Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ورزش
سلام خسته نباشید من میخواستم سوال کنم که یک کیست ۵سانتی در تخمدان دارم و دکتر بمن قرص ال دی داده که بعد از شروع پریود مصرف کنم .میخواستم بدونم ورزش کردن در حین مصرف ال دی برای من خطری نداره؟ کیست من پاره نمیشه ؟ میتونم ورزش کنم؟
- سلام ببخشید لابیاهای بزرگ من از قسمت داخل انگار خراشیدگی یا زخم خیلی کمی دیده میشه که درکل لابیاها ورم میکنه که از اون قسمت خراشیدگی اون ناحیه ورم بیشتره و گاهی ورم کمه و گاهی زیاد و ترشحات زرد رنگ هم دارم و چند سال پیش لابیاهام تغییر شکل دادن جوری که تمیز کردن اونا سخته و ۲۱ سالمه به نظر شما سالمه مشکل خاصی نداره
۰۰۰
- احتمال بارداری در پریود
سلام ، اگر بعد رابطه پریود بشیم ، احتمال حاملگی هست؟؟ از کجا بفهمیم خونریزی برای لانه گزینی هست یا پریود؟؟؟
- بارداری پوچ
سلام ببخشید من بارداری پوچ ۶ هفته داشتم که با دارو سقط کردم بعد از اینکه خونریزیم تموم سد رفتم سونو گف کانون هتروژن با ابعاد ۱۶ میلی متر حالا باز باید چیکار کنم؟این یعنی چی؟الان نزدیک پریودیمم هست
- نازایی
سلام ورزش کردن برای تنبلی تخمدان(نیم ساعت روزانه رقصیدن) اگه بعد اقدام انجام بدهم باردار بشم مشکلی ایجاد نمیکند ؟؟؟مثلا باعث سقط
- اقدام به بارداری .قرص پردنیزولون برای سرفه های سینه
با سلام من از داروهای کمک باروری استفاده میکنم وبرای انجام آیو ا نوبت دارم .به دلیل سرفه و درد خفیف قفسه سینه دکتر بهم دگزامتازون و قرص پردنیزولون داده . نگرانم که منع مصرفی دارد یا نه ؟ با تشکر .
- هزینه تعین جنسیت پسر
هزینه تعین جنسیت به روش اسپرم وتخمک
- سلام من سرطان رحم گرفتم نزدیک ب دو سه ماه و این ک میتونم با شوهرم رابطغ سکس داشته باشم ممنون میشم راهنمایم کنین
- دردداشتن بعدازسزارین
سلام بچه اولمه شش ماه ازسزارینم میگذره هنوزدرددارم ولی فقط سمت چپم درددارم بالاترازبخیهاایاطبیعیه
- بیماری هاشیماتو
سلام خانوم دکتر من بیماری هاشیماتو دارم. قصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل بارداری و بعد بارداری دکتر چه اقداماتی باید انجام بده؟
- سقط
سلام خسته نباشید من سقط داشتم ۵هفتگی بود با قرص سایتوتک که ۶تا استفاده کردم دوتا زیر زبون چهارتا واژینال بعد از سه روز سقط شد الان یونو واژینال دادم ۴سی سیبقایا داره و اینکه دکترم قرص مترژن بهم دادند که تا هفت روز بخورم ولی من درد تو ناحیه کمر و فشار به مقعد داره منو اریت میکنه مسکن هم ناپروکسن ژله ای میخورم ولی امونمو بریده درد پشت چکار کنم تروخدا کمکم کنید
- نازایی
داکتر صاحب یک سال از ازدواج ما مگذرد و من یک سال است اقدام به بارداری نموده ام ولی موفق نشدم به داکتر مراجعه کردم سونوگرافی هیچ مشکلی دیده نشد ایا میتواند شوهرم مشکا داشته باشد؟؟
- سرکلاژشکمی *
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من از شهر دیگه میخوام برای سرکلاژ شکمی خدمتتون برسم و زمان خیلی مهمه برام مدارکم کامل میارم مطب از سونو ازمایش و... ولی تا تشکیل پرونده و عمل شدن چند روز طول میکشه ؟ممنونم که جواب میدید
- سهیلا
سلام من یک ماه پیش دستم با مقدار خیلی خیلی کم مایه منی مرد اغشته شد و نیم ساعت بعدش با همون دستم ناحیه تناسلی خودمو لمس کردم الان پنج روز از پریودیم میگذره و من پریود نشدم خیلی استرس دارم ممکنه حامله باشم؟
- درموردامنیوم واکوژن
سلام خسته نباشید توسونوگرافی گفتن مایع امنیوم حاوی ذرات درشت اکوژن شناوراست درهفته ۲۰هستش اینهایعنی چی ممنون میشم راهنمای کنید
- پریود بعد از تزریق دیفرالین
سلام من بعداز زایمان لخته خون دفع داشتم و یک ماه بعد زایمان خونریزی شدید داشتمچبه علت التهاب عروق رحم و پرخونی رحم آمپول دیفرلین سه ماهه تزریق کردم همراه با مصرف قرص ال دی بعدش دو دوره بعد از اتمام قرص ال دی پریود میشوم چه کنم
- سلام من از روز ۱۲ پروییدیم قرص استرادیول و مدروکسی پرژسترون خوردم روزی یکی حالا وقت خودم پرویید شدم اما خونریزی نشدم فقط لکه بینی دارم لطفا راهنماییم کنید
- کلیتوریکش
سلام.منتازه وارد ۱۸ سال شدم و در دورگپریودیم هستمکه همچیین دردیو حس کردم و دردش انقد زیاده که کمرم و پاهامم. حتی درد گرفتن همراهش اصلا دردش قابل کاهش نیست ممنون میشم یه راه حل بدید زودتر بهم تا کمک کنه دردش زودتر تموم بشه گ
- درد مقعد
سلام،مدتی است هنگام دفع مقعدم درد میکند دوره پریودی،علت چیست؟
- سونوگرافی
سلام من هفته دوازده بارداري هستم در هفته هفت سونو كردم و هموراژي ساب كوريونيك به ابعاد ٢٠*٨ م م در اطراف ساك داشتم و دكتر بمن يكماه استراحت با روزي يكي شياف پروژسترون دادن در هفته دوازده سونوگرافي nt دادم Fhr=164bpm مايع آمونياك در حد طبيعي پلاسنتا موقعيت قدامي دارد جفت از دهانه رحم فاصله دارد Nt=1 mm استخوانهاي كرانيال و cns نماي طبيعي براي سن جنين دارد حباب معده رويت شد اندامها در حد قابل ارزيابي نرمال ميباشند طول كانال سرويكس ٣٤م م ميباشد ميخواستم بپرسم آيا با اين سونو باز هم احتياج به استراحت و مصرف شياف دارم؟؟؟؟ ممنونم


