردم خوب میشد دوباره بعد مدتی سوزش وخارش ترشح داشتم که گاهی این مشکل برام پیش میاد ...چندی با همسرم رابطه داشتم لکه بینی یا همون خونابه دیدم به رنگ صورتی و موقع رابطه درد وسوزش هم دارم چه کنم
- وقتی که باردار هستی یک تیکه گوشت ازرحم میوفته آیا بچه افتاده یا نه
- ۵عدد آمپول پریو پپتیل زدم وتو رابطه بودم باهمسرم بدون جلو گیری
آیا امکان بارداری با وجود تزربق ۵ امپول هست در ضمن ۵۲ساله هستم وامپولها رابرای جلو گیری از خونریزی شدید وکم خونی تزریق کردم
- توده هیپواکو
سلام من سونوی سینه انجام دادم..نوشته شده توده هیپواکو در سینه چپ مشاهده شده. آیا خطرناکه؟؟
- درد
سلام دکتر،چند وقته با سفت کردن عضلات رحمم در حالت عادی یا سرپا گاهی دردی مثله تیر کشیدن حس میکنم عفونت ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چی میتونه باشه؟
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر ۲۰سالمه متاهل هستم عفونت واژن دارم دکتر بهم قرص تتروندازول وفلوکنازول وشیاف فیتو واژکس داده درد و خارش ندارم اما عفونتم ۷ روز طول کشیده خوب نشدم ترشحات پنیری دارم چی کار کنم خوب شم ممنون
- پماددد
سلام دکتر به من پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن و باید روی لایه های داخلی واژنم بزنم آیا این پماد به داخل واژن هم میره؟ و آیا استفاده از این پماد خطری نداره و مشکلی برام در آینده بخصوص برای بارداری ایجاد نمیکنه (باعث ناباروی میشود؟؟؟)


