Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر پریود
سلام وقت بخیر من از زمان پریودم ۷ روز گذشته پریود نمیشم قبلا ۲۶ روزه میشدم اولین باره عقب افتاده هرروز زعفرون خوردم تاثیری نداشت الان چون میریم مسافرت میخوام پریود نشم تا ۱۰ روز چه قرصی بخورم؟؟؟قرص سیبل تاثیر داره؟؟؟
- کیست سینه
سلام من سونو دادم گفته توی سینه راست کیست به ابعاد mm21*32 در ساعت نه کیستهای پراکنده به دیامتر حداکثرmm 5_6 در پستانها مشاهده شد که بعضی از آنها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی هستند میخواستم بدونم این یعنی سرطان؟؟
- پرده بکارت
سلام دکتر ...من پرده بکارت تیغه ای یعنی دو سوراخ و یک تیغه وسطش و خیلی ضخیم دارم طبق گفته ماما ...بعد گفتن موقع ازدواج درد زیادی خواهم داشت و بهتره جراحی بشه ..اگه نخوام جراحی کنم چطوری میشه درد کمتری داشته باشم؟؟ چون خیلی ترس و اضطراب دارم ...واینکه من قسمت فورشت پارگی دارم میخواستم بدونم خودش ترمیم میشه یا باید چیزی استفاده کنم ؟؟...و اخرین سوالم اینه که پرده تیغه ای هم خونریزی دارم یا نه ؟؟
- در مورد امپولhcg
سلام ببخشید من قصد بارداری دارم.این ماه قرص کلومفین خوردم و دکتر امپول hcgتجویز کرده برام ولی چون الان به دکترم دسترسی ندارم میخواستم ببینم باتوجه به سونوگرافی که روز ۱۱سیکل انجام دادم و سه فولیکول با ابعاد ۲۴ ، ۱۵.۵ و ۱۳.۵داشتم،امپول hcgرو بهتره کی تزریق کنم؟؟روز ۱۳یا۱۴سیکلم؟؟
- قرص
سلام.من چندسالی هست که تنبلی تخمدان دارم والان هم دکتر بخاطر لکه بینی قرص دوفامد۱۰داده که یک هفته بعدپاکی [روز چهاردهم]شبی دوتا تا ۱۰شب مصرف کنم.الان روز پنجم پریودم که پاک شدم یه هفته بعدازپاکی که ۱۴روز نمیشه؟مشکلی نداره؟
- قرص اورژانسی وعقب افتادن پریود
خانوم دکترمن اواخرمهرماه رابطه داشتم مایع داخل رحمم شدنیم ساعت بعدهمزمان دوعددقرص اورژانسی اوسیز۷۵ خوردم،۹ آبان پریود شدم کوتاه مدت وسبک بود ولی پریودی این ماهم یک هفته عقب افتاده بیبی چک هم زدم منفی بوده آیا باردارم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر میخواستم بپرسم من وقتی که تو آینه به پرده بکارتم نگاه میکنم از بالا یعنی از مجرای ادرار تا سوراخ قاعدگی شبیه کتابه بازو بسته میشه یعنی من مادر زادی فاقد بکارت هستم
- پریودی
سلام من دختر ۴۲ ساله هستم ابله گرفتم همزمان با پریودی من بود اما پریود نشدم یک ماه از ابله گذشت بازم پریود نشدم لطفا بگید باید چه کار کنم
- خونریزی پس از زایمان
سلامخانوم دکتر من زایمان طبیعی انجام دادم، امروز روز۳۹ بعداز زایمانم هست و من همچنان خونریزی دارم کم شده بود اما دوروز هست که مثل اوایل شده شما گفتید دوماه بعد بیا بنظرتون با این اوضاع زود تر بیام مطب؟ و اینکه ممکنه این خونریزی پریود باشه؟
- سلام خسته نباشید من ۱۹ ساله هستم
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- زنان
ایاکیستبزرگتخمدانرامیشهباسرنگازشکمیاواژن تخلیهکرد؟چگونه.
- آزمایش هورمون؟
سلام وقتتون بخیر بنده روز سه پریود ازمایش دادم که (8.3)fsh بود که نسبت به ازمایشات قبلم که دادم خیلی نزدیک به رنج نرمال ازمایشگاه (follicular phase:1.5 - 9.7) هست و این ماه مشخص شده تنبلی تخمدان دارم. قبلشم روکین دوماه خورده بودم یعنی مشکلیه؟یائسگی زودرس دارم؟ نیاز به تکرار آزمایش هست؟
- بکارت
سلام من پریود بودم و اسهال میگیرم بدون اینکه متوجه بشم نوارم یکم کثیف میشه و چون فقط هندونه خورده بودم میرم دسشویی میبینم دونه هندونه دفع کردم و روی نوار ممکن اون دونه به هایمنم اسیب بزنه خانم دکتر؟چیزی مثل اینا که اتفاقی پیش میاد میتونه باعث پارگی یا خراش بشه؟
- ترشحات سبز رنگ
سلام
وقت به خیر.
خانم دکتر من مدتیه ترشحات سبز رنگ واژن دارم.
علائم دیگه هم درد اطراف واژن هست. زیر دلم هم کمی درد می کنه. قرص فلوکونازول 150 خوردم و مترونیدازول 500 خوردم خوب نشدم. حالا دارم کلیندامایسین 300 می خورم هر شش ساعت ولی بازم تا الان که دو روز می گذره هیچ بهبودی حاصل نشده. چون باکره هستم نمی تونم داخلی معاینه بشم. از نظر شما چیکار کنم؟ با وجود بکارت می تونم کشت ترشحات بدم؟ بکارتم اسیب نمی بینه؟ خیلی نگرانم که PID بشه - عدد بتا
سلام من ١٤ روز بعد انتقال جنين عدد بتام ٢ بود آيا ممكنه تكرار بشه بالا بره؟چه دستورالعملي بهتره انجام بشه؟
- دفع بقایای سقط
من پریروز سقط با قرص داشتم اما بقایا دارم ۲۰cc نمیخوام کورتاژ بشم ؟دارو گیاهی میشه
- آمپول دیفرلین
سلام من ۱۵ سالمه شیمی میشم دکتر برای اینکه پریود نشم برام امپول دیفرلین ۳ ماهه نوشت الان ۷ روز از تزریقش گزشته پریود شدم چرا؟
- Pco
سلام.۲۹ سال سن و مجرد هستم و دچار تنبلی تخمدان،مدت هاست از قرص سیپروترون کامپاند برای تنظیم قاعدگی استفاده میکنم آخرین بار بعد از قطع قرص که پریود شدم دیگه قرص را نخوردم و الان ۲ ماهه که پریود نشدم میشه لطفا علت رو بهم بگید و کمکم کنید و اینکه برای دوباره شدنش باید چیکار کنم میشه الان دوباره بخورم؟
- گذاشتن دستگاه آیودی و خویزری بعد شش ماه
سلام من سه ماهه دستگاه گذاشتم خونریزیم بند نیومد دکترم گفت قرص جلوگیری بنداز الان ۲۰روزه میندازم هم زیردلم در میکنه وهم اینکه سه روزه بااینکه قرص میندازم لکه بینی دارم


