Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب انومالی کانون اکوژن دربطن چپ قلب جنین
درهفته ۲۱ انومالی کانون اکوژن دربطن چپ قلب جنین مشاهده شده بنظر مربوط به کورداتندینی ها میباشد یافته فوق یک soft marker است کانون اکوژن یک سوراخه کورداتندینی یعنی چه
- سن بارداری
سلام خانم دکتر من در روز شش پریودم قط شد بعد رابطه داشتم ایا احتمال بارداری است فقط اون روز جلوگیری نکردم
- طریقه استفاده قرص سیبل
لطفابگیدک چطور استفاده کنم قرصوازرنگ سفیدشروع کنم یارنگی!دکترم گفته ازروز۳قاعدگی شروع کنم اماهیچ توضیح دیگه ای ندادن بعدازاتمام بسته ایابلافاصله بلیدبسته بعدی راشروع کنم؟
- خارش و سوزش بخیه سزارین
سلام من ۹ ماهه زایمان کردم اما جای بخیه هام چند روزه هم میسوزه هم خارش همراه با درد دارم آیا عادیه ؟
- عدم تقارن سینه
سلام وقتتون بخیر دختر 19 ساله هستم که با مشکل عدم تقارن سینه مواجه ام سینه سمت چپ بزرگتر از راسته این ناگهانی نبوده و حدود سه ساله سمت چپ مرتبا رشد کرده ولی راست نه و این کاملا در حالت عادی مشخصه و من این عیبو میپوشونم با اسفنج و...الان تو دوره کنکور هستم و تو این اوضاع آشفته ام که درمانش ممکنه و چطور هست هزینه و ... و من چقدر زمان نیاز دارم تا کاملا درمان بشم خواهش میکنم کمکم کنید توی مدرسه با مقنعه و توی خونم همیشه یه شال روی گردنمه فقط راهنمایی کنید که چیکار باید کنم میترسم دیر بشه پیشاپیش از وقتی که میذارید تشکر میکنم.
- بارداری
حاملگی ۵ماه با پلاکت ۳۱۱۰۰ خطرناکه
- علت
سلام، من چند روز قبل از پریودی روی ران پای راستم درد میگیره و زیر شکمم سمت راست هم بعضی وقتا درد میگیره علت این درد روی ران پا ، و گاهی کامل ران پا چیست؟
- درد و قرمزی محل بخیه سزارین بعد از چهار سال
سلام من چهار ساله سزارین کردم دو قلو داشتم یه گوشه از محل بخیه سزارینم باز بود که بعد از یک سال تحت نظر پزشک بودم تا بسته شد ودوسال بعد به دلیل درد زیاد رفتم سونو بافت نرم گفت که یه تیکه نخ بخیه به ابعاد سه میلی جامونده و حالا هم درد دارم نظر شما چیه به کجا مراجعه کنم
- خارج شدن تکه گوشت صورتی هنگام پریود شدن دختر مجرد
سلام من 15 ساله هستم و مجروم امروز روز 4 هستم که پریود شدم برای اولین بار تکه گوشت صورتی خارج شده ازم این طبیعه ؟
- درباره ivf
من روز ششم انتقال هستم روز ۵ انتقال پماد واژینال به اندازه بند انگشت اسفاده کردم به خاطر سوزش وحشتناکی که داشتم مجبور شدم وامروز ترشحات سبز کمرنکی از واوژن میاد امکان داره احتمال بارداری رو کم کنه یا اصلان باردارنشم ؟
- فتق فوق ناف
با سلام
بعد از سزارین اولم دچار فوق فوق ناف شدم. الان ۴ سال میگذره و قصد بارداری دارم. مشکلی در بارداری برام ایجاد نمیکنه تا حین سزارین دوم فتق رو هم عمل کنم؟
باتشکر
- پریود
سلام خانوم دکتر عزیزم من تازه پریود شدم و نمیدونم که موقع انجا غسل باید چی بگم منظورم اینکه وقتی غسل برای تموم شد پریود میکنم چی بگم ؟ و وقتی که پریودم تموم میشه تا چند روز وقت دارم غسل کنم ؟
- تست پاپ اسمیر
در تست گزینه absence of endocervical metaplastic cells تیک خورده خطرناکه ؟
- زخم شدن واژن لطفا زودتر پاسخ بدین
سلام، من در رابطه خونریزی داشتم و متوجه نشده بودم واژنم زخم شده بود و بعد خون ترشح لکه های قهوه ای دارم زیر شکمم درد میکنه و خیلی نگرانم این زخم خوب میشه یا باید برم دکتر؟
- مشکل کبد
سایز کبد ۱۷۶mm و غیر نرمال است و اکوپاترن آن رو به افزایش این یعنی چی؟
- پریود نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم... ولی خب الان بازم دوماهه پریود نشدم ممکنه از عفونت باشه؟ باید چیکار کنم؟
- دلیل لکه بینی قبل از پریود
سلام. مجردم. چند سال هست ۳ یا۴ روز قبل از پریود ترشحات قهوه ای دارم. تازگی سونو دادم نتیجه کوچک بودن تخمدانها بود. دکتر ۳۰ تا دیدروژسترون تجویز کرد. از روز ۸ پریود تا ۱۵. نظر شما هم همینه؟
- من یه کلیه دارن
میخوام واکسن گارداسیل یا پاپیلوگارد تزریق کنم برام ضرر داره؟
- لکه بینی طولانی مدت
سلام وقت بخیر من به دلیل تنبلی تخمدان دکتر قرص سیبل برام تجویز کردن ماه دوم که این قرص رو استفاده میکردم بعد از پریودم لکه بینی داشتم و اصلا تا اتمام بسته قرص لکه بینی قطع نشد به یک دکتر دیگه مراجعه کردم قرصم رو عوض کردن مدروکسی پروژسترون دادن. میخواستم بدونم الان قرص جدید رو شروع کنم هورمونهام بهم نمیریزه؟
- تاخیری پریودی
سلام ایا بقایا سقط یا عفونت میتونه باعث تاخیر پریودی بشه


