Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- حامله شدن بعد از عمل ناف
- پریود شدن بعداز لاپاراسکوپی
سلام من ۱بهمن عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی شدم برای پولیپ. و ۱۳بهمن پریودشدم . حالا یک روز از موعدم گذشته اینکه میگن بعداز عمل ممکنه پریود با تاخیر بیاد درسته؟یا ممکنه باردار باشم؟
- قرص پردنیزولون
سلام من هفته ۳۰ بارداری هستم شما برایم قرص پردنیزولون تجویز کردید. من از پرسیدم گفتید برای ریه هست . گفتیدتا ۳هفته تا ۳روز اول بخور. اما تو اینترنت زدم این قرص در بارداری انگار مناسب نیس میترسم شاید داروخانه اشتباه داده باشد. اما دوباره تماس گرفتم گفتید درسته . حالا این قرصو مصرف کنم بدون نگرانی؟؟
- درد های شدید قاعدگی
سلام،۲۳ساله و مجرد هستم،درد های قاعدگی وحشتناکی در روز اول و ساعت های اولیه خونریزی دارم،طوری که درس و کارم مختل میشه و مجبورم خودمو برسونم بیمارستان سرم و آمپول بگیرم، دوره هام منظم هست نهایتا دو روز عقب یا جلو می افتد اما درد شدید زیر دل،درد مقعدی وحشتناک، تهوع و استفراغ و اسهال دارم، به پزشکان متعددی مراجعه کردم اما نتیجه نگرفتم،واقعا نمیدونم چیکار باید کنم دیگه خسته شدم
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
با سلام، اگر به اشتباه بجای ۱۲ واحد سینال اف پودری کل ۷۵ واحد رو بزنیم، چه مشکلی پیش میاد، سایز فولیکول ۱۲ و ۱۵ بوده
- سقط مکرر
سلام من ۳ مرتبه در هفته های ۱۷ ،۱۹ ، ۲۴ سقط جنین داشتم که دوبار سرکلاژ کرده بودم اما بازم سقط شد دکتر بهم پیشنهاد سرکلاژ شکمی داده و استراحت مطلق میخوام ببینم فایده ای داره؟
- واژن
سلام خانم دکتر با خودارضایی فقط مالش کلیتوریس واژن گشاد میشه یا ن من الان ۶ ساله خودارضایی میکنم فقط مالش کلیتوریس بعدش امروز خواستم ببینم پردم اسیب دیده یا ن جلو واژنم اینه گذاشتم دیدم گشاده ممکنه به خاطر خودارضایی باشه البته بگم چند باری دیدم گشاد نبود بعضی مواقعه اینجوری میشه بدون اینکه خودارضایی کنم
- Pcom
سلام وقتتون بخیر من هرسال ازمایش و سونو برای چکاپ میدم و تا الان مشکلی نبوده 23 سالمه الان ازمایش هورمونی دادم که مشکلی نداست خداروشکر و الان سونو واژینال در روز 12 سیکلم دادم گغته pcom برای تایید مطابقت با ازمایشات من هیچ علایمب هم ندارم امکان داره اشتباه شده باشن؟؟
- سلام من میخواستم در باره کیست تخمدان ریزی دارم تا حالا ۸ماه قرص ال دی خوردن اما هیچ فایدی نداشته کیستم همین جوری هست خوب نشده چه داروی خوب برای کیست تخمدان ریز لطف کنید جواب بدین
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- فیبروم
سلام خانم دکتر،برای درمان دارویی فیبروم چه قرصهایی خوبه؟چون فعلاامکان جراحی ندارم برای برداشت فیبروم
- هیستروکتومی
سلام با هیسترو کتومی به روش لاپاروسکوپی برش روی شکم انجام میشه؟
- آزمایش غربالگری مرحله دوم بارداری .
آیا مصرف داروهای: آسپرین۸۰، لووتیروکسین۵۰ ، 1000:D3ویتامین، کپسول پریناتال+DHA و کپسول ففول در نتیجه آزمایش غربالگری مرحله دوم بارداری تاثیر دارد؟
- خونریزی شدید2
فراموش کردم.در ادامه سوال قبلیم ذکر میکنم که متاهل هستم و 3فرزند دارم فرزند کوچکم 17ساله هست.ممنونم از شما
- سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید من تو هفته ۷ بارداری سقط خواسته توسط شیافت انجام دادم الان ۶ روز از سقط میگذره و همچنان خونریزی و دل درد دارم اما میخواستم ببینم قرص ضد بازبارداری رو از روز چندم بعد از سقط شروع کنم .من حدود سه ماه پیشم یه سقط دیگه داشتم متاسفانه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- خروج تکه گوشت از وارژن در روز سوم پریودی
سلام من ۱۸ سالمه مجردم در روز سوم پریودی همیشه با درد بیش از حد تکه گوشتی ب انازه یک بند انگشت مشاهده میکنم و بعد افتادن تکه گوشت کاملا درد از بین میرود
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من دختر هستم ۱۹سالمه دوماه پریود نشدم تواین دوماه خیلی مشکلات استرس داشتم الانم کمردرد دارم ولی پریود نمیشم باید چکار کنم یه راهنمایی کنین
- هتروژن رحم بعد زایمان
سلام دوماه پیش زایمان زودرس داشتم بعد ۴۵ روز سنو دادم گفتن تجمع بافت هتروژن در کاویته اندومتریال بخش میانی دیواره قدامی به ابعاد ۲۵*۲۸ملیمتروبه ضخامت ۲۱ملیمتر وبه حجم ۸ سی سی مشاهد میشود نشان colt وretained دکتر برام قرص متیل ارگونین نوشت ده روز امروز اخرین روز است ولی هنوز خونریزی دارم. بتا تیترادادم منفی بود پس دلیل این خونریزی چیه 32 هم هست
- استفاده از پماد ان ان در بارداری
سلام من هفته ۱۰ بارداری هستم و خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم از پماد تریامسینولون ان ان به طور موضعی استفاده کنم .یا شما کدوم پماد را پیشنهاد میدهید . خدا قوت


