Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان وزایمان
معنی این عبارت چیست.برشهایی ازمقاطع پولیپی باپوشش سیلندریک وکانونهای متاپلازی اسکواموس باکوریون فیبروزی حاوی مقاطع غددآندوسرویکال مشهود است
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی میشه نزدیکی انجام داد
- اکوژن
باسلام ۳۷سال دارم.دوسال پیش به علت پولیپ های زیادی که در رحم داشتم کورتاژ تشخیصی شدم وکلاً رحمم رو تراشیدن و پاک کردن الان بعدازدوسال سونوی واژینال دادم وباز دوتا کانون اکوژن دیده شد.۵و۷ میلی متر.میخواستم بدونم پولیپ مدام عود میکنه؟ومن مدام باید باهاش درگیر باشم؟
- غدا
سلام خوردن ترشی سیردربارداری ضرردارد
- درمورد ریه جنین
سلام خسته نباشید...من دیروز آنومالی هجده هفته انجام دادم ودکتر گفت که هردو ریه های جنین برجسته شده و اکوپترن زیاد شده و باید سقط کنم ایا دیگه هیچ راهی وجود نداره چون همه چیز جنین سالم هست(مغز.قلب.دستها.پا.کلیه و....)میخواستم نظر شمارو بدونم چون خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید مرسی.
- بارداری
سلام من نزدیکی برای بارداری کردم ولی باز میتونم نزدیکی داشته باشم یعنی اب منی در داخل وازن ریخته بشه یا ن؟ مشکل ایجاد میکنه؟
- ترشحات
سلام ، ببخشید من یه مدتی هست که از باسن یه ترشحاتی خارج میشه ، بعد ها شد به رنگ قهوهای تا حدی که فکر میکردم خونه ، ولی حالت جوش هم بود پشتم ، گفتیم شاید برا اونه ، در حال حاضر دیگه اون که گفتم شبیه خون بود و اینا نیست ولی حالت یه مایعی و همچنین انگار یه چسبندگی وجود داره . برای چیه ؟ ممنون و
- درد در ناحیه سزارین
سلام. من شش سال پيش بعد از اينكه به كما رفتم بعد از بالا رفتن ضربان قلب من و پايين اومدن نبض بچه، بصورت عاجل سزارين شدم و حدود ٢٩ سانتي برش زدن شكم مو. و الان بعد شش سال چند روزه متواتر درد شديدي در ناحيه سزارينم دارم و پريودمم از پنج روزه به ده روز رسيده طوريكه پنج روز اول بوي خون قاعدگي و پنج رو آخر بوي خونريزي بعد از زايمان ميده. چند بار دكترم درميان گذاشتم گفتن طبيعيه لطفا راهنمايي كنيد چيكار كنم دردم كم شه
- لخته خون
من ۴۱ سال دارم و متاهلم. بارداری هم نداشتم. ۴ سال قرص ضد بارداری مصرفکردم که اخیرل قرص ضد بارداری روقطع کردم که ۱۲ خرداد پریود شدم والان یک هفته بعد از اتمام پریود لخته قهوهای ازم دفع شد به خاطر قطع داروست؟
- نخ سرکلاژ
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا میشه وقتی سرکلاژ شیرودکار کردیم نخ باز نکنیم در اخر ؟
- زایم
چهارهفته زایمان کردم بعد از زایمان سزارین سوزش واژن پیداکردم.تونزدیکی هم واژنم بدجورمیسوزه.ممکنه ازسوندادرارباشه یاعفونته.دردشکمم خوب نشده احساس کوفتگی دارم
- سقط بدون خونریزی
سلام من دو ماه پیش سقط با بقایا داشتم بدونه خونریزی الان دوماه پریود نشدم بقایا هم دارم حدود 4سیسی میشه راهنمایی کنید مشکلم چیه راهش چیه
- پریودشدن بعد از سقط
سلام در تاریخ ۵/۱۱ خونریزی سقط من شروع شد که از همون روز اول دکتر برای من قرص ال دی به صورت یکی شب و یکی صبح به مدت پنج رو تجویز کردن و بعد از چند روز خونریزی من قطع شد و چهار روز بعد دوباره خونریزی بنده شروع شد و تقریبا تا ۶ روز ادامه داشت تا کامل قطع شد . حالا سوال بنده این است که احتمال پریود شدن من کی وجود دارد ؟؟ من بر اساس شروع خونریزی سقط حساب کنم یا خونریزی که بعد از مصرف قرص بود ؟؟
- پریود نشدن
سلام من مجردم و رابطه داشتم دفعه اول و دوم رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از اون حدود ۳ ماهه که پریود نشدم بیبی چک هم استفاده کردم و باردار نیستم ، باید چیکار کنم پریود بشم؟
- مصرف قرص( ال دی )
سلام خانم دکتر برای جلوگیری از بارداری چه راهکار هایی پیشنهاد میکنید
- در نسج فیبروگلانولار در قسمت فوقانی خارجی هر دو پستان تغییرات FCC مشاهده شد
چه نتیجه ای دارد
- خود ارضایی
ایا میشه از اپلیدی برای خود ارضایی استفاده کنیم چون خاصیت ویبره داره ؟
- فشارخون بالا در بارداری
سلام چکار کنم فشار نگیریم دو تا بچه هم با فشار بالا سزارین شدن به ماه ۷ که میرسم یکدفعه فشار بالا میره ازمایش خون وادرار هم چیزی نشان نداد
- مصرف قرص قبل اقدام بارداری
سلام وقت بخیر قبل اقدام به بارداري بخاطر زخم دستم قرص سیپروفلوکساسین، یونی فلکس، سفلکس مصرف کردم ولی بعد اقدام دیگه مصرف نکردم آیا باز مشکلی برای حاملگي پیش می آید؟؟
- بقایا جنین
سلام سقط جنین داشتم تو سونو آخر دوسانت باقی مونده الان خونریزیمم قطع شده باید کورتاژ شم؟


