Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زنان
سلام من یک سال وست ماهه سزارین کردم الان جای بخیه هام انگار باسوزن بهش میزنی چکارکنم دلیلش چیه
- سیاهی نواحی خاص
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم یه راه ارزان قیمت که سیاهی کشاله ران وبکینی و زانو و کنار مچ رو از بین ببره چیست پوست بدنم سیاه نیست برای این نواحی که که یکدست بشن جکار کنیم چه پیشنهادی میدید ممنون
- خال روی لابیا
سلام من دیشب متوجه ی برجستگی روی سطح داخلی لابیای مینورم شدم شکل خال سیاه رنگه و اطراف خال کم رنگ تر ولی به سمت مرکز که میاد سیاه میشه می خواستم بدونم این چی میتونه باشه
- خودارضایی
باسلام وعرض ادب خدمت خانوم دكتر.من 17 سالمه و از 15 سالگي از روي ناداني و حس لذت خودارضايي ميكردم فقط درحد مالش و چيزي رو فرو نكردم و الان نگرانم كه به پردم آسيب زده باشم ممنون ميشم اگه وقت ارزشمندتون رو دراختيارم بگذاريد و بگيد كه آيا خودارضايي به اين روش آسيب ميزنه يا نه؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید خانم دکتر
من قبلا کیست اندو متریوز داشتم اما نمای رحم طبیعی بود لوله رحم هیدروسالپنکس است دیروز سونو دادم دکتر گفت کیست و نمای رحم تغییر کرده
رحم نمای رتروفلکس دارد
ساختمان کیستیک مولتی لوکوله دارای چند سپتای ضخیم به ابعاد 70×68×52 درتخمدان راست دیده شد
کاهش حرکات هردو تخمدان و احشاء لگنی مشهود است
خانم دکتر اگه ممکنه درمورد سونو راهنمایم کنید - قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من ۳۰سالمه و برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده میکنم میخواستم بدونم اگر همزمان با مصرف قرص ال دی از قرصهای فولیک اسید و آسپرین هم مصرف کنم آیا تداخلی با هم نداره تاثیر قرص ال دی از بین نمیره.و اینکه برای بارداری ازهر زمان که خواستم میتونم قرص ال دی رو قطع کنم و اقدام به بارداری کنم یا باید یه زمانی از مصرف قرص ال دی بگذره.ممنون از زحماتتون.
- آندو
سلام عرض ادب خانم دكتر پارسال برام لاپاراسكوپي كردين فيبرومم برداشتين مشخص شد آندو دارم ك باعث جسبندگي روده و تخمدان شده بود،... يه مدت دوباره درد لگن شديد دارم تست پاپ هم انجام دادم اوكي بود، درد لگنم از چي ميتونه باشه
- فیبروم کلسیفیه
سلام خانم دکتر من یک فیبروم کلسیفیه در سمت چپ دارم ودرروز ۶ شهریور پرید شدن البته دوروز قبلش لکه بینی داشتم و۱۱ پاک شدم ودوباره ۲۶ خونریزی پیدا کردم ودرحال اقدام برای بارداری هستم ایا این خونریزی ها ونا منظم شدن آن به این فیبروم ربط داره وایا باوجود آن میتوان باردار شدویا باعث سقط جنین میشه پارسال باردار بودم و۱۲ هفته سقط داشتم وبعداز اون هم عمل فیبروم داشتم
- بارداری
هفته هفتم بارداری هستم لکه بینی دارم برام شیافت فرنوژست ۲۰۰ نوشته نمیدونم چقدراستفاده کنم روش هیچی ننوشته
- ناباروری ثانویه
