Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری وترک شکم
سلام خانوم دکترعزیزمن ازبیماراتون هستم ودرماه دوم بارداری ام.میخواستم ازتون سوال کنم برای جلوگیری ازترک شکموپاهام باید ازچه مارک کرمی استفاده کنم که موثرباشه وبایدازماه چندم استفاده کنم میشه لطفا اسم کرم روبفرماییدکه تهیه کنم تشکر
- متخصص زنان
سلام من سونگرافی رفتم...نابوتین سیست ب دیامتر8 م م در سرویکس مشاهده شد میش درموردش توضیح بدید ممنون میشم
- آمپول
عوارض امپول سینال اف وhmg چیه
- پستان
سلام خانم دکتر من یک توده هیپواکو به ابعاد 34x15در سینه چپم هست یک هفته میشه که نمونه انجام دادم خطرناکه
- ب وجود کیست یونی کولار تخمدان
کیست با ضخامت وسپتای داخلی بدون سولید در تخمدان چپ
- یدوفولیک
سلام من کم کاری تیروئید دارم و قرص لئوتیروکسین مصرف میکنم ، برای اقدامات لازم قبل از بارداری اشکالی نداره که یدوفولیک بخورم؟
- آزمایش بارداری
با سلام. میخاستم ببینم میشه اینترنتی آزمایش خون هفته ۱۵و سونو آناتولی رو نوشت؟
- تنگی واژن
سلام . خسته نباشید ببخشید هزینه لیزر تنگی واژن جلسه ای میده و اینکه معمولا چند جلسه نیازه؟ و اینکه با لیزر لابیا پلاستیک هم انجام میدین؟ هزینه اونم اگه بگید ممنون میشم
- اسپرین در ۷هفته و۶روز
سلام خانم دکتر من چندروز پیش این سوالو ازبچتون پرسیدم سلام خانم دکتر خسته نباشید،هفته ۶بارداری هستم،۳،۴ماه پیش هموگلوبینم ۱۴/۷ بود و rbc هم ۵/۲۶ و هماتوکریتم ۴۴/۹، ایا باید اسپرین الان استفاده کنم؟؟سال پیش یه سقط بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین در ۶ هفته داشتم،خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم...اصلا میتونم یک شب در میون اسپرین بخورم؟ اما الان جوابتون رو دیدم چون ندونستم جواب دادید الان میشه اسپرینو شروع کنم؟هنوز سنو قلب نرفتم تاثیری داره؟علائمم قطع شده
- کیست بارتولن
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر برای خارج کردن باید عمل انجام شود و برای چنین عملی چند روز میتونیم مرخصی بگیریم ممنون از راهنمایی تون
- قرص اورژانسی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم که من قرص اورژانسی خوردم میخواستم بدون وقتی قرص اورژانسی استفاده میشود قرص های دیگه ی میشه استفاده کرد آخه من ساییدگی زانو دارم میتونم قرص مسکن یا قرص fastran,vitamin b1,امگا3استفاده کنم ممنون
- آیوآ
سلام خسته نباشید من ۷ روز آیوآ کردم الان دندونم درد میکنه میخوام برم دندونم بکشم ضرر داره
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما
- فولیکول ۲۰ تخمدان راست
سلام خانم دکتر سن من ۳۹ سال است من پریودی منظم دارم سر ۳۰ روز میشم اقدام به بارداری کردم ماه پیش بک هفته عقب انداختم ولی رفتم کربلا سرخونریزی شدید افتادم تا ۱۰ روز طول کشید تازه من ۷ روزه پاک میشم این برج هم باید ۱۶ میشدم که نشدم ۲۳ رفتم سونوگرافی گفت فولیکول ۲۰ در نخمدان راست داری گفتند شاید حامله بشی دوروز پیش درد شدید در شکم و زیر شکم و کمردرد شدم بازم از تو کانال ابنجوری پرسیدم گفتن داره تخمک آزاد میشه شب در میان هم نزدیکی دارم ولی هنوز نه پریود شدم نه حامله چون بی بی چک گذاشتم منفی بود چکار کنم ممنون از پاسخگویتون
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده ۶ ماه پریود نامنظم دارم یعنی دوره پریودم طولانی مدت شده نسبت به قبلم و دکتر قرص روکین به مدت دوماه بهم داده بودم برای بی نظمی و تو سونو مشخص نبود که تنبلی دارم و ازمایشا هم خوب بود که این ماه تا روز ۱۳ ام سیکلم لکه بینی داشتم که سونو دادم مشخص شد تنبلی تخمدان دارم و ازمایشاتمم خوبه و دکتر به مدت سه ماه قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کردن که این ماه هم با اینکه امروز روز ۱۱ سیکلمم باز لکه بینی دارم نسبت به ماه قبلم کمتره ولی خب دارم لکه بینی رو در حالت عادی مشخص نیست رو دستمال مشخص میشه که لکه بینی هست این لکه بینی یعنی بخاطر تنبلی تخمدان هست ؟ باز به دکترم مراجعه کنم و قرص رو عوض کنن یا با قرص سیپروترون خوب میشه به مرور ؟ ماه اولی هم هست که قرص سیپروترون رو شروع کردم ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
- سقط جنین
سلام، من در هفته ششم بارداری ناخواسته بودم، ۵ روز پیش قرص سایتوتک مصرف کردم و به خونریزی افتادم، به نظر شما تا چند روز خونریزی طبیعیه؟ و چه زمانی برای بررسی بقایای سقط باید سونو بدم؟
- پریودی بعد از جراحی
سلام وقت بخیر دو هفته پیش عمل خارج کردن پولیپ رحم داشتم هر روز ترشحات قهوه ای رنگ داشتم بعد از دو هفته ازعمل که الان زمانه پریودیمم هست درد کمر و شکم دارم ولی خونریزی عادت ماهانه نشدم همچنان ترشحات قهوه ای هست فقط مقدارش یک کم بیشتر شده میترسم چسبندگی رحم گرفته باشم لطفا راهنماییم کنید
- خراب شدن درجه آمپل ونچرخیدن آن
سلام ببخشیدمن درجه آمپدل وخراب کردم دیگه نمیچرخه بایدچیکارش کنم چرخوندمش نمیدونستم سوزن میخوادبه زورفشارش دادم داخل بعدبردمش تزریقات بزنش کلن دکمه ودرجه ازهم جداشدن خودم وصلش کردم بازبعدالان هیچ نمیچرخه اصلاهم ازش استفاده نکردم الان بایدچیکارش کنم
- نازایی
سلام ببخشید من ۸ ماهه میخوام حامله شم اما نمیشه چیکارمیتونم بکنم یاچه دارویی بخورم تخمدان هام فعال شه تا زود حامله شم.
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است روز چندم سیکل اقدام به بارداری کنم .ممنون از شما


