Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام اگر میشه جواب بدید ب من خود ارضایی
خیلی خیلی شرمنده ک دوباره میپرسم جدا شرمنده من دیروز ازتون پزسیدم خیلییی ببخشید گفتم ک با فک کردن ب صحنه جنسی خوابم میبرد دو س بار کردم تو پریودی عنوانمم دختر ۱۵ سالس اون موقع ک خوابم برد دچار نبض نشدم ولی تو روز پنجم دچار نبض شدم فقط با فک کردن و اصلا ب خودم دس نزدم بعد خیلی طولانی نبود ی خانومی لز شما پرسبده بود ک این کلر تو دوره قاعدگی موجب چسبندگی رحم میشه و با استفاده از کلورتیس کرده بود اون خانوم از طریق ناحیه خارجی و شما گفته بودید ممکنه فقط خون بیشتری ب داخل لگن برگرده بنظرتون برای من پیش اومده و اگ اره خطرناکه؟
- تعویق پریودی
- زمات مصرف
جهت کیست و نامنظم بودن عادت ماهانه دکترواسم تجویز کردن میخواستم ببینم بهترین زمان مصرف چه موقع از شبانه روز و بعد یا قبل از صرف غذاس؟
- سوال مهم
سلام دو ماهه زایمان کردم سینه هام سفت شدن تیکه تیکه سفت شدن بعضیا درد میان شیر جم شده چیکار کنم از بین برع تورو خدا
- رنگ ابرو
سلام پسرم ۲۵ روزشه میتونم ابروهامو رنگ کنم؟ چون شیرمادر میخوره تاثیر بدنداره؟
- باردارشدن باوجودابنکه باقرص پریود مبشم
سلام ۴۵ سالم هست ازاول باقرص استروژن پروژسترون پریود مبشم هروقتربخورم مبشم واگرنخورم نمبشم ،کم کاری تیرویید دارم چندباراقدام کردم نشد الان درتخمدان سمت چپ یک فولیکول ۱۵م م دارم ،برابارداری رفتم دکتر گفته یک دوره قرص لویتود بخور بعدبیابراآی وی اف ،نظرشماچیه
- سلام و خسته نباشید.من ۲ماهه پریودم نامنظم شده و ۴ماه برای بارداری اقدام کردم ولی فعلا نتیجه نگرفتم .دکتر قرص مدروکسی پروژسترون داد بهم از روز ۱۶قاعدگیب مدت ۱۰شب شبی ۲عدد مصرف کنم ایا در این مدت مشولی نیست ک برای بارداری اقدام کنم.
- خوردن رازیانه برای خانم ها
سلام خانم۴۹ساله که پریودش نامنظم شده وهردویاسه ماه پریودمیشه جواب سونوگرافی واژینال مایع آزاددرلگن وضایعه اکوژن ونیوم دیده شده خوردن رازیانه وتخم کتان مانعی نداره؟
- پیش از بارداری
سلام من تو اقدام ب بارداری ام اگر قرص گین اپ مصرف کنم برا چاقی ضرر ندارد ب اقدامم ؟
- لکه بینی کم
سلام قرص جلوگیری استفاده میکنم دروسبلین سه قرص دارونما سفید هم خوردم علایم پریود دارم ولی لکه بینی کم دارم پریود نشدم چیکار کنم
- خطرترانگزامیک درشیردهی
سلام خانم دکتر ۳۶ سالمه. یک ماه ونیمه ک دچار خونریزی ولکه بینی شدم وهنوز ادامه داره.متخصص زنان قرص ترانگزامیک اسید بهم دادن.روی شیراثربدی نداره.براکودک ضرر نداره؟
- کیست با دیامتر ۴۴ بدون solid وبا یک septation ضخیم در تخمدان چپ چیست
کیست با دیامتر ۴۴ بدون solidوبایک septationضخیم در تخمدان چپ آیا خطرناکه
- انتقال آی وی اف
سلام من آی وی اف انجام دادم امروز تست دادم عدد 2/5 بود امکان دارد بعد از چهار روز مثبت بشه
- بعد از مصرف اسپیرنولاکتون هر ماه دوبار پریود میشم و الان که استرادیول با ایپیرنولاکتون با هم مصرف کردم پریودم بند نمیاد بیشترم شده باید چیکار کنم
- کیست سپتای تخمدان
سلام پریودهای دختر ۱۶ سالم نامنظم بود و بسیار جوش میزد متخصص بردم سونو تخمدان و رحم نوشت همه چی عادی بود جز یک کیست حاوی سپتا داخلی ۱۹ در ۲۲ و ضخامت آندومترم ۴ هست این سونو دو روز بعد از پریود ۲۰ روزه گرفته شد خیلی نگرانم خواهش میکنم بگید خطرناکه
- مادرانه
سلام:این روزها مواظب خود باشید.سلامتی شما رو خواستارم.
- سلام در سونوگرافی نوشته تصویر یک ناحیه هایپواکو oveal shape واجد
سلام در سونو نوشته تصویر یک ناحیه هایپو اکو oveal shape واجد هلیوم اکوژن ب ابعاد ۱۱ و ۴ و نیم ب صورت زیر جلدی در ناحیه اوکسی پیتال ک میتواند مطرح کننده لنف نود باشد چیه این منظورش
- قرص utrogestan 200
سلام ببخشید قرص utrogestan 200 خوردنی است یا شیاف؟من در هفته ۱۳ بارداری هستم لکه بینی داشتم قرص تجویز شده نمیدونم شیافه یا خوردنی؟
- قطع پریودی
سلام من امروز صبح پریود شدم باید تا فردا صبح قطع شه حتما یا اینکح فقط فردا قطع بشه از بس فردا ادامه پیدا کنه میشه
- لکه بینی و درد
سلام خانم دکتر من دختر مجرد ۲۰ ساله ای هستم که همیشه پریودی هام منظم و بدون هیچگونه لکه بینی قبل یا بعدش بود ولی این ماه سه چهار روزه درد دارم (درد هایی مثل پریودی ولی خفیف تر) و امروز باید پریود میشدم ولی لکه های به رنگ صورتی کدر مشاهده کردم ولی پریود نشدم خیلی نگرانم بنظرتون مشکلی دارم؟


