چون دکترم نبودن و چند روز دیگه میان میشه راهنمایی بفرمایید درصورت امکان.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد در بالای مقعد
سلام خانم دکتر،من چند وقته میشینم بالای مقعدم درد میگیره اصلا نمیتونم روی اون قسمت بشینمو بهش فشار بیارم ولی وقتی راه میرم میخوابم هیچ دردی ندارم فقط موقع نشستن درد دارم،علتش چی میتونه باشه؟
- هیستروسکوپی
سلام دو هفته پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم البته یک ماه قبلش هم کورتاژ کردم .روز دهم بعد از هیستروسکوپی پریود شدم.که روز سوم پریود یه تکه گوشت صورتی سفت دفع کردم قبل دفعش سمت چپ واژنم احساس درد و گرفتگی داشتم .بعد از دفعش دردم کمتر شده و سوزش دارم..ایا طبیعیه؟
- عفونت
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.ببخشید من ترشحم در زمان تخمک گذاری که باید مثله سفیده تخم مرغ سفید و شفاف باشه رنگش چند ماهیه سبزه.یعنی هرچه به زمان تخمک گذاری نزدیکتر میشم مقدارش بیشتر میشه و هر چقدر از تخمک گذاری فاصله میگیرم مقدارش کمتره وخیلی روزها اصلا نیست.آیافقط رنگ سبز بدون هیچ مشکل و علائم دیگه ای نشانه ی عفونته؟
- بکارت
سوال خسته نباشید آیا پاره شدن فورشت در هایمن ارتجاعی مهم است یان؟
- توکسوپلاسموز
با سلام و احترام، خانم دکتر پنج سال پیش توکسوپلاسموزم مثبت شد آیا بعداز پنج سال میتوانم باردار شوم.
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ماه قبل پریودیم تاخیر داشت رفتم دکتر با بتای منفی بهم یک ورق قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت شبی دوتا بخور که دوتا ازش خوردم پریود شدم البته همون روز لکه بینی هم داشتم واین ماه مجددا تاخیر داشتم که از روز ۳۱ام شروع کردم همون قرص رو خوردن به مدت ۳شب یعنی ۶عدد بی بی چک هم زدم منفی بود آیا با قطع کردن قرص پریود میشم یا باید آزمایش و سونو بدم؟
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- لکه بینی
سلام خسته نباشین. من ۲۳ سالمه. این ماه پریودم ۱۹ام تموم شد. پاک شدم. اما ۲۴ام دوباره یکم لک دیدم. الآن ۲۵امه. لک دیگه نمیبینم اما کمرم یکم درد داره. میشه راهنماییم کنین؟ آیا نیازه به دکتر مراجعه کنم؟؟
- حالم خوب نیست
سلام خسته نباشید موقع رابطه با دوست پسرم بودم حین کار یهو یه حالتی شدم و تا خواسته ادرار کردم من فکر کردم ادرارم دستم در میره ولی با مثانه خالی هم همین اتفاق افتاد لطفاً بگید این خطر ناکه یا نه خیلی دل شوره دارم
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر عزیز.من چند وقتی میشه که کمی خارش و سوزش دارم همچنین ترشحات هم تغییر رنگ پیدا کرده کمی.در ضمن کمر درد و دو طرف لگن زیر شکمم درد میکنه .لطف بفرمائید که چه داروهایی میتونم استفاده کنم .ممنون از شما
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون
- اثر قرص ال دی
سلام خسته نباشیدمن ۲۰سالمه مجردم ودکتربهم قرص ال دی روتجویزکرده بهم گفته سرساعت بخورم همیشه ساعت ۱۰شب می خوردم ولی امشب حواسم نبودبه جای اینکه ساعت ۱۰بخورم ساعت ۱۰:۶دقیقه خوردم یعنی ۶دقیقه دیرترخوردم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- ببخشید کانون نامنظم اکولوسنت ینی چی
- دارویی
سلام.۴۸ساله هستم،باتشخیص کانسر برست تحت درمان با دکاپپتیل هستم،هر سه ماه تزریق میکنم،نوبت دوم تزریق، نصف دارو موقع تزریق پرت شده. است،آیا باید دوباره تزریق کنم.؟ممنون میشم راهنماییم کنید.
- مربوط به پاپ اسمیر
سلام. من خرداد ماه تست پاپ اسمیر دادم. اما تیرماه و همین ماه قبل از پریودیم لکه میبینم حدود یک هفته، آیا میتونه علتش آزمایش پاپ اسمیر باشه؟
- گلای وانس
سلام من نزدیک یک ماهه گلای وانس مصرف میکنم قبل از مصرف به علت تغییر رنگ پریودی به مشکی و لخته شدن و همچنین کم شدن خونریزی دکتر رفتم گلای وانس تجویز کرد الان پریودیم زیاد شده بعد از دو هفته دوباره پریود شدم
- استفاده از اپیلیدی یا اپیلایتور برای ناحیه تناسلی
سلام، میخواستم بدونم استفاده از اپیلیدی برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی خوبه یا نه؟ عوارضی نداره؟
- خارش واژن
با سلام خدمت شما خسته نباشید من از بیماراتون هستم برای خارش واژن برام کرم کلیندازول تجویز کردین مصرف کردم تقریبا یه هفته ای خوب شدم بازم خارش دارم باز از همون دارو میتونم استفاده کنم یا تجویز دیگه ای دارین؟ ممنون از شما
- ضایعه ایزواکویی
در سونو برست راست در امتداد ساعت ۲در کنار نیپل ضایعه ایزواکویی ابعاد 2.5 * 6 دیده شد الان باید چی کار کنم ؟؟؟
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه


