Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زخم رحم دارم ایا جزفریزراهی هست جون داروزیاداستفاده کردم ولی دوباره برمیگرده
- بارداری
سلام خونريزي دارم و سونو انجام دادم تصوير ناحيه هايپراكوهتروژنبدون فلوي عروقي با ابعاد ٢٩\\\"١٦ ديده شد يعني چي
- مااقدام کردیم برای بارداری
سلام خانوم دکترمهربانم وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان پلی کیستیک دارم ونامنظمی پرید الان سه ماه اقدام کردم ولی باردارنشدم وقرص تیروئید لووکسین 50هم میخورم دودوره قرص لتروزول لتراکس خوردم 12اردیبهشت پریدشدم 11خردادپریدشدم واین سری خانوم دکترم یدوفولیک دادن بهم وقرص Biofemهم دادن وآمپول منوتروپین گونادوتروپین منوپوزال به من داده گفت 8و9پریدبزنم ودیروز وامروز آمپول منوپوزال رو زدم وقرص لتروزول لتراکس هم به دادن برای دودوره گفتن از3قاعدگی تا5روزوخوردم ومدروکسی پروژسترون هم داده بهم گفت از14پریدی به مدت 10 شب دوعدد شبی 2عدد بخورم وامروز که 19خرداداست دکترتیرویید رفتم واین قرص هارو برام نوشته ::لووکسین 50 وقرصSIMFEMALIBهم داده ومترونیدازول هر8ساعت داده وویتامینE هرروز یک عدد کلوکوفاژ نصف قرص وقرص پنتوپرازول 20هم برای رفلاکس معدم هرروز میخورم وسوکرالفیت هر8ساعت وامپول ویتامین Bدوعدد داده بهم گفت هرسه روز یک عدد، واینا رودکترتیرویید داده ومن دوشب اقدام دارم برای بارداری این داروها ضرر نداره اگه داره بگین ؟؟؟؟ممنون که جواب میدین
- پریود شدن بعداز لاپاراسکوپی
سلام من ۱بهمن عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی شدم برای پولیپ. و ۱۳بهمن پریودشدم . حالا یک روز از موعدم گذشته اینکه میگن بعداز عمل ممکنه پریود با تاخیر بیاد درسته؟یا ممکنه باردار باشم؟
- جواب سنوگرافی..؟
Uterus is 80×50 mm in size,with normal myometrial echogenicity. No space occupying lesion is seen. Endometrial thickness is 6 mm. RT _ ovary size 38×17 mm LT_ vary size 38×21 mm with multiple small size follicle subcapsulary and stromal echogenicity . No free fluid is seen in posterior cul_de_sac CON: PCO morphology
- ورم شکم
سلام خانوم دکتر وقتتون به خیر من چند روزه حس میکنم زیر دلم یکم ورم کرده و اوایل هم سفت بود ولی الان احساس سفتی ندارم. درد خاصی هم نداشتم و همزمان عفونت هم داشتم به شکل لکه های سفید الان یکم کمتر شده. و این روزا هم استرس داشتم مجرد هستم و رابطه هم نداشتم تا به حال میخواستم بدونم آیا ممکنه کیست باشه؟ و آیا ممکنه به خاطر خوردن آب منی این مشکل برام پیش اومده باشه؟
- کیست تخمدان ۵۳میلیمتری مولتی چ خطری دارد لوکوله دبر ی های اکو ژن
چچچچخطریچ
- هورمون fsh
با عرض سلام.خانمی هستم چهل ویک ساله.بعد از آخرین زایمانم که هفت سال پیش بود.لوله های رحممو بستم.بعد از آن دچار خونریزیهای شدید بافاصله کم بودم. چندین بارسنو وآزمایش دادم مشکلی نداشتم.تو این چن ماه خونریزیم شدیدتر شد دکتر معالجم قرص جستیران تجویز کرد هر پانزده روز شبی دوتا بعد از چن ماه مصرف .دو ماهی است فقط لکه بینی وسوزش واژن دارم.آزمایشی که دادم.هورمون FSH هم ۱۴ بودودکترم گفتن وارد دوره یاعسگی شدم.
- میوب ساب
سلام من حدود ۴ ماهه که پریود نشدم تست بارداری منفی بوده سونو رحم گرفتم ی میوم ساب سروز۸در ۵ در دیواره قدامی رحم دیده شد باید چیکار کنم؟؟
- بهبود عمل
بعد از عمل جراحی برداشتن رحم چه مدت طول می کشد تا بهبود کامل حاصل بشه
- قرص اوژانسی
سلام.. خسته نباشید.. خانم دکتر من دقیق 65 ساعت پیش نزدیکی مشکوک به بارداری داشتم الآن از بس استرس داشتم رفتم قرص اورژانسی گرفتم خوردم آیا موثر میباشد؟ دیر ک نخوردم؟
- شک بارداری
سلام بنده اوایل این ماه رابطه جنسی داشتم که شک دارم به حاملگی بااینکه ۲۰پریود شدم ولی ۴روزطول کشید فقط و الان که بی بی چک استفاده کردم مشکوک بود یکم دل درد دارم بیشتر استرس دارم ب اینکه حامله نباشم چون نمیخوام الان باید چیکار کنم که مطمعن بشم اگر بود چ قرصی بخورم تا از بین بره ممنونم..
- سلام دکتر شب بخیر شرمنده من پریود میشم کونم تیر میکشه یعنی جوری میشم ک جیغ بزنم
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من دیروز سونو برای چسبندگی انجام دادم ک گفته چند کانون anochoکوچیک به اندازه 5الی 10میلی متر به طور پراکنده رویت شده در داخل جفت و مطرح کننده venous lakeاست.میخاستم بدونم خطرناک؟
- Anti tpo
سلام خانم دکتر،anti too 50 خطرناکه?? 27سالمه 3ساله ازدواج کردم، تا 6ماه دیگه فعلا قصد بارداری ندارم. چه اقداماتی باید انجام بدم.??? ممنونم.
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر من وقتی ۱۷ سالم بود خودم رو در آینه معاینه کردم ۴بار یا ۵ بار واژن یا همون جایی که آدم پریود میشه رو باز کردم خانم دکتر حین باز کردن واژن درد داشتم بعد از باز کردن هم درد و گرفتگی زیر شکم و اون قسمت واژن که بازش کردم داشتم . خانم دکتر بعد از ۵بار که واژن رو باز کردم پرده را دیدم بعد از حدود ۱ روز از معاینه پریودم ۶ یا ۷ روز جلو افتاد بعد از پایان پریودی خانم دکتر واژن ام اصلا دیگه باز نمیشه منقبض شده از استرس نمیدونم چه خاکی به سرم بریزم خانم دکتر از استرس هم ۳ ماهه پریود نشدم خانم دکتر عزیز با این توضیحات پرده بکارت سالم است یا نه ؟؟ ممنون بابت زحمت خانم دکتر عزیز. از تهران
- تورم اندومتر و سقط جنین
سلام من دو ماهه باردار بودم که دو تا قرص سایتوتک گذاشتم ده روز خونریزی کم و زیاد داشتم لکه بینی داشتم بعد چند روز سونو دادم گفتن دفع نشده و مونده و اندومتر متورم هست تورم رحم بخاطر عفونته یا بخاطر قرص و سقط ناقص هیچ بوی بدی از خونریزی ها احساس نمیکنم و روزای اول روزی دو تا سفالکسین ۵۰۰ و الان چند روزه روزی یکی سفالکسین ۵۰۰ میخورم تورم رحم بخاطر عفونته یا بخاطر قرص و سقط ناقص؟ باز میتونم قرص استفاده کنم؟
- نازایی به دلیل ضربه به تخمدان
سلام میخواستم بدونم آیا ضربه شدید (مثلا به علت تصادف) به تخمدان، ممکنه باعث نازایی دختر مجرد بشه؟
- سلام خسته نباشید ببخشی خانم دکترمن پریودیم روزهفتم پاک میشدم ولی هنوزخونریزی دارم
- سقط
سلام من چند هفته پیش قرص خوردم برای سقط رفتم گفت تو طول سرویکسته دوتا دیگه خوردم و بعد دو هفته رفتم ک گفت توی طول خط اسکار سزارین گیر کرده و باید بستری بشی تو را خدا کمک کنید من ی دوقلو کوچکی دارم باید چیکار کنم


