Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باداری و تعیین جنسیت جنین
من مادرم دختر بدنیا آورده فقط. .اولین بچم دختره ..و مطمئنم بچه ی دومم دختر میشه ..علائمم و سرد مزاجیم مشخصه که دختره بچه ی دومم...هنوز باردار نشدم ولی چیکار کنم باردار شدم پسر بشه ..ترو خدا راهنماییم کنید
- متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من نزدیک ۴روززی میشه ک خیلی سوزش و خارش دارم رفتم دکتر بهم گف ک شما زخم دارید و شستشو کرد دارو داد یه کرم ب اسم کلیند امایسین ۲درصد داد و یه پماد با اسم موضعی داد پماد ک میزنم میسوزه میخواستم ازتون بپرسم ک با این کرمی ک داده زخمم خوب میشه یا ن خیلی نگرانم آخه گف اگر نشه احتمال زیاد باید عمل بشی خیلی منون یشم جواب بدید و بهم بگید ک خوب میشم با ای دارو یا خیر و چرا و به چه علتی زخمی شده ممنون راهنمایی کنید
- سلام خانم دکتر ممنون که همیشه سوالم جواب میدین همسرم کم بود اسپرم داره اسپرمش دو میلیون هست ایا میشه IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم هرچی دارو مصرف میکنه هیچ فایدی نداره براش و چی بخوره براش خوبه ممنون میشم جواب بدین
- آزمایش بتا
سلام خسته نباشید من ivf انجام دادم روز ۱۴ انتقال عدد ۵۵۸ بود و روز ۱۷ انتقال عدد ۸۶۱ بود این روند طبیعی؟
- Ivf
خانم دکتر من پس فردا عمل تخمک کشی دارم امروز تست کرونا دادم مثبت شده ولی هیچ علائمی ندارم .آیا عمل ای وی اف و پانکچر به تعویق میفته ؟
- آی وی اف
سلام وقت بخیر.من ماه قبل پانکچر کردم،۸تاجنین که ۴تاشگریدBو۴تاش گریدb,cبودن فریز شد.ماه بعدانتقال دارم.این ماه روز سوم سیکل رفتم سونو مشکلی نداشتم،امادکتر واسه اماده سازی قبل انتقال قرص ال دی و قرصای تقویتی داد.سوالم اینه ک میتونم قرص ال دی رو مصرف نکنم؟؟؟؟
- lvf
باسلام من روز۱۴انتقال دوجنین بلاست هستم وروز نهم انتقال لکه بینی داشتم وبی بی چک هاله انداخت ولی امروز که بی بی زدم منفی شد ایا امکان داره که جنین ها دفع شده باشن واین که تست ها چقدر درست هست ممنون میشم راهنماییم کنید
- درمان ناباروری
باسلام بنده بدلیل تنبلی تخمدان وکم بودن اسپرم نرمال شوهرم ای وی اف کردم سپس برای انتقال بهم گفتن عکس رنگی بگیر اول بعدش دارو انتقال وبعدم انتقال انجام میشه رفتم برای عکس رنگی خیلی سخت ازم گرفت دکتر وهردولوله باز بود و بی مشکل اما میخواستم بپرسم امکان داره ای وی اف چسبندگی بیاره ویاباعث بسته شدن لوله و زخم بشه؟؟
- دکاپپتیل برای ای وی اف
سلام وقت بخیر امپول دکاپپتیل عوارضی داره و این که بعد از تزریق باید پیشگیری صورت بگیره ؟ تشکر
- ساک حاملگی
سلام وقت بخیر، تاریخ ۲۶ مهر ۳ عدد جنین برام انتقال داده شد(ET)، بعد از دو هفته جواب تست بتا شد ۷۴۶، سه شنبه گذشته (هفته سوم بعد از انتقال) سونو واژینال شدم، ساک حاملگی دیده نشد، همون روز دوباره آزمایش دادم شده بود ۹۱۳۲، دکترم گفته یکشنبه مجدد سونو میکنه، نگرانم، راهنمایی بفرمایید.
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- امپول لوپرومر
سلام خسته نباشیدمن قبل انتقال ازروزسوم پریودقرص دزولست خوردم تا۱۶روز بعداونم امپول رو تزریق کردم گفتن یائسگی موقت داره ولی من ۸روز بعدتزریق پریود شدم این مشکلی داره یا نه ؟؟
- مشاوره دارویی
سلام بنده برام امپول دکاپپتیل ۰/۱ تجویز کرده ولی داروخانه واریوپپتیل ۰/۱ بهم داده مشکلی نداره تزریق کنم؟؟ بعد دور ناف بزنم یا بازو بهتره
- خونریزی بعد از انتقال جنین
سلام.من روز ۲۹دیماه انتقال جنین کردم.روز هشتم انتقال لکه بینی داشتم و روز نهم و دهم ، خونریزی دارم . از همان روز هفتم شیاف را قطع کرده ام و این سه روز آمپول پروژسترون تزریق کرده ام؟ آیا جنین من سقط شده یا هنوز امیدی هست؟ لطفا جواب بدین . ممنون
- کم استفاده کردن از شیاف پروژسترون
من روز هفت انتقال جنین هستم تا سه روز بعد از انتقال روزی دوتا امپول پروژسترون میزدم و بعد از اون روزی یه دونه شیاف پروژسترون به جای هر هشت ساعت یک عدد استفاده کردم(دکتر هر هشت ساعت رو فراموش کرده بود بنویسه)الان چه کاری میتونم انجام بدم دکترم نیست و مرکز میگه اشکالی نداره مشکلی پیش نمیاد(من تعیین جنسیت انجام دادم)
- خانم دکتر
سلام خانم دکتر من 73 روزه سزارین شدم و آب ریزی زرد رنگ دارم و در حین رابطه دردو سوزش دارم مشگلم چیه؟
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- تخمک ضعیف
یکبار ای وی اف کردم که گفتن تعدادتخمک 3تاهست وضعیف برای باردوم میتوانم ای وی اف کنم برای پسردارشدن سن 34 سال دارم باید چکارکنم ممنون میشوم راهنمایی کنید
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟
- لکه بینی
روز نهم انتقال هستم .دستمال میزارم لک قوه ای میشه .خیلی کمرم درد میکنه نگرانم


