Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ی چن وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودپ عقب افتاده ممکنه برا
سلام من چه وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودم عقب افتاده برا اونه
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر شما تعیین جنسیت بروش تغذیه و زمان تخمکگذاری انجام میدین و آیا موارد موفق هم داشتین در این زمینه؟ در مورد آی یو آی تعیین جنسیت هم اگه انجام میدین میشه راهنمایی کنید ممنونم
- Anti tpo
سلام خانم دکتر،anti too 50 خطرناکه?? 27سالمه 3ساله ازدواج کردم، تا 6ماه دیگه فعلا قصد بارداری ندارم. چه اقداماتی باید انجام بدم.??? ممنونم.
- خوردن چیپس
سلام من باردارهستم هفته پانزده هستم امروز یه بشقاب میوه خوری چیپس خوردم خیلی پشیمونم درضمن دوقلو باردارم میترسم برای نی نی هام ضرر داشته باشه ولی اولین بار بود که میخوردم😔
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته ۱۸ بارداری هستم وتو سونو آنومالی نوشته مختصر افزایش اکوژنیسیته اطراف روده ها دیده می شود وگرید ۲ هست خطرناکه باید چیکار کنم آزمایش cell free انجام دادم ولی جوابش دوهفته طول میکشه
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- نازایی
با سلام خدمت خانم دکتر خانم دکتر ی سوال خدمتتون داشتم.. من ۴۵ سالمه یک سال وچند ماهه ازدواج کردم فقط چند ماه اول عادت شدم یک ساله عادت ماهیانه نشدم قصد داشتم حامله بشم رفتم دکتر آزمایش دادن گفت یائسه شدی خانم دکتر در توانم هم نیست که کارهای هزینه دار انجام بدم خواهش می کنم خانم دکتر چکار کنم با این یائسگی زود رس دوست داشتم حداقل ی بچه داشتم
- قرص مدروکسی پرژسترون
سلام خانم دکتر.برای اولین بار یک بسته قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم که در حین مصرف لک بینی داشتم و وقتی آخرین قرص از بسته رو خوردم پریود شدم آیا غیر طبیعی نیست ؟؟علت مصرف این قرص خونریزی شدید هنگام پریودی بوده.روزی که آخرین قرص رو خوردم و پریود شدم موقع پریود شدنم هم بود.لطفا راهنمایی کنید .مگه نباید چند روز بعد از اتمام قرص پریودی رخ بده چرا واسه من اینطوری نبود؟؟؟؟
- سونوگرافی آنومالی دیررس جنین
سلام خانم دکتر ببخشید بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن تاخیری یا همون سونوگرافی آنومالی دیررس جنین چند هفتگی است؟ در چند هفتگی اعضای بدن جنین از لحاظ آنومالی های دیررس کامل بررسی میشن؟
- سرکلاژ
خانم دکتر من سرکلاژشکمی کردم 3ماهه ،میگن حامله شدن باسرکلاژشکمی سخته حالا من چیکارکنم زود باردارشم؟
- سلام ببخشید من روز 21 به خاطر خون ریزی جنین 6 هفته سقط شد رفتم سونو دادم گفتن 5سی سی بقایا مونده بهم قرص کفسول مفنا میک اسید دادند فقط لکه دارم هیچی دفع نکردم چکار کنم راهنمای کنید ممنون میشم
- سلام من اکوژن 15 در 7 هستش باید عمل کنم خطرناکه
- رحم کمانی
رحم کمانی فقط در بارداری ایجاد مشکل می کند
- سلام من دخترم و ۱۹ سالمه ولی زیر نافم تکون میخوره و حتی شکمم ی چیزی حس میکنم تکون میخوره در حالی ک کمر درد دارم وروز های قبل شدید پهلوهام درد میکرد و اسهال هم هستم دلیلش چی میتونه باشه
- کیست سینه
سلام
من کیست سینه دارم و سونو انجام دادم این دفعه نوشته بود حاوی دبری اکوژن شناور خیلی نگرانم میخواستم بدونم چیه ؟
- مشکل واژنسیم
با سلام من حدود ۸سال هست ازدواج کردم مشکل واژنیسیم دارم به متخصص زیادی مراجعه کردم ایا شما در این زمینه کار میکنید و سوال دیگه برای باردار شدن بدلیل مشکلم میتونمiuiانجام بدم.با تشکر
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر. بنده روز پنجم پریودیم بود رابطه داشتم وقرص اورژانسی استفاده کردم والان نزدیک به یکماهه یا لکه میبینم یا خونریزی دارم ویا ترشح خونی لطفا راهنمایی میکنید..ممنونم از شما
- دوفامد
سلام روز بخیر من پرپود نمیشدم وله دکتر زنان مراجعه کردم که گفتند چندتا کیست خیلی ریز هست ولی کیستیک بعدش برام قرص دوفامد رو تجویز کردند نزدیک یک سال یا بیشتر هست که دارم از این دارو استفاده میکنم الان متوجه شدم که شدیداً باعث ریزش موهام شدند الان نمیدونم باز هم استفاده کنم یا قطع کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید
- امپول سینال اف
اگه کسی اشتباه امپول سینال اف تزریق عضلانی کرده باشه اثری برابارداری داره یابایددوباره تزریق بشه
- ضربه خوردن زیر شکم
سلام وقت تون بخیر خانم دکتر ، من یه دختر ۲۵ سال تو کارگاه کار میکنم اشتباهی به میز خوردم و ریز شکمم صدمه دید ، همون یه روز تمام کلی درد داشت درد که میتونستم تحملش کنم ، میترسم برام مشکل جدی یی پیش بیاد خیلی ممنون


