Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعد سقط
سلام خسته نباشید ۱۴ اسفند در ۶ هفته و۳ روز سقط با قرص داشتم تا ۵ روز خونریزی داشتم لکه بینی داشتم بعد سقط سونو رفتم در ۱۹ اسفندگفتن ۱۳ میلی متر بقایا ۲۳ اسفند خونریزی شدید همراه لخته شد باز سونو دادم ودکتر زنان دید گفت ۳ سی سی بقایا ازمایش خون هم نوشت انجام دادم گفت مقداری کم خونی دارم زیاد نیست واحتیاج به دارو نیست خودش دفع میشه تا ۴۰ روز خونریزی طبیعی هست بعد تا ۸ فروردین لکه بینی کم داشتم باز از ۸ به بعد خونریزی زیاد وشدید همراه لخته شده تا الان که ۱۸ فروردین هست ۲۴ ۴۰ روز تموم میشه تو مدت عید هم کار سنگین کردم وپیاده روی مهمانی زیاد رفتم میتونه علت این باشه که خونریزی زیاد شده الان باید چکار کنم میتونم قرص ترنسید استفاده کنم تا قطع شه خیلی اذیتم ممنون میشم جواب بدید
- سوال….
سلام اول از همه باید بگم که من سابقه معده درد دارم و قبلا که درد گلو و گوش داشتم به پزشک مراجعه کردم که گفتند درد گلو و گوشت از معدته. حال درد کناره های زبان و گلو دارم و برامدگی که همرنگ گوشت زبان هستش کناره های زبانم هستش و گرفتگی رگ های سر دارم و پشت سر هم عطسه میکنم و بیناییم هم یکم ضعیف شده و گاهی مثل ترکیدن یه حباب کوچیک اب تو سرم حس میکنم که بعدش تو سرم احساس سردی میکنم و خارش داخل مقعد دارم ایا اینها علایم سیلفیس هست؟ برای ازمایش باید به چه کسی مراجعه کنم؟
- کورتاژ
سلام خانم دکتر شما در بیمارستان فامیلی عمل کورتاژ انجام میدین؟
- سلام من لکه بینی شدید دارم الان سه ماهه
سلام خانم دکتر من۳۴ ام و متاهل از ۲۹ اسفندماه سال۹۹ پریود شدم نه شدید. در حد ی مقدار از ترشح بیشتر رفتم دکتر به من قرص مفنامیک اسید باسوزن کا داد که پریود شدم دوباره رفتم دکترقرص ال دی داد بازم خوب نشدم دوباره رفتم پیش ی دکتر دیگه ازم سونوگرافی و آزمایش پاپ اسمیر گرفت خداروشکر سالم بود قرص روکین داد با قرص ترنسید.ترنسید دو ورق.خوردم خوب شدم بعد از سه روز دوباره از لکه بینی بیشتر شده به نظر شما چیکار کنم خانم دکتر توروخدا کمکم کنین از این وضعیت خسته شدم
- سزارین
سلام شش ماهه برای بار پنجم سزارین کردم الان سه روزه بعد شش ماه با برداشتن بار سنگین زیر بخیه سزارین سمت چپ کش اومده و متورم شده چه کار کنم
- قطع مصرف قرص سیبل
سلام من چند ماهه که آ یو دی گذاشتم و به دنبالش فاصله ی پریودم کم شده بود و خونریزیم زیاد . دکترم قرص سیبل رو تجویز کردن . اما بلافاصله بعد از اتمام پریودیم دچار دردهای خفیف زیر شکم و ادامه ی لکه بینی شدم . طوری بعضی از روزای آخر مثل روزای پریود خونریزی دارم . می تونم مصرف قرص رو قطع کنم ؟ تا الان حدود ۱۵ تا استفاده کردم
- سزارین پنجم
سلام من 35 سالم سزارین چهارم دو سال پیش بوده چسپندگی یا مشکل دیگری نداشتم چند سال دیگه میتونم حامله بشم؟
- اندومتر
خانوم یائسه ای بدون هیچ گونه درد و خون ریزی، ضخامت اندومترش ۱۸ میلی متر است. ایا حتما باید کورتاژ تشخیصی شود؟
