Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی طولانی مدت
خانمی هستم ۳۴ ساله با مشکل تنبلی تخمدان وکم کاری تیروئید دوتا فرزند دارم نزدیک دوماه هست که خونریزی دارم شدید نیست ولی ادامه دار هست داروی مینامیم اسید وسفکسیم استفاده کردم آمپول هورمونی هم زدم ولی تاثیری بر بند آمدن خونریزی نداشته لطفآ راهنمایی کنید
- سلام خانمی ۲۴ ساله هستم یه پسر دارم
سلام وقت بخیر من هفته قبل دوعدد قرص اورژانسی۵/ ۱ خوردم قصد بارداری ندارم بعد یه هفته پرید شدید همراه با لخته دارم این دارو هارو مصرف میکنم دزوسپیتیو- مفنامیک اسید-ترنسید- شربت فربولین
- پریود
سلام خسته نباشین .... برای اینکه پریودم یک هفته جلوتر بیفته باید چیکار کنم؟
- قرص سایوتیک
ایا میشه بعداز مصرف قرص سایوتیک برای سقط جنین(باوجود چندروز خونریزی) جنین سقط نشده باشه؟
- سلام وقت بخیر من امروز ۲۷ روز پریود سوم خونریزم قطع نشده وقرص مفنامیک اسید وترانگزامیک اسید ودوفاستون خوردم ولی بازم قطع نشده
- بیماری
سلام خسته نباشید ببخشید دوره کرون زگیل که فقط مالش صورت گرفته حدودا چقدره ؟
- فوکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکوژن به قطر۲/۲م م چسبیده به لایه اندومتر قدامی در قسمت فوندوس رحم مشهود هست میخواستم بدونم چیه؟واینکه خطرناکه؟ و میتونه باعث ناباروری بشه ؟ممنون میشم زود جواب بدید
- اکوی میو. متر کورس خشن با اندومتر 7
سلام خانم دکتر اکوی میومتر کورس خسن دارم با اندومتر به ضخامت 7 یعنی چی ایا خطرناکه
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان خیلی خفیف دارم و متفورمین مصرف میکنم این ماه اقدام کردم ب بارداری ایا مضر هستش مصرف قرص و اینکه میتونیم حلقه لاغری برم چون تخم ریزی کردم میپرسم ضضری نداره با تشکر
- سلام خسته نباشید تو سونوگرافی من نوشته تخمدان راست 13سی سی و تخمدان چپ با حجم 12 سی سی می باشد هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال بوده و حاوی فولیکول های کوچک متعدد پریفرال می باشند که مطرح کننده PCOD است یعنی چی
- دبری کلسیفیه درون لومن
36 سالمه در سونوگرافی نوشته دبری های کلسیفیه درون لومن سرویکس مشهود میباشد میشه لطف کنید راهنماییها کنید خیلی نگرانم
- گذاشتن دستگاه آیودی و خویزری بعد شش ماه
سلام من سه ماهه دستگاه گذاشتم خونریزیم بند نیومد دکترم گفت قرص جلوگیری بنداز الان ۲۰روزه میندازم هم زیردلم در میکنه وهم اینکه سه روزه بااینکه قرص میندازم لکه بینی دارم
- سلام بعد از استفاده از قرص واژینال کلیندامایسین خونریزی داشتم دلیلش رو خواستم بدونم ممنون
- درمورد واژن
اگر دختر مجرد باکره در ورودی واژن یه تیکه گوشت صورتی بیاد بیرون خطرناک است
- پرده بکارت
من رابطه مقعدی داشتم ولی یه ضربه به واژن خورد و خون ریزی داشتم احتمال پاره شدن بکارت هست ؟؟ولی اصلا از جلو رابطه نداشتیم
- چهکارکنیم درماه رمضان پریودی ۴روز عقب بیفتد
- تاخیر در امپول انوکساپارین
سلام خسته نباشید من دوازده هفته هستم توسونو غربالگری گفتم آزمایش سلفری بدم برای آزمایش گفتن باید انوکساپارین و آسپرین و شیاف پروژسترون را دوروز الی سه روز قطع کنم بعد رفتم آزمایش دادم سریع همه رو استفاده کردم خیلی نگرانم برای جنینم اتفاقی نیفتاده باشه 😭هیچ مشکلی الان ندارم فقط یه کوچک لخته اومد ازم خیلی کم
- جلو گیری از پریودی
من در سفر زیارتی هستم وبا این که بعد از پاکی قبلی شروع به خوردن قرص دروسبلا کردم بازم الان لکه بینی و علایم شروع خونریزی رو دارم،میشه راهنمایی کنید چه دارویی بخورم که دو روز پاک. باشم تا بتونم اعمال رو انجام بدم
- تنبلی تخمدان
با عرض سلام وخسته نباشید.
من دختری 22 ساله هستم که چندین ساله تنبلی تخمدان یا همون تخمدان پلی کیستیک دارم و برای درمان به متخصص زنان مراجعه کردم که 100 عددقرص مدروکسی پروژسترون5رواسپیرونولاکتون 25تجویزکردن.سوالم اینه که آیا قرص مدروکسی پروژسترون برای درمان تخمدان پلی کیستیک هست یا فقط برای تنظیم پریوده و دکتر باید قرص دیگه ای برای درمان PCO برام تجویز میکردن؟
و اینکه مدروکسی پروژسترون از روز 15 تا 25 قاعدگی روزی 2 عدد تجویزکردن سوال دیگم این هست که من دوتار باهم بخورم یا یکی روز و یکی شب بخورم و بعداز روز 25 قطع کنم ونخورم تا روز 15 قاعدگی بعدی؟
و این که مثلا اگرپریود من روز 27بود من از اون روز شروع کنم و15 روز حساب کنم یا از اول ماه؟ - پریود نشدن
سلام من ۴۰سالم هستش الان سه ماه بود که عادت ماهانه نشدم و دکتر برام آمپول پروژسترون داد زدم درست شدم الان به من قرص نیزوپرد ۵داده دکتر بهم گفته تبلی تخمدان و یائسگی زودرس پیدا کردم،دو بچه دارم ،مادرم هم ۴۰ سالگی یائسه شدن


