Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
کیست یونی لوکولار بدون سپتا و ندول خارجی به ابعاد ۳٫۵ که یکسال موندگاره و جریان خون طبیعی داره و در درجه ی اول به نفع سیست ادنوماست آیا خوش خیمه یا بدخیم ؟ آیا این کیست با دارو برطرف میشه یا خیر ؟
- جراحی زنان
سلام من دوره ی پریود خونریزی زیاد و سنگینی دارم که تت روز ۱۲ یا ۱۳ پریودی لکه بینی دارم .سونو انجام دادم گفتند فیبروم و آندومتریوز دارم به چند پزشک زنان مراجعه کردم با توجه به سونوگرافی موجود نظر دادند باید جراحی شوم و رحم و تخمدان برداشته شود ، به یکی لز متخصصان زنان مشهور هم مراجعه کردم که ایشون بعد از سونو آندومتریوز رو تایید نکردند.گفتند فقط رحم برداشته بشه. نمی دونم به کدام اعتماد کنم هم سونوگراف هم پزشک زنان مشهور و زبانزد هستند. ممنون می شم راهنمایی کنید.🙏
- درد در ناحیه بخیه سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر سونوگرافی نسج نرم شکم که فرمودین انجام دادم. باد فتق یا توموری مشاهده نشد و فقط عصب ها به دلیل فشار و کارهای سنگین درگیر میشدن که باعث درد میشدن. خواستم ازتون بابت راهنمایی تشکر کنم.واقعا ممنون. یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستین.انشالا همیشه موفق و شاد باشید.
- فیبروم
باسلام.من یه فیبروم ۸سانتی زیر لگن یه فیبروم ۸ساتتی بیرون رحمم دارم.ایا با لاپاروسکوپی میشه عمل کرد؟
- ضایعه اکوژن
سلامـ۵۰ساله هستم ۴زایمان طبیعی داشتم الان مدت ۲ماهه لک بینی دارم گاهی زیادوگاهی کم چندروزهم پاک هستم سونوگرافی کردم تصویرضایعه ی اکوژن به ابعاد41در13 mm دارای پدیکل عروقی چسبیده بهچجدارقدامی اندومتر مطرح کننده ی polyp .درتخمدان راست تصویرضایعه ی کیستیک باجدارنازک ونمای ساده solidبه ابعاد30در18 درتخمدان چپ تصویرفولیکولهایی به اقطار8-2 مشاهده شده پزشکم گفته بایدکورتاژکنم نظرشماچیه
- هیستروسونو
سلام من یک سال وهشت ماهه سزارین شدم هفته قبل رفتم هیستروسونگرافی گفتن کمی ازبخیه داخلی بازشده بایدچیکارکنم
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- پاسخ به سونوگرافی
سلام بنده پنج ماه زایمان سخت سزارین داشتم و هنوز خونریزی دارم سنو گرفتم نوشته اسکار سزارین قبلی در سگمان تحتانی اندومتر مشهود است(nicheبه عمق۸mm)ک حاوی تجمع میباشد ضایعه اکوژن (احتمالاclot)مجاور اسکار فوق مشهود است دیامتر میومتر باقی مانده ۶mmمیباشد
- کاندوم
سلام وخسته نباشید خانم دکتر باشوهرم رابطه داشتم از کاندوم استفاده کردیم بالای کاندوم پاره بود ولی قسمت پایینش سالم بود و تمام مایع منی در قسمت پایین جمع شد بنظرشما نیازهست قرص بخورم؟
- س
سلام من رحمم رو دراوردم بعد از ۳۰روز سونوگرافی انجام دادم چون بخیه ام بازشده نوشتن هتروژنیسیته در بافت جلدی مشاهده شد میخواستم بدونم چیه
- ایا با آمپول واریوپپتیل امکان یایسه شدن هست
من سه سال خون ریزی شدید همراه با لخته به اندازه کف دست داشتم دراین مدت غقط قرص دادن ولی هیچ تاسیری نداشت ودکتر شهریور امپول داد که از اون موقع دیگه حتی یک لک هم ندیم ایا یایسه سدم چون انشاالله میخوام خرداد برم حج میشهدوبارهبرای اطمینان از امپول استفاده گنم
