Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی قهوه ای در روز ۱۴ انتقال جنین
سلام خانم دکتر من ۱۴ روز پیش انتقال جنین داشتم دیروز بعد از دو هفته درست روز موعد پریودیم یه لک قهوه ای دیدم و ازمایش بتا دادم منفی بود، لکه بینی هم دیگه ندارم قطع شده ممکن که لک لانه گزینه باشه و ۴۸ ساعت دیگه آزمایش مثبت بشه ؟؟ یا اینکه پریودیمه و باید داروها رو قطع کنم؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین اخه خیلی نگرانم
- اکوژن شدن رحم
اکوژن شدن چیه؟ و آیا باوجود اکوژن میتوان باردارشد؟
- رحم اکوژن
سلام خانم دکتر برای آ وی آف به دکتر مراجعه کردم تو سونوگرافی رحمم اکوژن بود منظور از اکوژن چیست؟ ایا با وجود اکوژن بودن جین رو میشه انتقال داد؟
- پروژسترون
آیا بعد از ای وی اف یک بار استفاده از آمپول پروژسترون در روز کافیه یا دو بار
- سرماخوردگی
با سلام من سه روزدیگه انتقال جنین فریزدارم به شدت سرماخوردم ده روزی هست استرادیول میخورم ایاهمزمان میتونم قرص سرماخوردگی وانتی بیوتیک بخورم تداخل بااسترادیول نمیشه بنطرشما سیکلم کنسل میشه اینماه
- ایا امکان رشد مجدد هس
سلام من ای وی اف کردم روز ۱۷ رفتم ازمایش شد ۵۰۰ دوروز بعد شد ۱۱۱۶بعد لکه بینی کردم رفتم سونو کفتن سالمه وساک تشکیل شده بعدخونریزی کردم وازمایش دادم بتا از ۱۱۱۶اومده بود به ۷۰۰ رفتم دکتر بدون سونو گف رشدش کم شده و مرده من قبل لکه بینی امپول انوکسان دادن وقتی اونو زدم خونریزی کردم گفتن قطع کن حالا شنبه میرم سونو میخوام بدونم امکان رشد مجدد هس ؟؟؟ میمونه ؟؟؟ تو رو خدا جواب بدین از دیروز روز وشب ندارم
- آی وی اف
آیا دوقلوپسرباعمل آی وی اف انجام پذیره
- نازنین
آیا تخمک کشی تحت بیحسی انجام میشود
- واکسن hpv
ایا میتوان این واکسن را در زمان قاعدگی زد یا باید صبر کنیم بعداز دروران قاعدگی تزریق شود
- باداری و تعیین جنسیت جنین
من مادرم دختر بدنیا آورده فقط. .اولین بچم دختره ..و مطمئنم بچه ی دومم دختر میشه ..علائمم و سرد مزاجیم مشخصه که دختره بچه ی دومم...هنوز باردار نشدم ولی چیکار کنم باردار شدم پسر بشه ..ترو خدا راهنماییم کنید
- تخمک اهدایی
سلام.هزینه تخمک اهدایی چنده. من ۴۴ سالمه ۱بار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم ولی پوچ شد. بچه ام ندارم. دخیره تخمدانم ۱دهم
- انتقال
سلام علت دردپریدی گهگاهی که بااستراحت بهترمیشودوافت فشار بعدازانتقال جنین سه روزه وروزدوازدهم
- انتقال جنین
سلام من دوم دی ماه انتقال انجام دادم بعد از گذشت ۱۲روز از انتقال لکه قهوه ای مشاهده کردم دکترم گفتن آمپول پروژسترون رو از یکی به دوتا افزایش بده اینکارو انجام دادم دو روز دو در آمپول زدم دیشب با درد شدید کمر و زیر شکم بصورت هر ده دقیقه یکبار مواجه شدم و صبح دو قطره خون کم مشاهده کردم با دکترم که تماس داشتم قرص دوفامد پیشنهاد کردن هر ۸ساعت یکی امکان داره پریود باشه؟و جنین هام از بین رفته باشند نظرتون رو ممنون میشم بفرمایید دو روز دیگه باید تست بتا بدم
- ترنم
میخام باردارشم و پسر میخام واینکه میخام ازطریق آی وی اف انجام بدم این روش چقد هزینه برمیداره واینکه چنددرصد موفق آمیزه و اگه هزینه کنم و صورت نگیره پولم پس میگیرم یا خیر
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام من روز 11 انتقال جنین هستم از دیروز لکه های قهوه ای دارم به نظر شما علامن پریود شدنم هست 4 روز دیگه ازمایش hcG دارم لطفا سریع جواب بدین خیلی نگرانم
- خونریزی بعد ای وی اف بعد روز دهم
با سلام و عض خسته نباشی من ده روز پیش ای وی اف کردم الان دچار لکه های خونریزی شدم شیاف پروستژون از مقعد استفاده کردم نگران ایا این علایم پریودی است خسته شدم خواهش میکنم راهنماییم کنید
- روز ۲۰ انتقالم هست بتا ۱۷ شده چیکار کنم داروهام رو قطع کنم
- مشکل هایپرپلازی
آیا با داشتن هایپرپلازی میتوان آی وی اف انجام داد؟
- قرص استرادیول
باسلام من از روز دوم پریودی روزی ۳تا قرص استرادیول ۲ خوردم تا ۶ روز که روز ۱۳ برم برا انتقال جنین. الان دکتر گفت زخم رحم داری وباید فریز رحم بکنی قرص رو در روز ششم مصرف قطع کردم .میخام بدونم با وجود این ۶روز مصرف و فریز رحم میتونم تو پریودی بعدی باز قرص رو مصرف کنم وبرم؟ وآیا باز باید استرادیول ۲میل و همون روزی ۳تارو بخورم؟
- کیست تخمدان
سلام من یه ماه پیش کیستی به اندازه۲۷× ۳۵ در تخمدان راستم داشتم دیروز رفتم سونوگرافی گفت کیستی به اندازه ۲۷×۲۸×۳۰درتخمدان چپمه


