Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
چرا در دوران پریود مقعد خیلی درد میکند
- در مورد جذب دارو
سلام شبتون بخیر من امروز آمپول رو تزریق کردم و دارو در محل تزیق به صورت تجمعی باقی مونده میخوام بدونم چقدر طول میکشه که پخش و جذب بشه و آیا احتمال اینکه جذب نشه هست ؟
- مدروکسی پروژسترون
سلام خانم دکترعزیز ۲۱سالمه قرص مدروکسی پروژسترون مصرف می کنم بعدازچهارده روز دوره پریوددوعددتاده روز ولی بعداز سیزده روز ازدوره ی پریودم یه حالت لکه بینی وحالت پریودشدن دارم یعنی یک روز قبل ازمصرف قرص علتش چیه؟ چندماهی که مصرف کردم همینطوری بوده حتی ماه قبل یک روزقبل ازمصرف مدروکسی پریودشدم. ممنون میشم راهنماییم کنین.
- نزدیکی
سلام نزدیکی زیاد به سلامتی تاثیرمنفی داره .هفته ای چند بار خوبه 37ساله
- سقط خودبخودی
سلام وخسته نباشید من در یک سال ۳بارسقط خودبه خودی داشتم بعد از تشکیل ساک حاملگی بعد از مدت کوتاهی خونریزی وداع صورت می گیره از لحاط ژنتیک مشکلی ندارم فامیل نیستیم دوست دارم دلیلشو بدونم ویا چه راهکاری برای این وجودداره
- تغذیه در بارداری
با سلام و خسته نباشيد در سه ماه اول بارداری چه غذاها و ویتامین هایی باید مصرف کنم؟
- درد شدید زیر شکم هنگام مدفوع وچند روز قبل از پریود.
وقت بخیر. من پریود کاملا منظمی دارم و دو ماه است که قبل از شروع پریود احساس درد شدید در زیر شکم و کمر دارم. در این روزها هنگام مدفوع از شدت درد و سرگیجه از حال میرم و بعد از چند ساعت استراحت شدت درد کم میشه. ممکنه راهنمایی کنین که الان من باید چه کار کنم؟ چون یک روز قبل از پریود هست برای مراجعه به دکتر زنان مشکلی برای تشخیص نیست؟
- فیبرم
من۴۲سالمه فیبرمهای زیادی دارم بزرگش ۷سانت خونریزی دارم دلم نمیخاد کل رحم خارج کنم چه کنم.
- سوال در مورد وضعیت رحم و بارداری
با سلام.من ۳۹ ساله هستم ک ماه پیش لتروزول استفاده کردم و آمپول هاش سی جی تزریقکردم و یه شب درمیان نزدیکی داشتم ولی ۴ هفته از موعد پریود گذشت آزمایش تیتر بتا انجام دادم منفی بود و سونوی واژینال هم انجام دادم ک اکوژنیسیته میومتر هتروژن و گفته بود ک آدمنومیوزیس خفیف و ضخامت آندومتر ۴ .میخواستم بدونم ک به معنی سرطان هس جیزی ک توی شوند گفته و پزشک زنان برای پریود شدنم قرص استروژن و مدروکسی پروژسترون داد ب مدت ۴ ماه. میخواستم بدونم با مصرف این قرصها تخمک گذاری خواهم داشت و میتونم اقدام به بارداری کنم. من یه بارداری موفق ۵ سال پیش و یه بارداری ک منجر به سقط شد یک سال پیش داشتم و از اون به بعد باردار نشدم و پریدیم به هم ریخت و آزمایش amh انجام دادم ک گفتن ذخیره تخمدانم خیلی کمه
- اختلال خواب
آدرس و اسم کلینیک اختلال خواب در رشت رو میخواستم
- بکارت
صلام بنده ی مدتی با مالش کلوریتوس و بدون دخول خودارضایی میکردم... چند سال پیش هم یک نفر به من تجاوز کرد و دخول کامل از سمت مقعد داشت حدود 7 باری به من تجاوز کرد حدود 9 یا 10 باری هم سکس لاپایی بدون دخول داشتم چند ماه پیش با نامزدم سکس از جلو ولی دخول کامل نبوده حدود 2 یا 3 سانتی دخول داشته که خونریزی نداشتم دقیقن سال 96 در مدرسه مون به ما گفتن که این میز رو بلند کنید به طبقه بالا ببرید که چون خیلی سنگین بود همون لحظه خونریزی داشتم و مارو بردن پزشک قانونی و بررسی کردن اما تازگیا که تحقیق کردم روش بررسی به اون شکلی که پزشک برای من انجام داد نبوده و نیست و بدون دادن نامه به من گفتن مادرزادی ندارم وقتی با یه مشاور چت آنلاین داشتم و قضیه رو بهشون گفتم گفت امکان داره برای لذت و سو استفاده جنسی پر تون زده باشه چون نامه ای بهم ندادن دکتر الان پرده من سالمه یا نه؟ و اینکه راه معاینه و دیدن بکارت برای خود شخص وجود داره میتونم خودم ببینم اگه راهی داره ممنون میشم جواب بدید
- آمپول لوپرومر وبارداری
سلام وادب احتما بارداری همزمان بامصرف این آمپول وجودداره؟
