Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش
سلام،مدتی هست بصورت یکدفعه ای احساس خارش شدید در ناحیه تناسلی دارم و بعد مدت کمی ازبین میره(ترشح ،سوزش و...ندارم)،علتش چی میتونه باشه و جه درمانی میتونم انجام بدم؟مجرد هستم و مسایل بهداشتی راهم کاملا رعایت میکنم بعد از استفاده از پماد آ+د این مشکل پیش اومده
- مصرف دارو
با سلام همسر37 ساله اینجانب به علت کانسربرست ازدی 97 پس ازشیمی درمانی وجراحی وارد مرحله هورمون درمانی شد. دراین مرحله از تیر98 پزشک برایش هرسپتین یکسال وهمراه ان زولادکس وارومازین تجویز کرد. ولی پزشک دیگری گفت ارومازین برای زنان یائسه است وباید تاموکسیفن تجویز میشد . لطفا دراین مورد راهنمایی بفرمایید .با تشکر
- cell free DNA
سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم این آزمایش cell free DNA رو حتما باید دکتر بنویسه یاآزاد هم میتونیم انجام بدیم؟؟؟ اگه خودمون درخواست کنیم دکتر مینویسه برامون؟هفته چندم بارداری میشه انجام داد وجنسبت جنین رو تا چند درصد درست میگه؟ ممنون میشم جواب بدید
- هایمن
سلامخانم دکتر منمدتی هست دچار وسواس فکری درباره هایمنم شدمحتی چند بارمعاینه هم رفتم و گفت مشکلی نیست چند روز پیش اخرای پریودمبود پد روزانه گزاشتم و رفتمدریا شنا چون پد خیس شده بود شرتمو در اوردمدیدم پد جمع شده ممکن صدمه ای به هایمنمزده باشه؟میترسم که پد خیس بوده تو رفته باشه اسیب میزنه ب این صورت؟خیلی نگرانممم
- اگر ضخامت آندومتر ۱۳ باشه مشکلی ایجاد میکنه با این شرایط میشه باردار شد
- زنان زایمان
سلام من ۲۱ یک روزه سزارین کردم خونریزی امتموم شده ولی الان ترشحات زرد رنگ دارم میخاسمببینم نشونه عفونت؟ چون دو روزی هس درد مقعد و درد زیر شکم دارم .
- مشکل پریودعمومی زنان
سلام وقت شما بخیر من سه هفته بودپریودنشده بودم دکتررفتم آزمایش دادم مشکلی نبود.دکتربرای منظم شدن پریودقرص سیبل تجویزکرد،خوردم ،الان ۲۳روزه که خونریزی دارم وقطع نمیشه.مصرف قرص سیبل روقطع کردم.چکارکنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.نگرانم
- امپول
سلام مصرف همزمان قرص آسپرین ۸۰ با امپول آندوکسپارین ۴۰۰۰ روزی یک عدد با مصرف شیاف فرتیژست ۴۰۰ تداخل دارویی دارد؟
- چرا وقتی پریود هستم موقع مدفوع زیر دلم درد شدید میگیره جوری ک دیوار و چنگمیندازم😭😭
چرا وقتی پریود هستم موقع مدفوع زیر دلم درد شدید میگیره جوری ک دیوار و چنگمیندازم😭😭
- سقط جنین
۳۳ سال دارم دوتا بچه دارم دوبار سقط کردم که قبلی سه ماه پیش بود میخواستم تازه دستگاه بزارم که سونو دادم و متوجه شدم ۶ هفته حامله هستم دوتای قبلی یکیش ۷ هفته بود و اصلا قلب تشکیل نشده بود ولی الان گفت ۶ هفته و ۵ روز هست قلب کامل تشکیل شده و ضربان قلب منظم هست واقعیت میخوام بندازم اما میترسم چون قلب داره میگم یه انسان زنده اس کمکم کنید.... نمیدونم باید چیکار کنم
- ژل شستشو
سلام من ۲۷ ساله و مجردم.ترشح قارچی بین لابیا دارم که سوزش و خارش ندارم وشما گفتین در این مورد نیاز به اقدام خاصی نیست میخواستم بدونم واسه شستشوی قسمت بیرونی ازچه ژل شستشو میتونم استفاده کنم با چه مارکی؟ممنون
- حاملگی
سلام. 16شهریوررابطه داشتم تابعد یک ماه پریودنشدم. رفتم آزمایش دادم مثبت بودم. زعفران خوردم طناب زدم خونریزی شروع شدتا ده روز دوباره دیروز رفتم آزمایش دادم مثبت بود حتی روبه بالاهم رفته بود.چی کاربایدبکنم که سقط بشه ممنون.
