Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد کمر وشکم
سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما مایک زن وشوهر هستم خانوم من یک شخص خجالتی است ویک سری چیزها رو به کسی نمیکه الان چند وقته که وقتی به عادت ماهیانه اش نزدیک میشه قبل از شروع دوره درد کمر و شکم درد داره الان دوسه روزه درد داره ولی علائمی از عادت ماهیانه ندارند وفقط درد
- لوپرومر
سلام وقت بخیر برای اندومترم این امپول لوپرمر رو زدم الان دو هفته گذشته نوشته از عوارضش قراره دوماه بعد سیکل عادت ماهیانم متوقف بشه میخواستم بگم من پریودام دوباره منظم میشه نگرانم پریود نشم تخمدان ها بهم بریزع لطفا جواب بدین و اینکه این امپول تو رابطه ها اثر میزاره
- پیشگیری
سلام اگر قرص اموکسی کلاو بعد از ۵ الی۶ساعت بعد از قرص اورژانسی استفاده بشه اثرشو از بین میبره و باید مجددا اورژانسی استفاده کرد؟
- سونوگرافی شکم و لگن
سلام و خسته نباشید ببخشید من سونو گرافی دادم توش نوشته کیست اکو فری به سایز 23 در کولدوساک خلفی متمایل به آن کس چپ مطرح کننده کیست پارااوارین مشاهده شده این یعنی چی؟
- پاپ اسمیر
بیمار بخاطر کنسر روده در حال شیمی درمانیه ضخامت اندومتر در طی سه ماه درشیمی درمانی افزایش داشته ضخامت اندومتر۶ شده۸ به دکتر زنان مراجعه کردیم دکتر زنان برای بیمار پاپ اسمیر انجام داده اینکار در روند شیمی درمانی اختلال ایجاد نمیکنه؟ و ایا این نتیجه این تست پاپ اسمیر با توجه به اینکه بیمار در حال شیمی درمانیه قابله اعتماده؟ دکتر زنان اینکارو انجام دادن من هم الان به انکلوژ خود بیمار دسترسی ندارم لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- خراش پرده بکارت
سلام عذر می خوام من چند وقت پیش خود ارضایی انجام دادم روز ششم پریودیم بود البته قبلش خون نیومد تموم شده بود بعد خود ارضایی خون دیدم هیچ چیزیرو داخل نکردم پیش ماما رفتم گفت پردت پاره نشده اما خراش داره این یعنی گواهی سلامت نمیدن گفت سر این ماه بیا بگم چقدره خراشه چون الان خون مردگی هست خون مشخص نیست
- پریود
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر عزیز من تو یه ماه دوبار پریود شدم دلیلش چی میتونه باشه ؟ تا حالا دو دفعه برام پیش اومده ۲۲بهمن پریود شدم ۵ روز طول کشید الان امروز ۱ اسفند دوباره پریود شدم یه بارم پارسال برام اتفاق افتاد ولی اون موقع ده روز بین دو تا پریودم فاصله بود.
- قرص جلوگیری درزمان بارداری
سلام.من 4ماهه زایمان کردم وبچه شیر میدم.چه قرص جلوگیری میتونم بخورم که رو شیر اثر نداشته باشه
- تاخیر در پریود بعد از دوفاستون
برای تنظیم دوره پریودی دکتر دوفاستون تجویز کرده، چون قبلا مدروکسی دو عدد هر شب استفاده میکردم شب اول به اشتباه دو قرص دوفاستون استفاده کردم، یعنی ۹ شب الان بیشتر از یک هفته گذشته چیکار کنم؟ مجرد هستم
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر دختر من رفته بود معاینه پرده بکارت بعد از معاینه پریودش ۵ روز جلو افتاد و بعد از پایان پریود هم دوباره رفت برا معاینه اصلا واژن اش باز نمیشد دکتر گفت به خاطر استرس و ترس از معاینه قبلی واژینیسموس شده یعنی چی خانم دکتر پردش آسیب دیده ؟؟
- سلام چندساعت بعداززدن امپول زدبارداری میتوان نزدیکی داشت
- خارش
سلام خسته نباشید..علت خارش واژن چیه میشه لطف کنیدبهم بگیدچیکارکنم؟ممنون میشم
- استفاده از کرم واژینال لکورکس و لک بینی
سلام خسته نباشید بعد از 4 روز استفاده از کرم واژینال لک بینی دارم و الان موعد پریودم نیس علت چیه؟
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- سلام وقت بخیر روز هشتم انتقال جنین هستم از سه روز پیش راه که میرم زیر دلم از داخل یخ میشه که همش فکر میکنم لباس هام خیسه. و اینکه از امروز دل درد و کمر درد حالت پریود دارم توش ضعف هم نیزه
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کست تخمدان دارم و یک ماهه از قرص پومگا ۵ و اپتی وومن برای کیستم استفاده میکنم ایا در ای حال میتوانم باردار باشم با وجود اینکه کیست تخمدان دارم
- طول بارداری
سلام خانم دکتر. سال نو بر شما مبارک.. یه سوالی از خدمتتون داشتم.. اینکه در کل جهان طول بارداری ها بین زنان متفاوت است بخاطر این هست که دوره پریود و چرخه قاعدگی در همه یکی نیست یا اینکه دليل دیگری دارد..؟؟..با آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما
- سلام دکت من ۴ بار سقط داشتم سرکلاژ هم کردم باز هم سقط شد در ماه ۴ ۵ ۶
- غربالگری
با سلام و عرض ادب ..من غربالگری اول و دوم بارداری را انجام دادم سونوی آن تی کاملا سالم و ان تی ۱/۶ بود و سونو آنومالی هم به گفته دکتر همه چیز خوب بود و فقط کمی وزن جنین کم بود ..آزمایشات هردو غربالگری هم low risk بود ولی در آزمایش غربالگری دوم سندروم دان نزدیک مرز بود اما کم خطر و خود آزمایشگاه درخواست تست ترکیبی سکوئنشیال کرد ..که در این تست از من دیگر خون نگرفتند و همون غربالگری اول و دوم را با هم مقایسه کردند و جواب هم سندروم دان پرخطر در آمد ۱به ۶۲ و هم تریزومی ۱۸ پرخطر درآمد ۱به ۱۲۸ به نظر شما به کدام تست اطمینان بیشتری میشه کرد؟تست سکوئنشیال که پرخطر است یا غربالگریها که کم خطر است چند درصد احتمال دارد که جنین مشکل دار باشد ؟ سن بارداری هم از ۱۹ هفته گذشته و آمینوسنتز فقط میتونم انجام بدم که مطمئن بشم لطفا مثل همیشه صادقانه جواب دهید.
- بارداری
سلام۰ببخشید من روز۸پریودی بایدسینال اف بزنم بعدچن روز نزدیکی داشته باشم برای تخلیه چون میخوام برا پسر اقدام کنیم روز۱۳پریودیم سونو باید انجام بدم بعد اون اقدام داشته باشم ممنون راهنماییم کنید


