Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید من برای روان کننده بدن از روغن بدن ویتامینe فیروز استفاده میکنم میخواستم بدون الان تو اقدامم نباید استفاده کنم رو اسپرم تاثیر داره؟؟
- آیا میشود بعداز ده روز از سقط قرص ال دی خورپ
- بارداری
درود لطفاً راهنماییم کنین 16اسفند تاریخ پریودیم بود که لکه بینی کوچکی شروع شد دوباره ب حالت نرمال برگشتم24اسفند آزمایش بارداری دادم عدد 181.4رو نشون داد دکتر گفت بعد 48ساعت بعد تکرارش کن که همون شب لکه بینی صبح هم پریود شدم ازمایشم تکرار کردم بتا اومد پایین 164.2الان پنج روزه پریودم شدتش زیاده کمرمم درد میکنه علت چی میتونه باشه
- طول سرویکس
سلام.طول سرویکسم ۳۱هست آیا خطرناکه؟احتمال سرکلاژ وجود داره؟
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام،خسته نباشید من روز ۱۰ آذر شروع عادت ماهیانم بوده و برای بارداری قرص مصرف میکردم روز ۲۳ و۲۵آذرآمپولhcg تزریق کردم روز ۴ دی بیبی چکم مثبت شد و فرداش آزمایش بتا تیتر دادم که رقمش 52.8 IU/L بود آیا با این عدد بتا بنده باردار هستم؟
- ساک حاملگی نا منظم
سلام من دقیقا یک ماه از وقت پریودیم گذشته و رفتم سونوگرافی متن سونو به این گونه است تصویر ساک حاملگی منفرد در موقعیت مناسب با واکنش دسیدوای نامنظم در کاویته رحم رویت شد در حال حاضر Y.sدیده میشود ولی embryo رویت نگردید بر اساس:6mm G.S سن بارداری حدود ۴ هفته و ۴ روز تخمین زده می شود هماتوم ساب کوریونیک با ابعاد (۴×۱۲میلیمتر)در اطراف ساک حاملگی رویت گردید میخواستم ببینم وضعیت جنین چطوره
- سونوگرافی با استفاده از برق اضطراری
در ادامه سوال قبلیم که عرض کردم با برق اضطراری سونوگرافی تو ۱۲ هفته و ۴ روز انجام شده اون سونوی ساده بود و سیاه و سفید، سونوگرافی آنومالی در ۱۸ هفته و ۵ روز هم ی بخشش سه بعدی و چهار بعدی بود و ی بخشش دو بعدی بود میخوام بدونم ممکنه به همین علت که با برق اضطراری کار میکنه جوابام غلط بشن؟ تورو خدا راهنمایی بفرمایید.
- ntدر سونوی ۱۲ هفتگی
سلام خانوم دکتر nt جنین من ۲.۶۹هستش که به شدت نگرانم که پرسنتایل ۹۸هست خیلی حالم بده برام آزمایش آمینو سنتز نوشتن
- بارداری
سلام هفته ۲۸ام خیلی جای بخیه سزارینم دردمیگیدبلندکوتاه شدن تیرمیکش طبیعی
- بارداری
سلام وقت بخیر من قرص ال دی میخوردم و بعد تا نصف بسته و قطش کردم به قصد بارداری و الان ۱۰روزه لکه بینی خونی دارم و بعضی وقتا هم خون زیاد میات خستم شد نميدونم چکار منم لطف میکنید اگه راه حل بهم بدین مرسی
- خونریزی ناشی از سقط جنین در۲ماهگی
با سلام و خسته نباشی مقدار خونریزی در سقط نوزاد۲ماهه چ مقداره؟؟باید ب بیمارستان مراجعه شود یا خیر؟؟
- رحم و تخمدانها
