Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
یک ناحیه کیستیک با محتویات مایع غلیظ ودبری های ظریف اکوژن داخلی به قطر ۳۱ در ادنکس راست رویت شد که میتواند در درجه اول به نفع یک کیست هموراژیک باشد
- توده اکوژن
سلام من ۵۵ روزه زایمان کردم ولی هنوز خونریزی دارم سونو انحام دادم تو سونو نوشته کانون اکوژن در پروگزیمال کاویته اندومتر به ابعاد ۲/۷و۳/۸mmرویت شد ایا این خطرناکه احتنا جراحی داره؟
- دفع بقایای سقط جنین
سلام ۳۰ روز پیش سقط جنین ۶ هفته ای داشتم تا الان خون ریزی شدید داشتم درسونو گرافی بقایا به سایز25mmنشون داده دکترم قرص مفنامیک اسیدوترانگزامیک اسید.دوتا آمپول متیل ارگنوین وهمچنین قرص داده ایا با مصرف این دارو ها بقایا دفع میشه یا لازم به کورتاژ میشه
- سلام دکتر برای عفونت قارچی قرص فلوکونازول داده وگفته هر ۳روز۱عدد آیا این طوری که گفته بخورم درست
- متخصص زنان
سلام من تقریبا کنار کلیتوریس ی چیز شبیه جوش ماننده نه درد داره نه چرکی ولی برجسته اس دقیقا چیه باید چیکار کنم مشکلی هست
- فیبروم رحمی
با سلام بنده ی دختر شش ساله دارم و میخام برای بارداری دوم اقدام کنم ی میوم کلسیفیه به ابعاد ۷۰ در ۴۶در خلف و تنه راست رحمم هست حالا سوالم اینه مشکلی دربارداری و برای بچه ام ایجاد نمیکنه با توجه به اینکه در بارداری اولم هم این میوم رو داشتم منتها ابتدای بارداری حدود ۴ میلی متر بود و در بارداری رشد کرد و به ۷۰ میلی متر رسید در قسمت سر دخترم باعث شده بود به اندازه ی پرتقال داخل بره که خدا رو شکر بعد زایمان و به مرور شکل سرشون درست شد حالا نگرانی من بابت اینه که در بارداری بعدی هم بزرگ بشه و خدایی نکرده نقصی برای جنین پیش بیاره چیکار باید کنم ؟؟؟؟
- روز نهم انتقال مثبت شدن بیبی چک
سلام وقت بخیر امروز رونهم انتقالمه بی بی چک گذاشتم همون دیقه اول یه هاله صورتی رنگ افتاد یعنی احتمال بارداری وجود داره یااثر آمپول hcgهست؟یه سوال دیگه هم روز هشتم انتقال بتا خون باید چند باشه ؟خواهش میکنم جواب بدین
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیر من تو ۷ هفته با قرص سقط جنین داشتم و لخته زیاد دفع کردم بعدش هم خیلی داروی گیاهی مصرف کردم ک بقایایی نمونده باشه الان یک و نیم هفته میگذره و کل بدنم ب خارش افتاده چی مصرف کنم و راهکار شما چیه در این موضوع
- تاخیر پریودی
سلام ببخشید من دو ماه هست که از موعد پریودم میگذره .ازمایش بتا دادم جوابش ۱.۷ بود و منفی .و دو سه بار هم رابطه محافظت نشده داشتم میخواستم بدونم علت چیه و باید چیکار کنم؟ ایا با این وجود امکان داره که باردار باشم و ازمایش غلط باشه؟ و یا اینکه چی مصرف کنم تا پریود شم و علت عقب افتادگی پریود چیه؟
- وزن جنین
من هفته ٢٨بارداري هستم در سونو سن حاملگي بر اساسbpd٢٩هفته براساسFl ٢٨هفته و براساس AC٢٧ هفته نوشته شده وزن جنين هم١٢٠٠ بقيه موارد هم در سونو نرمال ذكر شده ايا طبقAcجنين رشد كافي نداشته؟ من ديابت بارداري دارم واز اول بارداري تا الان ٣/٥كيلو وزن اضافه كردم اين نرماله؟ ممنون از پاسخگوييتون
- پریود
سلام خسته نباشید من ۵۲ سالمه و حدود ۳ ماهه پریود نمیشم البته ناگفته نماند قبل از ۳ ماه هم پریود نامنظم داشتم حدود چند هفته عقب و جلو میشد علت چیست ممنون میشم جواب بدید ؟
- مشاوره تعیین جنسیت
با سلام .آیا برای تعیین جنسیت مشاوره انجام میدهید ؟؟و احتمال موفقیت چقدر میباشد؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر. سونوی واژینال زودترین زمانی که احتمال بارداری رو میتونه بده روز چندم دوره هست ؟
- انتقال جنین
سلام من پونزده روز بعداز انتقال ازمایش دادم بتا شد دو ایا داروهام مقطع کنم یا دوباره ازمایش بدم
- اچ ای وی
سلام ممکنه تو پیشاب مردان اچ ای وی وجود داشته باشد؟خوردن آلت تناسلی مرد از طریق دهان ایدز منتقل میشه؟فقط رابطه دهانی داشتم چندین بار و خیلی میترسم ایدز گرفته باشم تست میتونم بدم یا درصد ابتلام کمه؟
- امپولسینالاف
سلام بعدازتمامشدنامپولسینالافچندروزبعدبایدنزدیکیداشتهباشیمبرابارداری
- پودراینوفولیک
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اینوفولیک تجویز کردن روزی یک ساشه میخواستم بپرسم مهم نیست قبل از چه وعده غذایی مصرفشه؟و حتما داخل یک لیوان اب بایدحلشه؟من داخل نصف لیوان اب حلش میکنم ک راحتترخورده شه ممنون
- سونوگرافی
با سلام.در سونوگرافی سینه نوشته شده چند لنف نود بیضی شکل با هیلوم اکوژن به قطرحداکثر15میلیمتر در اگزیلاری مشاهده شد .آیا این خطرناکه؟
- درد تخمدان
سلام من امروز در دستشویی دچار تیر کشیدن یک طرف شکم شدم انگار تخمدانم درد گرفت و بعد وقتی اون ناحیه رو فشار میدم تیر میکشه قبلاً اینطور نشده بود نفخ هم دارم بعضی روزها و سونو گرافی هم چند ماه پیش رفتم و چیزی نبود آیا مشکلی هست؟
- عقب افتادن پریود رابطه
سلام خسته نباشید ببخشید من کلا پریود های نامنظم دارم یکم دی ماه پریود شدم اولش لکه لکه بود این ماه یکم بهمن پریود نشدم تا امروز دیشب رابطه داشتم یه مقدار آب منی ریخته شد داخلم هنوزم پریود نشدم نمیدونم قرص بخورم یا نه ؟😭


