Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام وقتتون بخیر . ۴۷ ساله هستم چند ماهی است پرید نامنظم دارم رفتم سونوگرافی داخلی نشون داده یه کیست با جدار نازک و محتویات اکوفری به دیامتر ۳۴/۲۸ در تخمدان راست و یه کیست حاوی سپتا نازک و لومن حاوی دبری به دیامتر ۵۱/۳۰ در تخمدان چپ رویت شده. آیا خطرناکه و نیاز به ارزیابی تومور مارکر و ام آر آی لگن هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام باتوجه به این که در سرکلاژ شکمی از بالاترین نقطه رحم دوخته میشه نخ سرکلاژ موجب پارگی کیسه اب نمیشه؟
- جراحی زنان
ايا دكتر عمل لابياپلاستي انجام ميدهد هزينه؟
- پریودی طولانی
دخترم 13سالشه،وخیلی لاغره،الان دوماهه ک پریوده،ضخامت اندومترش 20بود توسونو،تخمدانهاش سالم بودند،دوتا امپول 50میل وویتانین کا،تزریق مردن براش،خونریزیش کم شد،ولی قطع نمیشه اصلا گاهی اندازه یه سکه 500ریالیه،گاهی سب تا صبح نمیاد،دوباره همون اندازه میاد،تیره وروشن مخلوط،به نظر شما دلیلش چی میتونه باشه؟امکان داره ب خاطر لاغریی باشه؟؟
- کیست سینه
سلام ببخشید من دختر 30 ساله هستم مجرد. در سینه سمت راستم ضایعه هیپواکو هیتروژن با قرار عرضی 4*7.5 میلی دارم. این یعنی سرطان؟ باید چکار کنم ک دردش کم شه و از بین بره خانم دکتر
- niche
- سرکلاژ شکمی
امکان داره ک قبل بارداری سرکلاژ شکمی کنی جلوی بارداری وبگیره؟؟ خیلی شنیدم ک قبلا سریه باردار میشدن الان ک شکمی عمل کردن چن ماه شده ولی باردار نشدن
- فیبروم
سلام خسته نباشید. من۳۳ ساله و ۱۰ ساله که ازدواج کردمو ۸ سال پیش باردار شدم که در ماه سوم سقط جنین داشتم بعد از اون تلاش به بارداری مجدد کردم که نشدم و دوباره جلوگیری رو شروع کردم ولی همیشه پریودهای سر وقت ولی بسیار دردناک و خونریزیهای شدید داشتم و دارم. یکساله متوجه شدم فیبروم دارم(فیبروم تحت صفاقی) که مقداریش داخل عضله رحم و بقیه اش بیرون به سمت ناف هستش اما متاسفانه کشوری که زندگی میکنم اجازه عمل جراحی رو قوانینش نمیده و من بخاطر پریودهای سنگین بسیار اذیت میشم و بطور دایم ویتامین دی، آهن و کلسیم مصرف میکنم . قصد بارداری هم دارم. قصد اومدن به ایران و چون خودم شمالی هستم به رشت رو دارم. محبت میکنید اگه راهنمایی کنید در مورد جراحی و گرفتن نوبت سریع.
- لابیاپلاسی
سلام میخواستم بدونم اگه همراه نتونیم واسه عمل لابیاپلاستی بیاریم اشکالی داره یعنی از نظر بیمارستان و دیگه اینکه بعد عمل تو راه رفتن مشکلی بوجود میاره که دیگران متوجه شن اخه با خونوادم راحت نیستم
- عفونت پستان
سلام من 34 سالمه و متاهل. به تازگی با انجام سونوی پستان متوجه شدم عفونت و التهاب پستان دارم. دکتر برام نمونه برداری نوشته و گفته که با دارو درمان میشه. میخواستم نظر شما رو هم بپرسم که ایا خطرناکه یا درمان پذیره.
