Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر کمکم کنید خیلی عذاب میکشم اگه دختری پرده ش در اثر چیز دیگه ای یعنی آسیب های طبیعی آسیب دیده باشه هیچ جوری نمیتونه پاکیش ثابت کنه که رابطه نداشته راه تشخیصی وجود نداره؟ دارم میمیرم تاحالا چیزی وارد نشده ولی وقتی نگاهش میکنم یه طرفش صافه و یه طرف چین چین (انگار جداشده ولی روی هم قرار گرفته) آخه چرا مال من این شکلیه اگه برم دکتر بگه آسیب دیده هیچکس حرفمو باور نمیکنه منو میکشن کاش راه تشخیصی وجود داشته باشه😢😢😢
- قرص مدروکسی پروژسترون
باسلام ضمن تشکرازشمامن۳۲ ساله آمنوره ثانویه دارم ومجبورم هرماه ازروزچهارده پریودبه مدت ده روزقرص پروژسترون بخورم باتوجه به اینکه سه سال نازایی دارم الان یکسال هرماه این قرص ومیخورم چون بدون اون اصلا پریودنمیشم سوالم اینه این قرص باعث ضخیم شدن آندومترم میشه ومصرف طولانیش باعث میشه هرگزبچه دارنشم واگه حامله شم سبب سقط نمیشه
- زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر زیبا وخوش اخلاق خانم دکتر خواستم سوال کنم که شما خودتون زایمان طبیعی و گرفتن بچه رو انجام میدید؟ زایمان طبیعی تو کدوم بیمارستان از همه لحاظ ماما و پرسنل که خود شما انجام میدید بهتره؟ یا اواخر بارداری میسپارید به دکتر دیگه؟
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام وزن کم کنم به نظرتون با چه روشی وزن کم کنم
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر من وقتی ۱۷ سالم بود خودم رو در آینه معاینه کردم ۴بار یا ۵ بار واژن یا همون جایی که آدم پریود میشه رو باز کردم خانم دکتر حین باز کردن واژن درد داشتم بعد از باز کردن هم درد و گرفتگی زیر شکم و اون قسمت واژن که بازش کردم داشتم . خانم دکتر بعد از ۵بار که واژن رو باز کردم پرده را دیدم بعد از حدود ۱ روز از معاینه پریودم ۶ یا ۷ روز جلو افتاد بعد از پایان پریودی خانم دکتر واژن ام اصلا دیگه باز نمیشه منقبض شده از استرس نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم خانم دکتر از استرس هم ۳ ماهه پریود نشدم خانم دکتر عزیز با این توضیحات پرده بکارت سالم است یا نه ؟؟ ممنون بابت زحمت خانم دکتر عزیز. از تهران
- خارج شدن ی تکه گوشت از زن باردار ولی دهان رحم باز نشد در شش هفته
میخوام بدون ی تکه گوشت از زن باردار در شش هفته بیفته ولی دهان رحم بسته باشد جنین افتاده یا ن
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید ببخشید من روز ۷ انتقال جنین هستم ولی اصلا هیچ علامتی ندارم ممنون میشم کمکم کنید
- آزمایش بتا
سلام خسته نباشید من ivf انجام دادم روز ۱۴ انتقال عدد ۵۵۸ بود و روز ۱۷ انتقال عدد ۸۶۱ بود این روند طبیعی؟
- بقای سقط جنین
من حدود ۳هفته پیش سقط داشتم با قرص ۶هفته و۳روز بود جنینم،دیروز سونو دادم گفت ۳سی سی باقی مونده،آیا در پریودی بعدی دفع میشه یا باید قرص استفاده کنم نمیخوام کورتاژ کنم
- تودههپواکو ونتروژن
باسلاموقتی بارداربودم پسرم که متولدشد از قسمت جراحی یه توده به وجود اومده وقتی پریود میشم ازون قسمت هم خون میاد دردش هم زیاده چیکارکنی ؟؟؟؟؟؟؟
- مولتی ویتامین
سلام .میخواستم بپرسم که من قرص فیفول شبی یه دونه میخورم میتونم روزی یه دونه قرص مولتی ویتامین برای قبل بارداری بخورم؟
- قرص پردنیزولون
سلام .۹ هفته باردارم وهماتوم دارم. پردنیزولون ۵ روزی ۲تا تجویز شده .آیا پردنیزولون به جذب هماتوم کمک میکنه یا دلیل دیگه ای داشته که تجویز شده؟
- پایین امدن بتا
با سلام،من بتا دادم ۲۲۰۰ بود وگفتن حامله ام،رفتم سونو گفتن ساک هست جنین نیس دوباره رفتم چن روز بعد بتا شد ۱۷۰۰ وگفتن کیسه زرده تشکیل شده قطب جنینی واضح دیده نمیشه ،استرس دارم ،دکتر بهم اسپرین وفرتیژست داد هرروز استفاده میکنم،دکتر نظرتون چیه؟؟؟؟
- طول بارداری
سلام. روز بخیر. من در یک مقالهای خوندم که طول بارداری از زمان لقاح یعنی لقاح اسپرم و تخمک٣٨هفته است ولی زمان لقاح قابل تشخیص نیست.. و طول بارداری ۴٠ هفته از از زمان اولین روزآخرین پریود است و نهایتاً ۴٢هفته است. آیا این مقاله درست است؟
- سلام ببخشید من کیست تخمدان اکولوی. درتخمدان راست28میلی. دارم خونریزی شدید دارم یک ویتامین k زدم وقرص مفاتیک می خورم خونریزی قطع نمیشه چکار کنم
- نازایی
سلام خسته نباشید .۲۷ سالمه وبعد یک سال اقدام باردارنشدم .دکترم گفت عکس رنگی بگیر.میخواستم نظرمتخصص شمارا درمورد عکس رنگی بدونم. کاویته رحم جاداروجسم رحم درقسمت وسط حفره لگن متمایل به راست قرارگرفته است.فرم کاویته رحم مطرح کننده partial short septate است. کانال سرویکال spindle shape وناحیه ایسم سیلندریک می باشد.لوله فالوپ چپ ازپروگزیمال مسدود است واسپیلاژ از طرف چپ دیده نشد. لوله فالوپ راست به خوبی ازماده حاجب پرشد.درکلیشه کنترل لوله فالوپ راست باز وماده حاجب با کمی مقاومت وارد حفره لگن گردیده است.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- قرص اورژانسی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم که من قرص اورژانسی خوردم میخواستم بدون وقتی قرص اورژانسی استفاده میشود قرص های دیگه ی میشه استفاده کرد آخه من ساییدگی زانو دارم میتونم قرص مسکن یا قرص fastran,vitamin b1,امگا3استفاده کنم ممنون
- جلوگیری از بارداری
سلام من ۲۷ ساله صاحب دوفرزند امپول جلوگیری سه ماه طزریق کردم بعداز ۶روز نزدیکی داشتم جلوگیری دیگه ی هم نداشتمیعنی باردار میشم ؟
- بارداری
من قرص لیتیم مصرف می کنم میخوام باردار بشم این قرص لیتیم مانع شده چه کار باید بکنم
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون


