Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من در دوتا تخمدانهام کیست دارم من باردار میسم
- بی میلی جنسی
سلام خسته نباشید من ده ساله ازدواج کردم یه بچه چهارساله دارم چند وقتیه خیلی سرد شدم نسبت به رابطه میخواستم بدونم دارو یا درمانی وجود داره؟
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده
- ۵عدد آمپول پریو پپتیل زدم وتو رابطه بودم باهمسرم بدون جلو گیری
آیا امکان بارداری با وجود تزربق ۵ امپول هست در ضمن ۵۲ساله هستم وامپولها رابرای جلو گیری از خونریزی شدید وکم خونی تزریق کردم
- دوفامد
سلام روز بخیر من پرپود نمیشدم وله دکتر زنان مراجعه کردم که گفتند چندتا کیست خیلی ریز هست ولی کیستیک بعدش برام قرص دوفامد رو تجویز کردند نزدیک یک سال یا بیشتر هست که دارم از این دارو استفاده میکنم الان متوجه شدم که شدیداً باعث ریزش موهام شدند الان نمیدونم باز هم استفاده کنم یا قطع کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید
- تیرویید
باسلام. خانم دکتر مریض شما هستم برای پرولاکتین بالا(666) که حداکثرش باید 555 باسه دارو تجویز کردین برای 2 ماه و نیم و TSH هم 5.1 بود که آزمایش تکمیلی تیروئید هم نوشتید که پیش دکتر حق کردار برم. من شهرستان هستم اگه جواب آزمایش تیروئید آماده بشه میتونم شهر خودم متخصص داخلی برم و نشون بدم و دارو تجویز کنن چون راههم دوره ممنون از شما.
- More Help
navigate to these guys https://web-jaxx.com/
- کیست اکوفری
سلام یک کیست اکوفری به ابعاد 51*35 در تخمدان چپ دارم ایا به جراحی نیاز دارد ؟ و باعث ناباروری میشود
- جلوگیری اوژانسی
باسلام و خسته نباشی برای جلوگیری اوژانس ۴قرص تاریخ گذشته ال دی ۱۰ ام سال ۲۰۲۲ مصرف کردم، تاثیر دارد؟
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید میشه قرص... کامپاند رو از روز ششم پریود بخورم گذشته ی روز واینکه بار اوله میخام شروع کنم
- میوم
سلام دکتر من 5 سال پیش جراحی فیبروم داشتم پیش شما. هر 6 ماه هم چکاپ میکردم.این سری که رفتم سونوگرافی گف رحمم بزرگ تر از حالت طبیعیه 106 در 36 میلیمتر.کلسیفیکاسیون در ناحیه قدامی چپ بادی بصورت اینترامورال به اندازه ی 4/5 میلیمتر هم دیده شده.میخواستم بدونم بزرگ شدن رحمم مشکلش جدیه؟ بعد فیبروم ب این اندازه قابل درمان هس؟
- توده سالیدسیستیک لگن
خواهرم بخاطرعفونت روده دربیمارستان بستری شده ولی بعدازچندروزبعدازانجام سونومتوجه توده ایی بنام سالید سیستیک درحفره لگن وخلف مثانه شدن، میخواستم بپرسم این بیماری جای نگرانی نداشته و قابل درمان هست یانه بیماری خطرناک وقابل درمان نیست ممنون میشم جواب بنده روبدیدوخانواده روازنگرانی ناشی ازوجوداین بیماری نجات بدید🙏
- خارش واژن
سلام من قسمت خارجی واونم خارش داره، متاهلم ، چیکارکنم؟ ژل بانوان هم استفاده میکنم ، آیا قطعش کنم؟ چه پماد بزنم؟ براخارش داخل وخارج واژن
- علت وجود مایع آزاد در کلدوساک
من دوسال پیش عمل اسلیو انجام دادم برای چکاب سالانه این عمل سونو شکم و لگن دادم گفتند سونوم خوب بوده اما خط اخر توجه خودمو جلب کرد ترجمه اش اینه مقدار کمی مایع آزاد در قسمت خلفی culd de sac دیده می شود
- قرص ضد بارداری دروسبلین
سلام وقت بخیر در یک ماه دو بار بخاطر روزه داری و مهمانی موفق نشدم شب ها قرص رو بخورم و باعث شد شب بعد دو قرص بخورم یعنی این حرکت دو بار بوده در ماه که فراموش کردم آیا مشکلی نیست ؟
- هایمن زبانه دار
سلام وقتتون بخیر من یه مدته وسواس فکری گرفتم بعد مجردم و تا الان نه دخول ن خود ارضایی نداشتم بعد خودمو توی ایینه ک نگاه میکنم قسمت ورودی واژن کامل پوشوندس بعد روی همون هایمن یه حالت زبونه کوچیک داره و سوراخ بکارتم زیرشه طبیعیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین خیلی استرس دارم
- کیست بارتولن
من 9 ماهه کیست بارتولن ام را که خیلی هم بزرگ شده رو کامل در آوردم. بعد از یک ماه باز تورم داشتم چند تا دکتر رفتم گفتن با در آوردن کیست باز هم احتمال عودش وجود داره .بعد از عملم سه چهار بار این تورمی که باز ایجاد شده سر باز کرد و مواد داخلش کامل تخلیه شده ولی یه هفته نمیشه که باز پر میشه و ورم میکنه الان نمیدونم دیگه باید چکار کنم باز بزرگ شده و اذیتم میکنه
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من عفونت واژن دارم. فقط واژنم سوزش داره. کرم واژینال کلوتریمازول بمدت ۱۰ روز استفاده کردم. ولی بازم سوزش داشتم بعد تقریبا یک هفته دوباره شیاف کلاژن استفاده کردم، یکم بهتر شدم ولی بازم سوزش داشتم. دوباره بعد یه هفته شیاف و گرفتم ۴ تاش رو استفاده کردم که سوزشم بدتر شد. الان عفونت و دارم تموم نمیشه. به نظرتون زیاده روی کردم تو مصرف دارو؟ بعدچه مدت میتونم از شیاف یا پماد واژینال استفاده کنم؟ میشه لطف کنید یه دارویی چیزی بهم معرفی کنید؟ممنون
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر دختری ۲۳ ساله و مجرد هستم پریودی نامنظم دارم سنو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری قرص پرژستورن بهم تجویز کرد دکتر میخوام بدونم بعدا واسه بچه دار شدن دچار مشکل نمیشم تا کی باید بخورم
- درد مقعد در روز اول پریود
سلام. من روز اول پریودیم درد مقعد دارم و وقتی مدفوع ازم خارج میشه با کمی درد همراهه. البته فقط روز اول و نهایت روز دوم اینجوری هستم. تقریبا ۳ ساله که این مشکل را دارم. علتش چیه؟