سلام من ۱۷ سالمه رحم من دارای ابعاد ۲۲×mm۵۸میباشد درنواحی رحم فوندوس وسرویکس توده فضاگیرومیوم مشاهده نگردید. ضخامت خط اندومتر ۹mmاست علائم هیپرپلازی یاضایعه فضاگیر دراندومتر دیده نشد.تخمدانها اکو وابعاد نرمال دارندودرانها توده ویاکیست دیده نشد. تصویرفولیکول غالب درتخمدان راست دیده میشود.من دکترم نبود والان شمال هستم دسترسی بهش ندارم لطفا جواب منو کامل بدید و این هایی که گفته شده یعنی چی؟! چون قصد باردار شدن دارم خیلی ممنون میشم کمکم کنید
- ضایعه اکوژن
سلام من هفته ۲۵بارداری هستم سنوگرافی گفت یه ضایعه اکوژن به ابعاد ۴۶.۳۵ mm کاملا همی توراکس چپ را احاطه کرده و باعث انحراف قلب به سمت راست شده است دکتر برام امپول ریه نوشت بزنم و گفت دوهفته دیگه بیا سونو میخاستم بدونم این اکوژن یعنی چی و چیز خیلی خطر ناکی هست؟؟
- پریود نامنظم
سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر من هیچ رابطه ای نداشتم و امکان بارداری اصلا نیس فقط از زمان پریودم یک هفته گذشته و پریود نشدم میخوام که زود بشم اخه چند روز دیگه عمل دارم نمیخوام پریود باشم چیکار کنم دکتر که الان پریود بشم ؟ممنونم از وقتی که میذارین ❤️
- چرا باردار نشدم؟
سلام خانم دکتر ، من شش ماه پیش برای بارداری تصمیم گرفتم و پیش شما اومدم و پس معاینه و سونو ، شما فرمودید سالم هستم و مشکلی ندارم و 10 روز اول بعد از اتمام قاعدگی مقاربت داشته باشم ، اما من از اون مدت هنوز باردار نشدم، آیا مشکلی وجود دارد ؟ راه حل چیست ؟ ممنون از شما ( البته من کم کاری تیروئید دارم و قاعدگی معمولا 2 تا 3 روز عقب می افتد )
- قرص پردنیزولون
سلام خسته نباشین.من هفته ۳۳ بارداری هستم .پلاکت خونم افت کرد.ب دکتر خون ک مراجعه کردم برایم پردنیزولون ۵ نوشتن ک روزی ۱ و نیم قرص باید بخورم تا ۱۲ روز دوباره آزمایش بدم..راستی کم کاری تیرویید هم دارم ک قرص لوتیروکسن ۱۰۰ هم میخورم .ولی استرس دارم .آیا برا بچم و خودم مشکلی نیس.میشه جواب منم بدین ممنون میشم
- خونریزی بعدسقط
سلام شش هفته وشش روز بودم که با قرص سقط کردم بعد ۳روزسونوگف ضخامت رحم ۸میباشدمترژن بهم داد دوباره به یک هفته سونوواژینال گف بقایا۱۰*20داری داروگیاهی خوردم بعدیک هفته سونو گف ضخامت رحم 4میباشد دکتر مفنامیک اسید داد بعد یک هفته بازهم خونریزی کمی داشتم دکتر 3تا آمپول استرادیول داده روز درمیون بزنم و40تامدرفم داد روزی سه تا بخورم امابازمدرحدپریودی خونریزی داشتم شش تااز قرصامونده بود که خونریزی زیاد شد دکتر گفت دوباره بعد5روز سه تا استرادیول سه روزدرمیون بزن و بعد 40تامدرفم که روزی 2تابخورم و20تامفنامیک دادم روزی یکی بخورم حالامیخام بدونم بااین قرصاخوب میشم یا مشکل چیز دیگه میتونه باشه ؟
- سلام ابا میشود با خوردن قرص استروژن و پروژسترون رحم کوچک را درمان کرد
- سرکلاژ
سلام من هفته ۱۷ سرکلاژ شدم الان ۲۴ هفتمه با طول سرویکس ۳۱ امپول پرولوتون هفتگی و قرص ایزوپرین روزانه و شیاف دوتا در روز استفاده میکنم این روند مصرف دارو تا چندهفتگی ادامه داره تاکی باید مصرف کنم؟
- بارداری مجدد
سلام وقت بخیر من۳۸ سالمه و دوست دارم باردار شوم ایا خیلی دیر نیست و فرزند اولم ۱۳ سالشه


