Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت
با سلام . ببخشید من چند وقت پیشب پزشک مراجعه کردم برای درد شدید هنگام نزدیکی ، گفتن که التهاب شدید دهانه واژن دارم و برام قرص و کرم واژینال نوشت و گفت سه هفته دیگه بازهم بیا برای معاینه من ۴ روز استفاده کردم و روز پنجم پریود شدم و چون نمیدونستم با وجود پریودی باز استفاده کردم ولی وقتی از بهداشت محلمون پرسیدم گفتن نه استفاده نکن و اندازه دوبار دیگه پماد داشتم که گفت بعد از پریودی هم استفاده نکن حالا پریودم تموم شده و سوالم اینه که چیکار کنم حالا این دو میل رو هم استفاده کنم یا خیر ؟؟؟ یه هفته دیگه هم باید برم برای معاینه
- لانه گزینی
چند روز بعد از ivf لانه گزینی می شود و نشانه آن چیست
- بارداری
با سلام و عرض ادب،
خانم دکتر عزیز در سونوی بنده نوشته یک هماتوم به ابعاد 12*48 میلی متر در مجاورت تحتانی جفت و مقابل int.os دیده می شود که شما فرمودید به این معناست که اطراف جفت خونریزی دارم. دکترم شافت را قطع کرد آیا با عنایت به آنکه فرمودید خونریزی اطراف جفت وجود دارد نباید استفاده کنم؟ خونریزی بیرونی ام قطع شده. ممنون از سعه صدرتان - ناباروری
سلام 7ساله باردار نشدم تنبلی تخمدان دارم در مرحله ای وی اف بودم که تخمک کشی کردم گفتن جنین تشکیل نشده حالا بهم کمپول اووبوست داده امکان داره باین کمپسول باردار بشم
- عقب افتادن پریود
سلام'من ۳۷سالمه وتقریبا۳هفته اس بخاطره مشکلات پوستی وتجویزنسخه ی اشتباه و تزریق دوتا امپول ضدحساسیت و کورتون پریودم یکماهه عقب افتاده ' درحالیکه تا حالا اصلا امکان نداشته پریودم نامنظم بشه چندتا امپول پروژسترون تزریق کنم برای پریود؟؟
- سر درد
خانم دکتر من سردردهای شدیدی دارم چی کا کنم
- آی یوآی
سلام من۲فرزنددارم بعداز۵بارآی یوآی ناموفق همسرم آزمایش اسپرم دادکه تحرک پیشرونده که رنج نرمالش۳۲ برای همسرم۲۴ بودتحرک کل۷۹.باچندماه مصرف دارو مشکل حل میشه؟آیااین کم تحرکی برای آی یوآی تعیین جنسیت مشکل ایجادمیکنه؟تشکرازپاسخگوییتون
- پارگی کیست تخمدان
سلام وقت بخير من كيست تخمدان سمت چپم با ابعاد ٣٧*٤٤ پاره شده ونوشته كيست داراي ذرات اكوژن اينترنال هست و درد سمت چپ شكمم به پاي چپم انتقال داده شده و سرگيجه و تهوع هم دارم همين زمان عادت ماهانه هم شدم و الان روز ششم هست كه خونريزي متوقف شده اما درد شديد دارم دكتر فقط قرص سفكسيم به من دادن هر روز بخورم آيا اين كيست خطرناك هست يا نه ؟ داروي ديگه اي جهت تسكين اگر لازمه يا نياز به جراحي هست ؟ ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد .