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر من هشت ماه برای بارداری دوم اقدام کردم اما باردار نمیشم ... شوهرم سالمه ... پریود هام منظمه... این ماه بعد هشت ماه متفورمین 500 و یدوفولیک خوردن سونو واژینال دادم و هیچ مشکلی نداشتم فقط فولیکولم روز دوازده سیکلم 17 بود... بعد الان ویتامین ای . اومگا 3 . زینک و سی . ویتامین د 3 . اینارم دکترم نوشته بخورم ...ب نظرتون مشکل من چیه ک باردار نمیشم ؟ کلی هم ورزش اینا می کنم تا وزنم ایده ال بشه اما باردار نمیشم ک نمیشم اصلا هم لب ب غذاهای ناسالم اینا نمیزنیم ... ب نظر شما چی کار کنم ایا این داروها هیچ فایده ای دارند😢😢😢😢زایمان اولمم سزارین بود
- سینال اف عزولانی تزریق بشه جواب نمیده یعنی باید دوباره تزریق کنم
- سنوگرافی
پس درمان میوم های کوچک ۱۴ م مثلا. چی هست دکتر برای اینده بچه دار شدنم مشکلی پیش نمیاد
- بارداری
سلام ببخشید من یک سال پیش رحم اجاره ای بودم دوبار انتقال انجام دادم بعد مصرف قرص وامپول های پرژسترون و شیاف امکان داره الان واسه باردارشدن خودم مشکل پیش بیاد؟؟؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست درمویید در هر دو تخمدانم داشتم الان ۳ ماه است ک عمل کردم ی هفته اس ک درد داشتم رفتم سونو گرفتم تخمدان سمت راستم یک کیست حاوی اکوهای اینترنال با ابعاد11*26م.م وجود داره ک میتواند مطرح کننده کیست همورژیک ویادر درجه بعد اندومتریوما باشد و مایع در کلدوساک خلفی با حجم حدود10-9 سیسی مشاهده شده
- قرص لووتیرکسین ۵۰
سلام دکتر تیرویید تشخیص داده که من کم کاری تیرویید دارم و TPOهستم البته TSH۲/۲۰ بود در تاریخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۴، آیا مصرف قرص لووتیروکسین در نتیجه آزمایشات غربالگری مرحله اول و دوم باردای تاثیر دارد؟چون من در هر دو این آزمایشات اون روزایی که آزمایش دادم، صبح قبل صبحانه قرص لووتیرکسین ۵۰خورده بودم
- حین پریودی مصرف قرص سیبل ممانعتی دارد؟
سلام. خسته نباشید ۱۸ سالمه و کیست pco دارم دکترم اول دوفامد داد ۳ ورق نصفه خورم و قبل تموم شون پریود. میشدم الان سیبل دادن بعد ۳ ماه داروخونه سیبل نداشت ی قرص دیگه دادن و گفتن ایرانیشه من ۱۲ روز پیش پریود شدم و ۵ روز ادامه داشت قرص رو بعد پریودیم گرفتم و ۶ تارو مصرف کردم الان خونریزی دارم الان باید مصرف رو قطع کنم یا ن
- پسردارشم
منسه تادختردارم باروشlvlمیخوام پسردارشم
- بارداری
سلام چهارماه بعد ازسزارین -حامله شه کسی مشکلی پیش میاد ؟
- عقب افتادن پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر.دخترم وارد بیست و یکسال شده و مجرد هستش.دو هفته پریودش عقب افتاده ولی چند روزی میشه کمر درد و دل درد داره .و عصبی شده شدید. لطف میکنید راهنماییم کنید...سپاسگذارم ازتون بزرگوار
- پرده بکارت
سلام من الان وقتی بچه بودم بدون اینکه خبر داشته باشم خود ارضایی می کردم و وقتی بزرگتر شدم از کردهی خودم پشیمان شدم وحالا وجدانم ناراحت است من یک بار آن موقع ها انگشت وسطم را وارد کردم اما درد یا حتی خونریزی نداشتم و فکر کنم کامل نکردم و حتی چیزی حس نکردم. وبه خانواده نگفته و مدام احساس گناه میکنم من این کار را ترک کرده ام اما بخاطر پرده ام ذهن مشغول است آیا سالم است یا نه؟ خواهش میکنم کمکم کنید من خيلی کوچیک بودم وحتی به دکتر هم نرفته ام


