Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتر با الگوی هتروژن
سلام آندومتر با اکوی هتروژن وضخانت 13mmیعنی چیه و آیا خطرناک هست ؟ومیتونه نازایی به همراه داشته باشه
- سقدجنین
سلام من یه ماه ۸هفته باردارم بچم هنوز۵ماهشه چه جوری سقدکنم
- بارداری
سلام من ۲۵ این ماه تاریخ پریودم بود فقط روز اول ی لکه بینی داشتم دیروز روز پنجم دوتا تست بی بی چک زدم مثبت شد آز بتا دادم گفتن بردلاین یا میانس سه روز بعد دوباره تست بدم میخواستم بدونم امکانش هس واقعا حامله باشم
- پریود نشدن
سلام من قرص سیبل میخورم از رو ۵ پریودم وقتی به سفیدا میرسم پریود مینمایند دفعه سفیدار و خوردم تموم شد الان ۵ روزم از روش میگذره من نشدم احتمال بارداری هست یا علت چیه
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- لکه قلب جنین
در سونو سلامت گفتن لکه به اندازه 1.2 میلیمتر روی قلب جنین.اکو لازم داره البته در هفته 20 جای نگرانی هست.دکتر گفت رفع میشه.غربالگریمم نرمال بوده
- اقدام به بارداری
سلام من خانمی ۳۰ ساله هستم میخوام برای بارداری دومم اقدام کنم ولی یک کیست درمویید تخمدان به اندازه ۳۴ میلی دارم بدون علائم و یک پولیپ آندومتریال رحم هفت میلی بدون علائم. آیا میتوانم با چنین شرایطی باردار بشم . ممنون
- کیست تخمدان
کیست ساده تخمدان به تعداد دوتا بااندازه 20 و25میلیمتر در ماه دوم بارداری چه بابد کرد
- عدم پریود و رحم هتروژن
سلام یه خانمه ۴۰ساله هستم وقصد بارداری دارم تو سونو نوشته رحم هتروژن برام مشکل ساز میشه یا نه چیز خاصی نیست
- میوم و بارداری
سلام وقت شما بخیر. میخواهم باردار شوم و برای چکاپ سونوگرافی دادم. همه چیز از ضخامتهای رحم و تخمدان عادی بوده. فقط دو موضوع نوشته: تصویر ناحیه کلسیفیه به قطر 4 میلیمتر درمیوم خلفی رحم رویت شد. (میوم اینترامورال؟) همچنین یک تصویر ناحیه کلسیفیه به قطر 2میلیمتر در جدار خلفی رحم نزدیک به خط اندومتر رویت میشود که میتواند مربوط به میوم کلسیفیه ساب موکوزال یا کلسیفیکاسیون به دلیل عفونتهای قبلی اندومتر (اندومتریت) باشد.من یک پسر چهار ساله دارم و این ماه اقدام بارداری داشتم. ممکنه این میومها باعث جلوگیری از لانه گزینی شود و یا اینکه در بارداری مشکل زا است؟ باسپاس
- جنسیت
سلام، وقت بخیر خانم دکتر، من دو دختر دارم، و می خوام اقدام به بارداری مجدد کنم ،خودم و همسرم تمایل به داشتن فرند پسر داریم، در این مورد میشود راهنمایی بفرمایید.چند ماه قبل باید برنامه داشته باشیم، اگر نیاز به مراجعه حضوری هست بفرمایید.
- احساس ادرار
با عرض سلام و خسته نباشید حضور محترم خانم دکتر عزیر من در آستانه ی هفته ی سی ام بارداری هستم با عرض معذرت چند روزی هست که بطور مداوم و با فواصل کم احساس ادرار دارم و وقتی به توالت میرم میزان ادرار خروجی بسیار کم و گاهی در حد چند قطره هست ولی بعد از مدتی بازهم با همان مقدار کم احساس فشار ادرار دارم لطفا راهنماییم بفرمایید که ایا طبیعی هست یا باید خدمت تون برسم برای ویزیت؟ ممنون
- بارداری
سلام ٫میخواستم بدونم آیا کسی یا شما ب صورت قانونی سقط جنینی ک مشکل داره انجام میدهید ؟؟
- علائم بارداری
با عرض سلام من هفته گذشته با 20 روز تاخیر پریود شدم و چند روزه لکه بینی دارم . با توجه به اینکه نزدیکی بدون دخول داشتم و پرده بکارنم سالمه احتمال بارداری وجود داره ؟ ممنون با تشکر
- سرکلاژ
سلام من الان دوهفته میشه که سرکلاژ انجام دادم جفتم پایین و طول سرویکسم ۲۸ بود الان گاهی اوقات درد زیر شکم دارم مداوم نیست ولی گاهی اوقاته طبیعی هستش؟ من قرص مولتی ویتامین و اهن و کلسیمی که مصرف میکنم سی تاش تموم شده باز باید بخورم؟
- واکسن آنفلونزا
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من تو هفته 10 بارداری هستم و قصد زدن واکسن آنفلونزا رو دارم به دلیل اینکه الان یه سرمای خفیف دارم ابته تب ندارم سوزش گلو و آبریزش بینی گذاشتم 3-4 روز دیگه یعنی 2 آبان بزنم آیا مشکلی ایجاد می کنه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم،تشکر که جواب سوالات رو با صبر وحوصله میدین،میخواستم بدونم من الان ۲۵ روز که پریود نشدم،و اینکه هرروز حالت تهوع دارم،و نسبت به غذا کاملا بی اشتها شدم،آیا برای اطلاع از بارداری باید آزمایش خون بدم یا بیام خدمت شما که سونوگرافی بشم.
- بارداری
سلام من سونوگرافی رفتم بعد داخل سونوگرافی زده طول سرویکس چهل و هیپواکو میباشد من نوزده هفته باردارم آیا خطر سقط زیاد هست
- سقط بچه در 4ماهگی
سلام ببخشید میخواستم بدونم تو 4ماهگیمیشه بچه سقط کرد با قرص یا سوزن چون من خاله خودم 6ماهش بود با سوزن انداختن میشه بهم بگین زود
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام هفته۱۷سنو انجام دادم که یک کیست۹میلیمتری کورویید پلکسوس دیده شد ایا این خطرناکه اگه جذب نشه ؟البته در غربالگری اول همه چی خوب بود ،،الان هفته۱۸هستم در هفته چندم مجدد سنو انجام بدم ببینم کیست جذب شده یا خیر؟