- سوال در مورد استفاده از مدروکسی پروژستون
به علت ضخامت دیواره رحم، بعد از کورتاژ تشخیصی،دکتر گفتند مشکلی نیست و به مدت ۴ماه قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردند، هر شب دو تا ، تا ۱۲ روز، بعدش گفتند قطع کنم.و پس از ۱۴ روز از ابتدای پریود دوباره شروع کنم اما الان بعد از یک هفته از شروع مدروکسی پروژسترون، با این که اصلا قطعش نکردم، پریود شدم،در حد لکه بینی نیست چه کار کنم؟ قرص را ادامه بدم یا رها کنم. ۴۹ سالمه
- دیفرلین
سلام وخسته نباشید من ۴بار دیفرلین ۱۱و۲۵زدم آخریش امروز روز اول پریودی هم دل درد و هم خونریزی دارم خواهش میکنم جوابما بدین چکار کنم
- درد معقد درموقع پریود
سلام ببخشد اگر موقعی که ادت هستیم معقدمون درد کنه نشان چیست؟
- Ivf
سلام خسته نباشین من ۳۸ سالمه آمنوره اولیه هستم پرونده پزشکی موسسه م***زا هست بمرحله گرفتن تخمک از اهدا کننده رسیدم تو موسسه گفتن یکسال باید تو نوبت باشم میخواستم اگه با کپی مدارک پزشکی به شما مراجعه کنم چقدر زمان میبره اهدا کننده معرفی بشه برم برا انتقال و هزینه چقدره؟ کلا یه جواب قطعی و مشخص میخوام مثلا اگه قراره یک یا دو ماه باشه بیشتر نشه ممنون میشم پاسخ بدین
- درمان نازایی
من هفته ی قبل آمپول تریپتورلین تزریق کردم جهت قبل از انتقال جنین، دیروز یک لیوان رازیانه ی دم کرده خوردم، یعنی اثر دارو از بین رفته؟
- بارداری
سلام من در هفته چهارم بارداری هستم لکه بینی قهوه ی دارم خونریزی دارم احتمال سقط هست مشکلم چیه باید چکنم
- بارداری
سلام و خسته نباشید.بنده طول سرویکسم در سونو هفته چهارم44بود و در هفته هفده به دلیل لکه بینی سونو داخل واژن انجام دادم شد 25دکترم بهم دارو و استراحت تجویز کرد بعد پنج روز سونو واژن مجدد تکرار کردم شد34.سونو هدفمند هم همزمان انجام دادم و خداروشکر مشکلی نبود.حدود دو هفته لکه بینی جزئی دارم دوروز پیش قطع شد بعد دودوز باز شروع شد ایا خطری من و جنین داخل شکمم رو تهدید میکنه و ایا امکان داره با استراحت طول سرویکسم به حالت اول برگرده و بسته بشه.
- بارداری
سلام خانم دکتر، آیا رابطه جنسی بعد از تخمک گذاری و اقدام به بارداری برای انجام لقاح و لانه گزینی مشکلی ایجاد میکند و ضرر دارد؟
- جلوگیری از بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید بهترین روش برای جلوگیری از بارداری چیست
- گواهی سلامت
اگ نامزدم کلا در جریان و پردم خراش و اسیب دید باشد متخصص زنان گواهی سلامت می دهد ایا
- تاخیر پریود .,.
سلام من ۱۶ سالمه.خودارضایی میکنم.دستمو میکنم تو واژنم.الان نزدیک دوماهه که پریود نشدم.خیلی نگرانم علت پریود نشدنم به خاطر اینه که دستمو تو واژنم میکنم؟؟لطفا پاسخ بدید دارم از نگرانی میمیرم
- لطفا پاسخ بدین، تشکر
سلام دو سه سال پیش یه چیزی وارد واژن کردم و در حین ضربه زدن دیواره ی واژن از داخل که زیر شکم باشه زخم شد و خونریزی زیاد داشتم و عفونت. چه کرمی استفاده کنم که کاملا خوب شه؟؟ فقط تو معاینه گفت عفونت داخل زیاد و نمیزاره من ببینم که زخم داری یا نه بعد سه سال درمان میشم؟ توروخدا یه چیزی بگین که خوب شم شرایط دکتر ندارم گاهی داغ میشه و تا پشت نافم درد میگیره و سفت میشه حس میکنم و توی نافم ورم کرده سمت راستش یکم. تنبلی و کیست ریز هم دارم