- میوکتومی
سلام مجردم ۳۵ ساله میوکتومی انجام دادم ضخامت اندومتر قبل عمل۱۰ هست دکتر دکاپپتیل بهم هر ۲۸ روز داده فعلا دوتا با وجود تزریق بازم پریود میشم میگن این امپول یائسگی ایجاد میکنه پس چرا من عادت شدم؟و سوالم اینه فیبرومم خارج رحم بود ۱۴ سانت دراورده چرا باز آمپول تزریق میشه به خاطر ضخامته ؟ونگرانم که ضاخمتم درمان نشه و مشکلی برا رحمم ایجاد شه که دربیارنش؟
- Check out Chicken Road on a trusted online casino online and insights.
Searching for a unique game? Good news, Chicken Road is a must-try.Designed by an innovative developer, Chicken Road combines a wild chicken adventure.What’s Chicken Road About? Imagine a rural adventure, where chickens face the ultimate test. This is the heart of Chicken Road.The interface is polished, with hilarious characters. The background tunes adds a playful twist.Chicken Road Perks In terms of extras, Chicken Road is well-crafted. Look out for:Free spins x2, x3, or even x5 boosts Dynamic reels Special symbolsWhile spinning lets you unlock special animations.Chicken Road Casinos - Where to Play? Which casinos offer Chicken Road? It’s easy: many online casinos feature Chicken Road.For example: Lucky Days perfect for Chicken Road great for trying Chicken Road.Chicken Road Review - Our Thoughts We’ve tested Chicken Road and it’s a fun find.What We Loved Big multipliers Unique vibeThings to Know: Medium volatilityTo wrap it up, Chicken Road is a must in true Uzbek style – "yaxshi o‘yin" (great game)!.
- کیست
با سلام و احترام من کیست مولتی لوکوله سمت چپ تخمدانم به سایز ۶ سانت با سپتای نازک دارم دکترم خیلی نگرانم کرده ممنون میشم راهنماییم کنین که این کیست خطرناکه؟
- رحم
ببخشید من درسوال های قبل ازشما پرسیده بودم که من درسال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم وازشما پرسیده بودم که من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم.شما در جواب گفته بودید بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنی .خواستم بپرسم علت اینکه نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم چیه وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم. وعلت اینکه فرمودید باید ازرحم اجاره ای استفاده کنی چی هستش ؟
- در مورد پریودی
سلام من از پودر گین اپ استفاده میکنم اما زمان پریودیم زیاد شده ایا بخاطر مصرف پودر گین اپ هست یا مسئله ای دیگر هست
- درباره مصرف قرص دوفامد
سلام وقت بخیر من برای اینکه پریود نمیشدم پزشک برام قرص دوفامد ۱۰ نوشتن از روز ۱۴ قاعدگی به مدت دوهفته گفتن مصرف کن بعدش ک تموم شد دیگه نباید بسته ی دیگه ای مصرف کنم؟چون چیزی نگفتن
- قاعدگی
سلام من ۱۸ سالمه و الان چهار روز از تاریخ پریودیم میگذره و هنوز پریود نشدم قبلا دکترم برام مدروکسی پروژسترون تجویز کرده بود الان رفتن داروخونه به جاش بهم جستیران دادن مشکلی نداره این قرص رو استفاده کنم برای اینکه پریود شم زودتر؟
- سلام خانم دکتر ، من ۳۷ سالمه جراحی ۳ ماه پیش جراحی برداشتن رحم انجام دادم که تخمدانهام رو برنداشتن متاسفانه دوماهه دقیقا زمان پریودیم درد دارم و لکه بیبنی دارم به نظر شما مشکل خاصی وجود داره؟؟
- سلام من دختر مجردی هستم با کسی دوست شدم اصرار داره که هفته ای یک بار دخول داشته باشیم گفتم باکره امدرحد سر کلاهک داخل گذاشت دوقطره خون اومد کمکم کنید بکارتم آیا پاره شده؟
- سندرم راکی تانسکی
سلام. من سندروم راکی تانسکی داستم و ۱۰سال پیش عمل جراحی انجام دادم. ولی الانمتوجه شدم که بدلیل بی دقتی پزشک، طول واژنم کوتاه شده. خواهش میکنم بگین درمان میشه یا نه.


