Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- ماموگرافی پستان
با سلام در جواب ماموگرافی من وجود بافت هتروژنیسیته در هر دو سینه نوشته بود که جهت اطمینان به سونوگرافی هم رفتم که گفتن طبیعیه. الان چند وقته احساس دردهای تیرکشنده و سوزش در یک سینه ام دارم. لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ? آیا خطرناکه ?
- بارداری
سلام خانم دکتر بیمار شما هستم زنگ زدم مطب برنداشتن من ماه پیش۱۹تبر پریود شدم ولی تا الان که ۲۷مرداد هست پریود نشدم شما گفتید برم از بدم امروز دادم منفی بود الان بنظر شما چیکار کنم ممکنه هنوز باردار باشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- با سلام و خسته نباشید درد تخمدان بعد از تزریق واکسن hpv عادی هست؟البته اینم بگم که زمان پریود من هست
دکتر عزیز بعد از تزریق واکسن hpv زمان پریودم بود ولی با اینکه در زمان پریود قبلا درد نداشتم ولی متاسفانه این دفعه سمت راست شکمم میشه گفت تخمدانم درد میکنه چندین روزه میشه بفرمایید که تاثیر واکسن میتونه باشه
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام هفته۱۷سنو انجام دادم که یک کیست۹میلیمتری کورویید پلکسوس دیده شد ایا این خطرناکه اگه جذب نشه ؟البته در غربالگری اول همه چی خوب بود ،،الان هفته۱۸هستم در هفته چندم مجدد سنو انجام بدم ببینم کیست جذب شده یا خیر؟
- میوم و بارداری
سلام وقت شما بخیر. میخواهم باردار شوم و برای چکاپ سونوگرافی دادم. همه چیز از ضخامتهای رحم و تخمدان عادی بوده. فقط دو موضوع نوشته: تصویر ناحیه کلسیفیه به قطر 4 میلیمتر درمیوم خلفی رحم رویت شد. (میوم اینترامورال؟) همچنین یک تصویر ناحیه کلسیفیه به قطر 2میلیمتر در جدار خلفی رحم نزدیک به خط اندومتر رویت میشود که میتواند مربوط به میوم کلسیفیه ساب موکوزال یا کلسیفیکاسیون به دلیل عفونتهای قبلی اندومتر (اندومتریت) باشد.من یک پسر چهار ساله دارم و این ماه اقدام بارداری داشتم. ممکنه این میومها باعث جلوگیری از لانه گزینی شود و یا اینکه در بارداری مشکل زا است؟ باسپاس
- درمورد پستان
سلام خانم دکتر خوبید من رفتم سونو سینه سمت راستم نوشته تصویر کانون اکوفری با ابعاد ۳۰ در ۱۵ م م در فارزون راست. تصویر لنف نود اتیپیک با دیامتر ۱۰در ۲۰ م م در اگزیلاری راست رویت شد . میشه بگید یعنی چی؟؟
- در مورد قرص مجسترول
سلام خسته نباشيد.چه مدت بعداز مصرف نکردن قرص مجسترول ،پريودي اتفاق ميوفته
- بارداری
سلام میخاستمبدونم علایم بارداری پوچ و خارج رحمی چیه؟
- اا
سلام بنده ۲ دوره های قبلیم ۲۶روزه بودن واین دورم۲۷روزه اون ماه سینال اف وام جی زدم و لتروزول خوردم حالا این ماه روز ۱۸ ازصبح تاشب لکه بینی داشتم و روز ۱۹شروع خونریزیم لتروزول رو کدوم روز بخورم اولین روز قاعدگیم روز ۱۸ یا۱۹ دی
- از نظر محکم بودن
سلام خانوم دکتر سرکلاژ شیرودکار چون از بالا تر دوخته میشع محکم تر از مک دونالده؟
- سلام خسته نباشی،دخترمن باید دو روز پیش پریود میشد ولی نشده جمعه این هفته هم کنکور داره میترسیم همون روز پریود بشه چیکار کنیم زودتر پریود بشه و از بیحالی و کسلی دربیاد
سلام،دختر من کنکوری هستش،باید دوروزپیش پریود میشد ولی نشده خیلی بیحال و کسل هستش واینجوری نمیتونه به برنامه برسه کنکورش هم سه روز دیگر چیکار کنیم که زودتر پریود بشه ،لطفا راهنماییتون کنید
- سلام
سلام خسته نباشید من یک ماه پیش جنین پنج ماهه سقط کردم و بیست و پنج روز پیش کورتاژ شدم ب علت بقایای ده سانتی متر الان رفتم سونو باز زده بقایای نه میلی دارای واسکولاریته عروقی تایپ یک یا دو دکترم گفته صبر کن با پریودی دفع میشه میخاستم نظرتون و بدونم
- پریود
سلام خانم دکتردختری مجردهستم من تودوران پریود برای کاهش دردم زنجبیل ، دارچین ،و پونه میخورم میخواستم بدونم اینا ضرری نداره یا باعث نازایی نمیشه ؟و اینکه خوردن چه دمنوشهایی تو پریودی مضره؟ممنون
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من برای کیست ساده سه ونیم سانتی دزوسپتیو میخورم الان هشت روزه میخورم و حالت اضطراب و کمی تهوع دارم ب نطر شما چه قرصی باید بخورم آیا این قرص مشکل من رو حل میکنه برای کوچک کردن کیست؟ چون اکثرابا ال دی و یا سایر قرصها کیستشون کوچک شده
- سلول بنیادی خون قاعدگی
سلام خسته نباشید در اینترنت خوندم تزریق سلولهای بنیادی خون قاعدگی باعث افزایش ذخیره تخمدان میشود در رشت انجام میشود؟ چقدر موثر است؟ عوارض جانبی ندارد؟
- پرسش
سلام خانم دکتروقتتون بخیرببخشیدهزینه عمل زیبایی وتنگ شدن واژن چقدر؟ممنون میشم پاسخ بدین
- بارداری بدون دخول
با سلام ۲۶ سالمه و باکره هستم دیروز با نامزدم رابطه داشتم اما بدون دخول ایشون انزال شدن و آبشونو روی واژنم ریختن و فکر میکنم داخل واژنم چندقطره ریخته شد سریع با آب شستم و یه ساعت بعدش ال دی خوردم آیا احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟
- جراحی زنان
سلام خانم دکتر ۵۰ سالم واژنم کمی گشاد زایمان نداشتم میخوام عمل تنگ کردن واژن انجام بدم ایا عوارض داره ممنون
- سوال عمومی
جواب سونو نوشته یک ضایعه اکوژن oval shapeبه دیامتر۲*۶م م بدون واسکولاریته و یک حفره ب اندازه ۶*۷م م در محل اسکارسزارین هست میخواستم بپرسم دقیقا مشکلم چیه


