Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ۴۲ساله ومجردم سونودادم گفته رحم دارای اکوی هموژنه ،من چن ساله خونریزی پریودم کمه یکی دوروز اول همیشه بصورت لکه بینی هستم لخته خون دفع میکردم که باخوردن عرق رازیانه کمتر شده میشه بگید چه مشکلی دارم
- درد قبل از پریودی
سلام، من چند روز قبل از پریودی روی ران پای راستم درد میگیره و زیر شکمم سمت راست هم بعضی وقتا درد میگیره علت این درد روی ران پا ، و گاهی کامل ران پا چیست؟
- بعد پریود
سلام میخواستم بدونم ترشحات رنگی بعد پریود چه دلیلی داره متشکرم
- اندومتریوز
خانوم دكتر سلام من ديروز پيشتون بودم و شما گفتين ك بايد جراحي كنم براي اندومتريوزم و نزديك به انسداد روده م ،سوالم اينه چقدر وقت دارم تا جراحي كنم يني اينكه چقدر ميتونم صبر كنم چون من امتحاناتم ١٣تير تموم ميشه،ايا يك ماه و نيم ميتونم صبر كنم ؟
- پاپ اسمیر
سلام دوسال پیش زایمان کردم کی باید معاینه بشم و پاپ اسمیر انجام بدم.؟
- خشکی واژن
۲۸ سالمه نزدیک به دوسال هستش که ۴ بار کیست بارتولن اوردم عمل کردم تیکه ای از دهانه رحمم تو مشکل اچ پی وی برداشتن ،میل جنسی بالایی داشتم خیلی کم شده خشکی واژن شدید گرفتم و درمانی براش پیشنهاد نشدع تا الان جز روان کننده ،اگه درمان داره به قبلم برگردم حضوری بیام از مازندران
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- تشخیص اولین روز پریودی
باسلام دکتر برای من آزمایش هورمونی نوشته من شب ساعت10پریودشدم 21پریود شدم الان میخواستم بدونم تاریخ سوم قاعدگی میشه 23یا24
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام بچه رو سقط کنم
- دخیره تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من ۲۸ سالمه همیشه پریودام منظمه فقط چند ماهه حجم خونریزیم سبک تر شده ولی همچنان ۷ روز طول میکشه ازمایش من همه نرمال بود به جز fsh=12 ذخیره هم ۲/۵ بود سونو هم نرمال بود فقط بزرگترین فولیکول من ۱۴ در روز ۱۳ سیکل بود من سیکلم ۲۷ یا ۲۸ روزست علایم روز ۱۵ داشتم میتونم طبیعی باردار بشم؟علایم یائسگی زودرس نیست؟به نظرتون برای اقدام عجله کنم؟
- شیر دادن
سلام خانم دکتر من پسر ۴ ماهم دیگه روزا از سینه شیر نمیخوره و فقط شبا موقع خواب سینه میگیره،میخواستم بدونم اینجوری شیرم خشک میشه ؟چون کم شده چیکار کنم با این شرایط که شیرم خشک نشه؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من پریودی ام خیلی منظمه الان 3روز عقب افتاده میشه پریود باشم بچهام شیر میدم
- سلام من باردار هستم هفته 14 ولی دکتر گفت جفت پاینه ودل درد دارم
- کرم واژینال
سلام خانم دکتر من دکتر رفتم گفت ترشح داری یخرده که بهم کرم واژینال داد با قرص سفکسیم من بعد پریودی تموم شد رابطه داشتم بزای اقدام آیا من این کرم استفاده کنم تو دوران اقدام مشکلی به وجود نمیاد
- زایمان زودرس دوقلویی
سلام وقت بهیر من ۳۱ سالمه شکم دوم باردارم دوقلو دیروز در هفته ۲۶ سونو انجام شد قل اول سفالیک و سرش اومده پایین و قل دوم ترانسورس سر در پهلو امپول ریه تزریق شد و شیاف پروژسترون هم تا سه تا در صورت درد شدید تجویز شد. وزن جنین ها ۹۱۰ گرم و ۹۳۵ گرم وقد ۲۱.۷ ایا وزنشون کم نیست؟ مراقب دیگه چی باید انجام بدم خانم دکترگرامی
- ابله
ابله باعث عقب افتادن عادت میشع؟ چون من قبل ابله عادت شدم و دوران ابله لخته خون میدیدم اما به خون ریزی نمی افتادم... الانم وقت شده نمیشم علتش چیه؟؟
- لکه بینی
سلام و سپاس از پاسخگویی تون ۴۶ سالمه دنیا به دوسال ه نامنظمی پریود ی دارم ۴ ماه نمیشم بعدیکماه میشم الان ۶ ماه نشدم و حدودا ۲۳آذر خونریزی داشتم کم و بعضی روزها مثل سفیده تخم مرغ برم کمی خون الان ۱۵ پریود ی بعدازپاکی باز لکه بینی دارم آزمایش نوشتن امروز گفتند تیروئید ندادم هورمون هام خوبه ونه من گذاری م خوبه دلیل لکه بینی م چیه؟ سپاسگزارم
- احتمال بارداری
سلام خسته نباشید بعد از 15روز از پریودیم گذشته و رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم،هنگام ارضا شدن همسرم لباس زیر تن داشتند آیا ممکنه خیسی لباس زیر آغشته به منی به واژن من بخورد و بارداری اتفاق بیافتد یا خیر؟ و من بخاطر استرس 48ساعت بعد از رابطه دو قرص لونژیل همزمان خوردم آیا تاثیر دارد یا نه؟ ممنون
- بارداری
سلام.من به مدت یکسال بخاطر بیماری لیکن پلان قرص کورتون استفاده میکنم میخاستم بپرسم آیا میتونم باردار شوم یا خطرناکه
- پولیپ دهانه رحم
سلام من سی سالم هست و قصد بارداری داشتم که برای آزمایشات و چکاپ قبل از بارداری نزد دکتر رفتم آزمایشات خوب بود اما در اسمیر پولیپ دیده شد دکتر سونوی واژینال تجویز کرد که روز چهارم بعد از پریودی برم اما با اینکه هیچ اقدامی برای بارداری نداشتم و تست بی بی چک هم منفی بود ده روز پریودیم عقب افتاده اول اینکه بفرمایید با اینکه هیچ علایمی تا حالا نداشتم ایا عمل لازمه و اینکه مانع باردار شدن میشه دوم اینکه اگه قبل از پریودی برم سونو ایا جواب میگیرم یا حتما باید صبر کنم؟ ممنون از راهنمایی تون