- عمل زنان
سلام. میخواستم بدونم هزینه عمل هیسترکتومی چه قدر است و آیا بیمه تامین اجتماعی تاثیری دارد؟؟
- بیماری زنان
سلام ببخشید دکتر من از اذر ماه مداوم خونریزی شدید داشتم در بهمن ماه عمل کورتاژ تشخیصی انجام دادم جواب ازمایشم پلیب رحمی داشتم سونو سالم بود برا امپول زدند که کلا یائسه بشم حال بعد از 3ماه دوباره دچار خونریزی شدید شدم ایا دوباره باید از اون امپول تزریق کنم ممنون
- بخیه
سلام من س ماهه سزارین شدم ولی هنوز داخل شکمم حالت سوزن سوزن میشه علتش چیه درد هم میگیره بعضی وقتا
- سلام خانم دکتر من ١۶ اردیبهشت عمل کیست درموئید تخمدان انجام دادم، متاسفانه تخمداانم در گیر شده بود، ازمایش خون که دادم گفتن یایسه شدم ، و دکتر بهم قرص استرادیول داد و دوفاستون ، ولی من قرص استرادیول گفته بودن تا ٢١ شب بخورم و از شب ١۵ بعد از مصرف قرص استرادیول دوفاستون بخورم، و من از شب ١۵ دوفاستون خوردم و حواسم نبود که گفته استرادیول هم بخورم، و من دیشب اخرین قرص دوفاستون خوردم و شب بعد پریود شدم، اشکال نداره؟
سلام خانم دكتر من ١٦ ارديبهشت عمل كيست تخمدان انجام دادم ، و متاسفانه تخمدان درگير شده بود، ازمايش خون كه دادم گفتم يائسه شدم ، من ٣٠ سالمه، دكتر بهم قرص استراديول و دوفاستون دادن، قرص استراديول گفته بودن تا ٢١ شب بخور و دوفاستون از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، من از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، دوفاستون شروع كردم، وتا ٧ شب گفته بودن، و شب اخر كه قرص دوفاستون خوردم، فردا شبش پريود شدم ، اشكال نداره؟
- نارسایی دهانه رحم و سقط جنین
من بیمار دکتر سمیرا شیاری متخصص زنان و زایمان و نازایی و زیبایی هستم که مطب شون توی خیابان نواب رشت هست ، من چندبار سقط جنین داشتم تا با ایشون آشنا شدم ، ایشون برای نارسایی دهانه رحم من عمل سرکلاژ و پیشنهاد دادن ، انجام دادم و الان ماه آخر بارداری ام است و خدا رو شکر بچه مو نگه داشتم ، سوالم اینه الان بهتره سزارین بشم یا زایمان طبیعی کنم
- لاپاروسکپی
باسلام لطفا این سونوگرافی رو تفسیر بفرمایید ،یک توده کیستیک حاوی ذرات و سپتومهای اکوژن به ابعاد ۷۰ در ۷۱ میلیمتر منطبق بر فضای کولدوساک خلفی دیده شد( بسیار سپاس گزار م لطفا در صورتیکه مقدوراست سریع جواب بدهید
- خود ارضایی
اگ کسی واژن رو بخوره آسیب میرسه به پرده بکارت بعدش یه کوچولو خیلی کم خون اومده باشه چی خیلی ریز بنظرتون از شدت خوردن محکم بوده؟ یا آسیب دیده؟
- هتروژن رحم بعد زایمان
سلام دوماه پیش زایمان زودرس داشتم بعد ۴۵ روز سنو دادم گفتن تجمع بافت هتروژن در کاویته اندومتریال بخش میانی دیواره قدامی به ابعاد ۲۵*۲۸ملیمتروبه ضخامت ۲۱ملیمتر وبه حجم ۸ سی سی مشاهد میشود نشان colt وretained دکتر برام قرص متیل ارگونین نوشت ده روز امروز اخرین روز است ولی هنوز خونریزی دارم. بتا تیترادادم منفی بود پس دلیل این خونریزی چیه 32 هم هست
- زیبایی
سلام
خسته نباشید. شما تزریق چربی به واژن انجام میدید؟ هزینه اش رو میفرمایید؟


