Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرتان اندومتر
سلام خانم من خون ریزی نامنظم داشت بعد از ازمایشات دکتر زنان عمل کورتاژ انجام داد تا ضخامت کم کنه بعد گفت برید متخصص اکولوژی متخصص که رفتیم گفت سرطان اندومتر داره دارو داد تا جلوگیری بشه بعد یک ماه که رفتیم دوباره هیچ فایده نداشته دارو ضخامت بیشتر شده این دفعه گفت دوباره باید کورتاژ بشه تا صفر بشه بعد از صفر شروع به جلوگیری کنم با دارو ایا خوب هست یا نه با تشکر
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- پاپ اسمیر
بیمار بخاطر کنسر روده در حال شیمی درمانیه ضخامت اندومتر در طی سه ماه درشیمی درمانی افزایش داشته ضخامت اندومتر۶ شده۸ به دکتر زنان مراجعه کردیم دکتر زنان برای بیمار پاپ اسمیر انجام داده اینکار در روند شیمی درمانی اختلال ایجاد نمیکنه؟ و ایا این نتیجه این تست پاپ اسمیر با توجه به اینکه بیمار در حال شیمی درمانیه قابله اعتماده؟ دکتر زنان اینکارو انجام دادن من هم الان به انکلوژ خود بیمار دسترسی ندارم لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- درد شکم
سلام سه روزه درد در ناحیه شکم تکرر ادرار و سوزش ادار دارم
- پریود زود به زود
باسلام خانم دکتر من زود پریود میشدم و ترشحات بدبو داشتم رفتم سونو رحم تخمدان نوشته همه چیز طبیعیه و فقط یک زخم هیپراکوایک پنج میلیمتری ک میتونه پولیپ یا هایپر پلازیک باشه دکتر سونو بهم گفت هیچ مشکل خاصی نیست ولی من نگران شدم میخواستمم بپرسم ک باید چه کار کنم ؟ تشکر
- قرص دوفامد
سلام.. خسته نباشید... سوالم رو پاسخ ندادید خانم دکتر. دوباره پرسیدم 🙏🏼من به دلیل وجود کیست تخمدان راست، دو دوره پریود نشدم و فقط لکه بینی داشتم.. دکتر دو دوره قرص دوفامد ده بهم داد که به مدت چهارده شب از روز چهاردهم قاعدگیم مصرف کنم که بعدش پریود بشم که کیستم برطرف بشه.. دوره اول سه روز بعد از قطع دوفامد، پریود شدم به مدت دوروز... دوره دوم، روز یازدهم مصرف قرص دوفامد، دچار لکه بینی شدم.ولی من سه تای باقیمونده رو هم خوردم و امروز آخرین قرص دوفامد رو مصرف کردم..حالا سوالم اینه که آیا این لکه بینی پریوده، یا باید سه روز بعد از قطع قرص منتظر بمونم تا پریود بشم که بعد از اتمام پریودی برم سونوی واژینال؟ چون دکتر بهم گفت روز بعد از اتمام پریودی، سونو بده... حالا اصلا نمیدونم این لکه بینی چیه؟ آیا پریوده یا از عوارض قرص دوفامده؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. 🙏🏼🙏🏼
- درددر ناحیه کلیتوریس
سلام من چند روز پیش ناحیه کلیتوریس ام در حالت لمس شدن درد میگرفت بدون سوزش و خارش اما الان دردش کمتر شده و اصلا با لمس حس نمیشه فقط گهگاهی تیر میکشه علتش چیه؟درمانی براش هست؟
- عفونت
سلام وقت بخیر مشکل ترشح و خارش واژن دارم البته وقت ویزیت هم دارم و باید مطب خدمت برسم ایرادی نداره تا روز نوبت از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده کنم که کمی فشار خارش واژنم کم بشه؟
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۰ سالمه و مشکل موهای زائد دارم در سینه جناغ گردن و شکم به دکتر رفتم آزمایش و سونو دادم و قاعدگیم هم منظمه سونو گرافی کاملا نرمال و فاقد کیست بود و در آزمایش خون فقط هورمون تستسترون ۴/۸ بود که بالا بود کار خاصی باید انجام بدم ؟ آیا خطرناکه توضیحاتی که دادم ؟ میشه علت را بفرمایید که به چه دلیل دچار هستم ممنون
- سلام من پریودم عقب افتاده ایا از مصرف پودر گین اپه
- بارداری
فاصله بخش تحتانی پلاسنتا از 14int OSOSمیلیمتر است
- درد معقد
سلام من ۱۵ سالمه یه بار خودارضایی کردم و فقط در ۵ دقیقه بود بعدش خون اومد و یکم درد در داخل خود سوراخ حس کردم بدون هیچ سوزشی. میتونید بگید حالا چه اتفاقی افتاده؟! آیا کارم به جاهای باریک کشیده؟!
- لکه بینی
سلام من برای لکه بینی ونامنظمی قرص دوفامد۱۰میخورم یک بسته تموم شده لکه بینی قط شده ولی ترشحات همراه کمی خون وقهوهای میاد علتش چی هست ممنون
- عفونت زنانه
باسلام خانمی چهل ویک ساله هستم چن ماهی دچار سوزش واژن کمر درد ودرد زیر دل همراه باخونریزی بین دوره پرویدی هستم.
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- سلام ۴۲ساله ومجردم سونودادم گفته رحم دارای اکوی هموژنه ،من چن ساله خونریزی پریودم کمه یکی دوروز اول همیشه بصورت لکه بینی هستم لخته خون دفع میکردم که باخوردن عرق رازیانه کمتر شده میشه بگید چه مشکلی دارم
- فرتیلید
البته خودمم اوابوست وب کمپلکس وآسپرین مصرف میکنم ممنون میشم جواب میدین
- عفونت قارچی مزمن و عود کننده
سلام ، خواهش میکنم راه درمانی بگید، عفونت قارچی شدید مقاوم به درمان و عود کننده دارم از وقتی رفتم استخر شروع شد، تمام رعایت های لازم رو برای عود نکردن انجام میدم و چند تا دکتر و چند جلسه برای هر دکتر رفتم بدون نتیجه، آنقدر پوست واژنم حساس شده که با تماس مختصری با دستم قرمز میشه و میسوزه و ورم میکنه، خانم دکتر من ازدواج نکردم و مجرد هستم. هر چی دارو با دوزهای مختلفکه مربوط به عفونت قارچی واژن هست رو امتحان کردم ، نتیجه ندیدم ، حتی دو تا 6 ما فلوکونازول صدو پنجاه خوردم
- یبوست
خانم دکتر من یبوست شدید داشتم موقع دفع خیلی بهم فشار اومد الان درد و سوزش دارم و مقعدم از داخل زخم شده لطفا راهنمایی کنید واقعا موقع دفع عذاب میکشم
- کوچکی رحم
دخترم سیزده سال هنوز به بلوغ نرسیده دکتر غدد بردم سونوگرافی دادم گفت رحمش کوچکه نسبت به سنش باید چکار کنم