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام.خسته نباشید.من از ۱۲اسفند پریود شدم و غیر از ۱۷روز فروردین که پاک بودم تا الان خونریزی یا لکه بینی دارم.۲۱اردیبهشت به تشخیص پزشک کورتاژ شدم یک کورتاژ تشخیصی هم سال ۹۸ داشتم.هیچ مشکلی ندارم نه فیبرون نه سرطان نه کیست.۲۰روز قرص ldخوردم و الان ۵روزه قطعش کردم و خونریزی شدید دارم.از دیروز دوباره شروع به مصرف کردم.که شب پنجم میشد اما فرقی نکرده وضعیتم.خواستم بپرسم آیا میتوانم دوفاستون استفاده کنم.۴۷سالمه وزنم ۹۷کیلوست.پیشنهاد شما جیست.لطفا راهنماییم کنید.مننونم
- بقایای بارداری ک ۲۰ میلیمترهست امکان دفع باداروهست
باسلام من یکماه پیش سقط داشتم وبعدازده روزرفتم سونوگرافی که دکترگفت ۱۸میلیمترمونده ودرحال دفع است ودوباره الان یکماه میگذره ودوباره رفتم سونگرافی ونوشته تصویرکانون اکوژن هتروژن بعضادارای نواحی هایپواکوبه دیامتر۳۴×۲۰م.م منطبق برکاویته اندومترمطرح کننده ی بقایای بارداری درحال دفع میباشدامکان داره بادارودفع بشه ؟
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- دارو
سلام پایین دهانه واژن سوراخ شده و یبار هم خونی بود و گاهی ازش ترشح بیرون میاد. موقع شستن حس میکنم اب واردش میشه و گاهی هم خروج هوای مقعد از این سوراخ. ایا مشکل جدی است؟ این سوراخ خود به خود به وجود نیاده از چه دارویی مصرف کنم تا بهبود یابد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقتتون بخیر. در مورد سرکلاژ شکمی میخواستم بدونم خطری داره یا نه ؟ چون بعضی از همکارانتون به شدت مخالف هستن در صورتیکه برخی دیگه میگن روش خوبیه در صورت عدم درمان با سرکلاژ واژینال . ممنون
- سزارین
سلام بعداز19سال جای عمل سزارین من درد میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- کیست آندومتریوز
با سلام خانوم شرف الدین بنده 2 تا کیست آندومتریوز 7 و 8 سانتی دارم و به بنده گفتن باید جراحی بشم.میخواستم بدونم من باید جراحی انجام بدم یا لاپاروسکوبی؟و اینکه هزینه عمل ام در بیمارستان خصوصی گلسار و رسول اکرم رشت چقدر هست ؟و اینکه شما در بیمارستان رسول اکرم هم جراحی میکنید یا خیر؟
- کیست تخمدانی
سلام من قبلا سابقه عمل كيست داشتم ولي كيست قبليم ساده نبود الا بعد از ٢سال يه كيست41mmساده يوني لوكولار باجدار نازك بدوني سپتاي خارجي بوجود اومده در تخمدان راستم الان ميخام بدونم اين كيست خطرناكيه يا با دارو رفعه ميشه يا نياز به جراحي؟
- پولیپ
پولیپ با فیبرون چه تفاوتی داره . پولیپ ۴ سانتی نیاز به عمل داره
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم
من ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم و همچنین لوله های رحم را بسته ام این سزارین چهارم بود خداراشکر بچه ام مشکلی نداره ولی خودم ازاول هم نفع کردم وهم درد شدیدی دارم مخصوصا درناحیه اطراف شکنم ازجایی که بخیه هست از هردوطرف به فاصله یک بند انگشت از سمت راست پیک بند انگشت از سمت چپ خیلی درد دارم از۵ روز پیش که بخیه هام را کشیدم خونریزی ام کمی بیشتر شده دراین مدت ۲۰ روز در روزهای ۱۵و ۱۶و۱۷تب ولرز شدید کردم میشه منو راهنمایی کنید چیکارکنم من ساکن روستا هستم دسترسی ندارم به جایی شما لطف کنید منو راهنمایی خواهشا
- سزارین
خانوم دکتریادم رفت بگم عمل جراحی کیست تخمدان درسمت چپ داشتم،باتشکر