- مسمومیت بارداری
سلام ببخشید من قبلا زایمان زود رس داشتم به دلیل کاهش پلاکت خون در هفته ۲۹ بارداری ختم بارداریم دادن بچم مرد الان بازم باردارم ۱۹ هفته و سه روزمه برای انومالی یه هفته پیش رفتم دکترم گفت خونرسانی به جنینت کم شده گفت آسپرین ۲عدد دوز۸۰ باید مصرف کنی خیلی میترسم ایا بد نیست ۲ عدد اسپرین ؟! ایا تاثیر گذاره برای خونرسانی احتمال چند درصد داره که خوب بشم ؟! ممنون میشم جوابمو زود بدید
- با سلام آیا لکه بینی سه روزه نشانه حاملگی است
- بارداری
سلام.خسته نباشید.راستش من یک آقا هستم.ی مشکلی برام پیش اومده. زندگیم ریخته بهم. معذرت میخام اگه سوال من بیادبی هست. ولی واقعاً دیگ نمیتونم فکر کنم.راستش من با یک خانومی ب طور صیغه موقت محرم شدیم.. و با هم رابطه داشتیم.دفعه آخر که با هم بودیم. دوبار پشت سر هم رابطه داشتیم.. بار اول ک من به انزال رسیدم نرفتم ادرار کنم و با استبراء باقیمانده مایع منی درون آلت خود را خارج کردم. دفعه دوم ک رابطه داشتیم.. من وسط های رابطه متوجه شدم که آلت من از کاندوم خارج شده. از نظر خودم بخاطر استفاده از اسپری تاخیری بود چون شاید از حالت نعوظ خارج شده بوده و این اتفاق افتاده.. و شاید هم دلیل دیگه ای داشته.. ولی قبل از انزال دوم این اتفاق افتاد و من قبل از انزال متوجه شدم و دوباره از کاندوم استفاده کردم. ادامه رابطه تا آخر با کاندوم بود. من مبتلا به بیماری ocd یا وسواس فکری هستم از بچگی.. و این فکر مدام در ذهنم هست ک نکنه چون من ادرار نکردم. در اون بازه زمانی ک کاندوم خارج شده نکنه مقداری اسپرم درون آلت باقیمانده باشه و با مایع مذی مخلوط شده باشه و هنگام رابطه خارج شده باشه و باعث بارداری اون خانم بشه.. راستش من اصن به اون خانم اعتماد ندارم.. و بخاطر مشکلات اقتصادی و فراهم نبودن امکان ازدواج دائم مجبور شدم را صیغه موقت نیاز خود را برطرف کنم.. من از خانواده باآبرویی هستم.. و حتی چون به اون خانم اعتماد ندارم میترسم به ایشون بگم و ایشون از این نقطهضعف من سوءاستفاده کنه.. از طرفی چون من ocd دارم.. دارم به مرز دیوانگی میرسم.. از شما خواهشمندم به عنوان متخصص در این زمینه به بنده کمک کنید.. آیا با این تفاسیر امکان بارداری وجود دارد؟
- آیاقرص مدروفم مانع بارداریه؟
باسلام خانم ۲۵ ساله هستم یکساله اقدام کردم برای بارداری ولی نتیجه نداشته و کیست هم در هردو تخمدان هام دارم به اندازه ۵۷میلی و ۴۷ میلی و هرماه باید قرص مدروفم بخورم تا پری بشم بغیر کیست مشکل دیگ نداشتم همسرمم مشکلی نداره .سوالی ک داشتم اینه ک آیاباید قرص رو قطع کنم تا باردار بشم ؟و چه روزایی باید اقدام داشته باشم؟واینکه این قرص ها بهم نمیسازه بشدت دچار افسردگی و عصبانیت شده بودم
- بارداری
سلام ببخشید من حدود ۶ماهه ازدواج کردم و پیشگیری نداشتم که مادر شم دکتر هم رفتن آزمایش و سونو انحام دادم خداروشکر مشکلی نبوده ،ولی باز اول دکتر بهم سه تا بسته قرص دادن برا ۳ماه بعد رفتم سونو انحام دادم دوتا آمپول بهم زدن باهم گفتن دیگه دکتر نیا بازدار میشی ولی نشدم این ماه هم ۱۳رپز پریودم عقب افتاد بعد از ۱۳روز پریود شدم ؟؟!!باید چیکار کنم
- در مورد سونوگرافی
با سلام در سونوی من نوشته بقایای بافت گلاندولار در نواحی آگزیلری پستان طرف چپ مشهود است یعنی چی؟ خطرناکه؟
- سقط
سلام من ۱۴شهریور سقط داشتم الان که ۷مهره رفتم سونو گفته ۳/۸ میلی لیتر بقایا مونده باید چیکار کنم خیلی میترسم
- بارداری
سلام 1: من 2/8 پریودم تموم شد تا امروز که 21 خرداد هس میشه ۵۹ روز گزشته از اخرین پریودم بعدش نزدیکی داشتم 2/22ال دی خوردم که لکه بینی داشتم تا ۹ روز روز ۷ یکم بیشتر شد میخام بدونم این پریودم حساب میشه یا ن؟؟؟؟ این سوال برام مهمه فقط 2:و اینکه من الان نزدیکی برای بارداری داشتم میخام بدونم کی میتونم ازمایش بدم؟ از ۱۰ خرداد نزدیکی کردم تا بعد ۵ یا ۶ روز بعدش باز سه بار نزدیکی کردم


