Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی روز کنکور
سلام خسته نباشید من یه دختر 19 ساله هستم و فردا کنکور دارم و امروز پریود شدم تو دوران پریودی درد خیلی شدید و غیرقابل تحملی دارم قبلا دیکلوفناک مصرف میکردم ولی خوابم میگیره بعد از استفاده و برای فردا نمیتونم استفاده کنم میشه کمکم کنید چی استفاده کنم تا دردمو از بین ببره و گیج نشم سر جلسه شیافت دیکلوفناک تاثیری داره؟ اگه الان استفاده کنم فردا دردم تموم میشه؟
- راجب انتقال جنین کسی که کرونا داره
سلام من دو روز هست علائم امیکرون دارم و دو هفته دیگه انتقال جنین دارم به نظر شما باید برای انتقال صبر کنم یا مشکلی نداره انتقال بدم
- عمومی
سلام خانم دکتر مدت 20 روز هست که در ادرار بنده خون وجود دارد که قطع نمی شود میخواستم بدونم دلیل اون چی هست؟
با تشکر - قرص اورژانسی
سلام خانوم دکتر من ۱۲ روز پس از پریودم یعنی شنبه گذشته ساعت ۹ صبح رابطه از مقعد داشتم از جلو دخول صورت نگرفت هنگام اورگاسم منی روی شکم من ریخته شد و هردو طرف با دستمال منی رو پاک کردیم و بصورت مالش(سر التشون رو به جلوی من مالیدن بدون هیچگونه دخولی) ولی به اورگاسم نرسیدیم من بخاطر شک از پیشاب و اینکه شاید منی بصورت یک قطره داخل واژنم شده باشه یا نه ۹ ساعت بعد یعنی ساعت ۶ عصر همون روز یک قرص اورژانسی .۷۵ و ۱۲ ساعت بعد یک قرص ۷۵ دیگه خوردم من باکره هستم و اولین رابطه ی من بود ۲۷ سالمه و پریودم همیشه منظم بوده و اینماه باید ۱۱ مرداد پریود بشم میخواستم ببینم امکان بارداری من وجود داره? خیلی استرس دارن
- سلام من بعد پاک شدنم از قاعدگی م کمرم خیلی درد داره و هم زیر شکمم خیلی هم انتی بیوتیک مصرف کردم اما هیچ فایدیی نداره باید چی کار کنم ممنون میشه راهنمایی کنید
- پولیپ رحم
سلام خانوم دکتر من پولیپ رحمی داشتم هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- من 14ساله هستم ب خاطر تنبیلی تخمدان قرص سیبل دادن روز پنجم قاعدگی سب روز کی بخورم منضور وفتشو نمیدونم هر روز چند تا بخورم
- کیست
سلام خسته نباشین من ۲۱ سالمه سمت چپم یک کسیت یونی لوکولار به ابعاد ۴۱×۳۲ در تخمدان چپ دارم آیا وجود این کیست مانع بارداری من میشود؟
- ناباروری
سلام برای باروری دکتر امپول مترلین ۱تجویز کر دن ایا خوبه ؟؟
- درباره بخیه زایمان طبیعی
من ۶ماهه زایمان کردم جا بخیه خوب نمیشه علتش چیه
- چندماه قبل بارداری تعیین جنسیت
- خونریزی طولانی مدت
خانمی هستم ۳۴ ساله با مشکل تنبلی تخمدان وکم کاری تیروئید دوتا فرزند دارم نزدیک دوماه هست که خونریزی دارم شدید نیست ولی ادامه دار هست داروی مینامیم اسید وسفکسیم استفاده کردم آمپول هورمونی هم زدم ولی تاثیری بر بند آمدن خونریزی نداشته لطفآ راهنمایی کنید
- آی یو آی
سلام دکتربهم گفته باید آی یو آی انجام بدم واسپرم همسرم 5هست وشکل اسپرم متفاوته من یکشنبه روز14 قاعدگی هست روزتخمک گذاری ممنون چکادکنم
- اقدام برای بارداری
سلام خانوم دکتر۲۶سالمه حدود۱سال پیش تو۵هفته بارداری سقط داشتم الان نگرانم ونمیدونم باید چکارکنم میخوام دوباره اقدام کنم؟
- قرص جلوگیری،*
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم که تا چند ماا یا چند سال میتوان از قرص ضدبارداری استفاده کرد؟ و اگر بخواهیم بصورت طولانی مدت استفاده کنیم هر چند ماه یکبار بار و چه مدت باید وقفه بین مصرف وجود داشته باشه؟ ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر،به من قرص کلومیفن دادین که این ماه برای اقدام به بارداری بخورم،شنیدم که باخوردن کلومیفن جنسیت دخترمیشه،درسته؟
- غربالگری دوم چیزی شده دکتر نوشته
- امپول هیدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید من هفته ۱۰بارداری هستم خون پشت جفت دارم روزی ۳تا شیاف استفاده میکنم و دو عدد قرص بعد چون لکه دارم بهم گفتن هفته ای یک عدد امپول هیدروکسی پروژسترون تزریق کنم یه دونه هم زدم ولی الان ترسیدم زیر ۱۶هفته ضرر نداره؟
- فیبروم رحمی
سلام روزتون بخیر من مجردم و 35سالمه فیبروم رحمی دارم طی سونوگرافی مراجعه به دکتر قرص ضد بارداری و ترنسید و مفنامیک اسید دادند استفاده کردم طی دوماه کامل خونریزی دارم شدید و چهارو ز بود لک بینی بود و یک روز کاملا قطع و دوباره امروز خونریزی دارم باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- مصرف قرص گلای وانس
سلام خسته نباشین. بنده ۲۳ روزه که قرص گلای وانس۵۰۰ بخاطر کیست های ریزی که ماه پیش با سونو مشخص شده، مصرف میکنم.و اقدام به بارداری هم کردم. بنده باید ۱۴ این ماه پریود میشدم که الان ۶،۷ روزه که پریود نشدم و ترشحات آبکی دارم.علت عقب افتادن پریودی میتونه مصرف همین قرص باشه؟؟ و علت ترشحاتم چیه؟