- خونریزی شدید
باسلام من پولیپ رحم داشتم 19شهریور عمل کردم درآوردن از اون به بعد خونریزیام زیادتر شده وقتی پریود هستم و فقط با قرص جستیران پاک میشم.کورتاژ تشخیصی هم دادم جوابش خوب بود.سوالم اینه تا چند ماه میشه جستیران استفاده کنم
- سونوگرافی بارداری هفته۲۳
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من هفته ۲۳بارداری هستم حدود ۱ماه پیش سونوآنومالی رفتم ک دکترگفت خوبه همه چی، اما چندروز پیش دوباره برام سونو برای ۲۳هفته جهت بررسی وضعیت رشد جنین نوشتن نگفتن به چه دلیلی، نگران شدم بنظرتون عادیه ایتقدسونورفتن؟
- تداخلات دارویی
سلام خانم دکترخسته نباشید،،دکتره من قرص استرادیول داده منتهادرحین استفاده اقدام به بارداری کردم،،،اگربارداری اتفاق افتاده باشه ایاممکنه خطرناک باشه برای بارداری وجنین
- کمبود تخمک
سلام وقتتون بخیر
ببخشید یه سوال داشتم میشه جواب بدید؟
من خانم 39ساله هستم که یکسال ازدواج کردم الان که آزمایش دادم دکترا میگن 5درصد بیشتر تخمک ندارم الان هیچ امیدی نیست جزء تحویل تخمک از کس دیگه ؟ - درد
سلام من عفونت قارچی دارم و از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم سه روزه امروز زیر شکمم(اولش هر دو طرفش بعد از یکساعت طرف راست ) درد ریزی داره که اذیت میکنه چیکار کنم یعنی بخاطر عفونت قارجی هست؟ دکتر برم؟
- علت لکه بینی.ممنون میشم زودتر پاسخ بدیدخانم دکتر
سلام وقت بخیر خسته نباشید خانم دکتر بنده ۲۳ سالمه و پلی کیست دارم و تخمدان ها کیست های ریز دارن و ادنوم بدون ترشح هم دارم یه مدت پیش آزمایش پرولاکتین دادم که از رنج آزمایشگاه بالاتر نبود و مشکلی نداشت دو سه بار هست ک قبل از عادت ماهیانه ترشحات قهوای رنگ همراه با ترشحات طبیعی واژن دارم و درد زیر شکم الیته این ترشحات بدون بو هستن و من همیشه قبل از اینکه عادت ماهیانه بشم چند وقت قبل روی ران سمت راست پام درد میگیره و تا زانو و ساق پام درد میگیره اما شکم دردی که با ترشحات قهوهای رنگ بسیار منو نگران کرده میخواستم بدونم این مسئله مهمی و ممکنه مربوط به کیست ها باشه؟ چون در صفحات وب نوشته بود میتونه به دلیل پارگی کیست ها باشه!!!!
- سلام من قراره انتقال جنین روم انجام بشه ،گفتن اگه تیروییدت کن کاریاپرکارباشه انتقال عقب میوفته مگه نمیشه در دوران بارداری قرص تیرویید مصرف بشه؟
- عفونت زنانه و اقدام به بارداری
ایا می توان با وجود عفونت زنانه و مصرف پمادNN و دارو مترونید ازل و آزیترومایسین باز هم اقدام به بارداری کرد؟


