Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ی ساله آیودی گذاشتم اویل لکه بینی و خونریزی زیاد الان دوماهه ک خوب شدم ولی این ماه ی هفته پس از اتمام پریودی دوباره پریودشدم دکترسونو نوشت و گفتن تنبلی تخمدان گرفتم قرص سیپروترون کامپاند نوشتن الان ده روزه خونریزی دارم بنظرتون چکارکنم
- هایپرپلازی آندومتر بدو آتیپی
سلام و ادب بنده با انجام کوتاژ متوجه شدند که هایپرپلازی بدون آتیپی دارم دکترم برام آمپول زولادکس دوز ۱۰ میلی تزریق کردند و ۱۰ روز فقط پاک بودم ،الان باز خونریزی دارم آیا طبیعی است؟
- مشکل رحم
برای ضخامت آندومتر ۱۲۷ میلی متر چیکار باید کرد در ضمن مدت پریودم ۲ روز بوده به جای ۷ روز
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من باردارم دوقلو الان هفته ۲۱ بارداریم همه چیز نرمال است جفت قدامی هستن دیکوریون و دی آمنیون هستن هفته دو سه بار رابطه دارم و شوهرم داخل ارضا میشه آیا مشکلی هس یا چ جوری رابطه داشته باشم ممنون میشم راهنمایم کنید
- من ۳ ساله پریود نمیشم
سلام
۳ ساله که با قرص و آمپول و حجامت پریود میشم دکتر زنان به من قرص دزولست داده الان سفیده تموم شده ۷ تای قهوهی مونده ازاونم ۴ تا خودم هنوز پریود نشدم راهنمای کنید
ممنون
- اقدام
سلام من در روزهای 15و 16و 17سیکلم رابطه داشتم میخواستم بدونم نزدیکی هر شب کیفیت اسپرم و کاهش میده؟؟
- زایمان
سلام خانوم دکتر . من از طریق آی وی اف باردار شده م ولی بجز من و همسرم کسی در جریان نیست . میخواستم بدونم که زمان زایمان صحبتی ازش میشه ؟ چون چنتا از پرسنل اتاق بیهوشی و متخصص بیهوشی از اقوام هستند و من نمیخوام که اونا متوجه بشن .
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر دیروز سوال زیر را از شما پرسیدم جواب دادید خواستم بدونم من الان باید منتظر بمونم پریود بشم یا اینکه باید برم دکتر تا برای پریود شدن بهم دارو بده؟ ممنونم سوال ((۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟))
- قرص وروژست
سلام من ۴۱ سالمه اندومتریوز داشتم دیماه عمل شدم الان دوباره مثل قبل از عمل تمام علائم بیماریم برگشته بود سونو انجام دادم گفتن دوباره آندو متریوز دارم دکتر قرص وروژست تجویز کردن الان یک هفته قبل از شروع قرص آمپول زدم برای قطع پریودی الان بعد از مصرف پانزده عدد قرص وروژست خونریزی خفیفی دارم می خواستم بدونم ایا این اتفاق طبیعیه یا خیر؟
- ترش کردن معده در بارداری
سلان من در هفته دوازدهم بارداری هستم معدم خیلی ترش میکنه اصلا نمیتونم چیزی بخورم خیلی اذیتم چکار کنم
- سلام 47 ساله ومجرد.کیست اکوفری 59 در تخمدان راست و 27.21در تخمدان چپ دیده شده ؟ خطر ناکه؟
- بیماریهای زنان
سلام خوبین من ۲۸ سال سن دارم با تنبلی تخمدان و ضخامت رحم نازکه دکترم دو ورق لتروزول داده که از شب سوم پریودی شبی دوتا بخورم که خوردم و استرادیول والرات و دگزامتازون هم داده مخیخام بدونم دو ورق لتروزول خوردم تبدیل به کیست میشه دوتا آمپول سینال آف روزای ۸ و ۹ پریودی زدم ممنون
- ای وی اف
سلام من روز هفتم انتقالم قبلش دمای بدنم بالابود امروز بدنم سرد شد به نظر شما ممکن منفی بشم علایمی مثل لکه بینی نداشتم فقط روز سوم یکم زیر کمرم درد گرفت ورفت
- متاسفانهدچار ناباروری ثانویه هستم ود سونو گرافی روز دوازده پریودی که انجام دادم نوشته یک میوم ساب سروزال به ابعاد ۶/۵در دیواره قدامی سگمان تحتانی و یکی در به اندازه۶ در ۱۱ میلیمتر در دیواره خلفی سگمان تحتانی رحم دیده میشود ویک ساختار کیستیک توبولار sشکل حاوی incomplete وinternalبه ابعاد ۴۴×۲۸در محل آندکس سمت چپ در مجاورت تخمدان سمت چپ مشاهده شدکه مطرح کننده پیوسالگیس میباشد اندرومتر۹ وتخمدانها اندازه نرمال ررحم هم نمای طبیعی داره میشه راهنماییم کنید یعنی چه و چکار کنم
- هیپرپلازی بدون آتیپی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هیستروسکپی پولیپ داشتم جواب پاتولوژی پولیپ هیپرپلازی و اندومتر هیپرپلازی بدون آتیپی بود دکتر قرص دوفامد واسه سه ماه داده از ۱۵ پریود ۱۰ روز استفاده کنم یک ماهه استفاده کردم. میتونم همزمان با مصرف دوفامد اقدام به بارداری کنم ؟؟؟
- توده هایپواکو
سلام.من یک توده هایپواکوovalموازی با سطح پوست به ابعاد ۸*۳درساعت ۱۰ پستان راست دارم آیا خطرناکه خواهش میکنم پاسخ سوالمو بدهید
- زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ...در بیمارستان ولیعصر رشت زایمان سزارین انجام میدهید ؟؟؟
- در بارداری و سونوگرافی اول
کانون کیستیک ریم اکوژن با نمای ساک بارداری ۷میل هفته باراداری ۴ تا ۵ هفته در کاویته اندومتر دیده شد به چه معناست
- بوی واژن
سلام خانم دکتر دختری ۲۱ساله و مجرد هستم بعضی وقتها واژنم بوی بدی میده هیچ ترشح یا خارش و سوزشی ندارم فقط بعضی وقتها بوی بدی میده از چی میتونه باشه؟ممنون
- احساس ضعف
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه امروز روز دوازده انتقالمه احساس ضعف دارم و گاهی کمرم و پاهام و زیر دلم درد میکنه علت چی میتونه باشه و فردا روز پریودیمه استرس دارم علتش چیه


