Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شیاف مترونیدازل
سلام شیاف مترونیدازل استفاده میکردم روزهفتم مصرف پریود شدم حالا باید چیکار کنم منتظر شم تا پریودم تموم بشه ادامشو مصرف کنم یا بیخیال بشم؟ ممنون
- طولانی شدن پریود
با سلام و خسته نباشید
من ماه پیش پریودم تماما بصورت لکه بینی بود. روز10ام لکه بینی به دکتر مراجعه کردم که سونونوشت و نتیجه سونو کیست نابوتین بود و البته دکتر گفتن که تنبلی تخمدان هم دارم. برای درمان قرص پروژسترون تجویز کردن ک از همون شب تا 20 شب دوتابخورم تا پریود بشم و از بعد پریود شدن هم از روز 16 ام دوره تا 10 شب بازم شبی 2 تا بخورم. برای قطع لکه بینی هم مفنامیک اسید 8ساعته تجویز کردن
من هم پروژسترون ک مصرف کردم هنوز 20 شب نگذشته که پریود شدم و امروز دهمین روزیست ک پریودم و هنوزم لخته است. از روز هشتم هم برای اینکه کم بشه خونریزی مفنامیک خوردم ک فایده نداشته. ضمنا وزنم هم بالاست و از شروع درمان پروژسترون دارم رژیم میگیرم
توروخدا راهی برای قطع پریودی بگین ک برای نمازام مجبور به اعمال استحاضه نشم دیگه
با تشکر از شما - عقب افتادن پریودی
دخترم ده روزه پریود نشده رفته دکتر به خاطر درد شدید سینه و شکم گفته آزمایش بارداری انجام بده با توجه به اینکه ایشون هنوز مجرد هست وهیچ رابطه ای نداشته چرا باید یه همچین آزمایشی بهش بده که اینقدر استرس بگیره ؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- عفونت.
سلام وقت بخیر منچند وقتی بود که احساس میکردم لبه ی طرف واژنم از طرف مقابل بزرگ تر شده الان که چند وقت گذشته ملتهب شده و احساس سوزش و خارش دارم ۱۸سالمه دخترهستم خواستم بدونم لازمه پیش دکتر برم نمیشه از داروخونه فقط دارو بگیرم؟ اخه رومنمیشه به مامانم بگم میترسم پیش دکتر هم برم و اینکه اگه باید دکتر برم با توجه به اینکه به سن قانونی رسیدممیتونمتنها برم؟
- سلام
سلام من روز ۱۱ انتقال هستم ولی از روز هشتم لکه بینی دارم لکه های قهوه ای یا قرمز اینا طبیعی هست یا نه یا امکان داره شروع پریودی باشه
- درد مقعد
سلام من تقریبا یک سال می شود ک درد مقعد دارم و در زمان پریود خیلی زیاد می شود حالت تهوع و بی حالی هم دارم البته قسمت زیر ناف شکمم هم خیلی درد میگیرد همزمان با درد مق۵د
- بقایای سقط۲
سلام وقت بخیر ۱۰ روز پیش سقط داشتم که روز دهم سونو انجام دادم که براتون میفرستم ساختمان هیتروژن به ابعاد۸*۲۳ mm در داخل کاویته آندومتر رحم بدون واسکولاریته واضح دیده شد.(بقایای بارداری)
دکترم ۳۰ عدد متیل ارگونین تجویز کردن روزی سه عدد گفتن بعدش برم سونو.ولی من خونریزی که اصلا ندادم گاهی فقط تیکه های خیلی کوچک قهوه ای دفع میکنم.همونم داره کم میشه.راهنمایی میفرمایید. - ترشح قهوه ای
سلام من یک ماه پیش با عمل هیسترسکوپی پولیپم رو برداشتم بعد از گذشت یک ماه ترشح قرمز و قهوه ای دارم قرص دروسبلا هم مصرف میکنم به دکترم دسترسی ندارم میخواستم بدونم این ترشحات طبیعیه یا نه ؟ گاهی درد زیر شکم و کمر هم دارم
- خودارضایی
سلام وقت بخیر. ۱۹ سالم هست و سوالم اینه که فردی که خودارضایی با دخول یک انگشت داره نیاز به پیگیری درمانی و یا جلوگیری از بیماری های خاصی داره؟ منظورم این هست که ممکنه این امر باعث مشکلات عفونی یا خارش یا اختلالات هرمونی و یا هرچیز دیگری بشه؟ باتوجه به وجود نداشتن هایمن، میتونه جای نگرانی وجود داشته باشه بطور کلی؟
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید.من ماه پیش 12 ام پریود شدم و این ماه الان 18 روز گذشته نشدم و رابطه بدون مراقبت نداشتم فقط این ماه از قبل از تاریخ پریود رژیم غذایی رعایت میکنم برای لاغری و ورزش و رقص با شدت بالا انجام میدم و 2 کیلو کم کردم .آیا میتونه علت باشه ؟و چیکار کنم؟
- بی اختیاری ادرار با استفاده از لیزر
سلام
آیا درمان افتادگی رحم برای سنین بالای 60 با بی اختیاری ادرار با استفاده از لیزر امکان پذیر است و آیا در مرکز شما انجام می گردد؟ - مادرانه
مادر قسم به تو که تویی نور کردگار.یزدان تو را زنور وفا آفریده است.نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام.جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است. تقدیم به شما و مادران.
- پستان..
- وزن گیری جنین
سلام خانم دکترواسه وزن گیری جنین چ غذاهایی خوبه واین ک میگن بستنی ودلسترخوبه واسه وزن گیری
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر.بنده 35دارم،4 ماهه زایمان کردم .پریود نمیشم فقط هرماه ی بارلکه بینی دارم حداقل 4 روزبعدپاک میشم یه هفته ای میشه عفونت گرفتم کمرم ، زیرشکمم خیلی دردمیکنه عفونتم کشداروشفافه وهیچ بو بدی نمیده بی خودی خیس میشم خیلی بدم میاد یه جوری لیز میشه بدنم .وقتی خشک میشه رولباسم زیاد سفید میشه لطفاراهنماییم کنید که چه دارویی مصرف کنم .ممنون
- داروی قطع پریودی
من برای قطع شدن پریودی امپول پروژسترون زدم،یکماه نشدم بعدش پریود شدم،الان نزدیک یکماه پریودم ،چکار کنم قطع بشه
- قرص
سلام خسته نباشید شما من یه مدتیه یه قرصی مصرف میکنم که متاسفانه اشتباهی جعبه اش رو دور ریختم سفید و دوکی شکله یه سمتش نوشته F و سمت دیگه اش s بیست و دو سالمه ممنون میشم پاسخ بدین
- برای عفونت واژن چکار کنیم
سلام ۳۲ ساله و باکره ترشحات رقیق و گاهی چسبناک به رنگ سفید زرد و گاهی مایل به سبز روشن ترشحات چسبنده به سطح لابیا میچسبند و خارش ندارم ولی قسمت ورودی واژن دو طرف قرمز شده و میسوزه و قسمت میانی محل ادار دو طرف قرمز شده مدت تقریبا طولانی هستش دچار شدم خوب شده بودم الان دوباره برگشته نمیدونم عفونت قارچی هست یا باکتریایی دکتر رفتم اما چون معاینه نمیکنن دیگه نرفتم
- بی بی چک


