Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید تو سونوگرافی من نوشته تخمدان راست 13سی سی و تخمدان چپ با حجم 12 سی سی می باشد هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال بوده و حاوی فولیکول های کوچک متعدد پریفرال می باشند که مطرح کننده PCOD است یعنی چی
- زنان
سلام. من ۳ روز شده زیر شکمم مثله نبض میزنه نمیدونم از رحمم هست یا نه. فقط یکسره هست قطع نمیشه و حتی یوقتایی از شدتش نمیتونم بخوابم. و سروصدا هم میکنه اون قسمت شکمم. با اینکه اقدام برا بارداری هم نداشتیم و حتی مطمئن هم هستیم و مراقب بودیم که نشه. ولی بازم میگم نکنه بالاخره دست خودمون نبوده یجوری شده باشه با اینکه خیلی مراقب بودیم. حتی یه بار در حال غذا خوردن یه چند قاشقی که با اشتها میخوردم بدون دلیل یهو تهوع بهم دست داد. و دیگه تا الان اونجوری نشدم. در ضمن من سنگ صفرا هم داشتم و همیشه موقع دردهام تهوع داشتم نه اینجوری مثله الان. خلاصه خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنین چیکار کنم؟! نیاز به بی بی چک هم هست انجام بدم خیلی میترسم از مثبت بودنش؟
- بقایای سقط۲
سلام وقت بخیر ۱۰ روز پیش سقط داشتم که روز دهم سونو انجام دادم که براتون میفرستم ساختمان هیتروژن به ابعاد۸*۲۳ mm در داخل کاویته آندومتر رحم بدون واسکولاریته واضح دیده شد.(بقایای بارداری)
دکترم ۳۰ عدد متیل ارگونین تجویز کردن روزی سه عدد گفتن بعدش برم سونو.ولی من خونریزی که اصلا ندادم گاهی فقط تیکه های خیلی کوچک قهوه ای دفع میکنم.همونم داره کم میشه.راهنمایی میفرمایید. - علت قطع نشدن پریود
سلام وقت بخیر.من الان حدود پونزده روزه پریودم.و پریودم قطع نمیشه.سونوم کاملا نرمال بود.قرص سرترالین میخورم که دوزش زیاد کرده دکتر.این ممکنه باعث قطع نشدن خونریزی بشه؟؟؟
- اینترنال اکو مختصر خطرناکه
۴۶سالمه سونوگرافی دادم همه چی سالم بود فقط نوشته بود اینترنال اکو مختصر در مثانه مشهود است.می تونه خطرناک باشه
- خونریزی
سلام وخسته نباشید.من20سالمه که 2ساله ازدواج کردم پارسال چون زخم رحم داشتم بعد دارو چون درمان نشد فریز کردم بعد اون قبل پریود چندروز لکه بینی داشتم که دکتربهم قرص پروژسترون دادن که بعد استفاده قرص 5ماه پریودم منظم بود لکه بینی نداشتم ولی این ماه چندروز لکه بینی داشتم که بازم یه ورق از اون قرص رواستفاده کردم بعدلکه بینی قطع شدپریودم شروع شد و5روزبعد پاک شدن الان 2روز هست که خونریزی خیلی کم دارم علتش چیه؟؟
- لکه بینی در حین تخمک گذاری
سلام دختری ۳۴ ساله هستم که چند ماهی میشه که حین تخمک گذاری لکه های خونی همراه مایع خروجی از واژن مشاهده میکنم،میخاستم بپرسم این موصوع خطرناکه؟و علتش چیه؟
- پیش از بارداری
سلام من تو اقدام ب بارداری ام اگر قرص گین اپ مصرف کنم برا چاقی ضرر ندارد ب اقدامم ؟
- با سلام آیا قرص گلای وانس میشه در پریودی مصرف کنیم
باسلام آیا قرص گلای وانس میشه در پریودی مصرف کنیم
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام. تصویرکانونهای اکوفری ریز متعدد منطبق بر پریفرال زون هر دو تخمدان همراه با افزایش استرومای تخمدانی دیده میشود. یعنی چی؟
- قرص اورژانسی اگه مصرف کنیم ساعت ۱۲ظهر تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو۶۰۰مصرف کرد
سلام ببخشید قرص اورژانسی وقتی مصرف میکنیم تا چه زمانی نباید کپسول آموکسی کلاو ۶۰۰مصرف کنیم
- قرص ضد بارداری
باعرض سلام بنده دوهفته پیش باخانمم رابطه مشکوک داشتم که ایشون قرص اورژانسی اوسیز ۷۵ طبق دستورالعمل یکی بعدازرابطه ویکی دوازده ساعت بعد خورد وبعد آن پریودشدند وبعد قاعدگی بازهم رابطه مشکوک داشتیم که بازهم همان قرص راخورد ولی این دفعه قرص دوم را بعد ۱۴ ساعت خورد درضمن ایشان ام اس خفیف دارند حال سوال بنده اینکه: ۱_آیا اینکه دریک ماه دو دفعه از قرص ضدبارداری اورژانسی استفاده کردند ضرری داره یا اینکه اثرش در پیشگیری ازبارداری کمتره چون دودفعه استفاده شده؟ ۲_آیا اینکه قرص دوم پس از دوازده ساعت خورده نشده و پس از ۱۴ ساعت خورده شده ایا مشکلی به وجود می اورد در پیشگیری از بارداری؟؟ ۳_ایا داروی اوسیز باعث اود کردن بیماری ام اس میشود؟؟
- مایع آزاد در کلدوساک؟؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بنده متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم و رور ۱۷ سیکلم که سونو انجام دادم نوشته شده مختصر مایع آزاد در کلدوساک دیده شده خیلی نگران چیز خطرناکیه یعنی چی مختصر مایع ازاد در کلدوساک دیده شد؟ ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
- درد پهلو و کمر و لگن
سلام من یه مدته مدام سمت راست کمرم درد شدید دارم که پهلو و لگن و ران پا رو درگیر میکنه گاهی حس میکنم این درد ربطی به کمر نداره چون پهلو و لگن بیشتر درد داره میخواستم بدونم احتمال اینکه عفونت زنانه داشته باشم هست یا کمر درد باعث این دردها میشه. من دیسک کمر هم دارم گاهی پاشنه پام گزگز میکنه. لطفا راهنمایی کنید ممنون
- لابیاپلاستی
سلام خانمدکتر من ۳۲ سالمه و مجرد هستم.یه مدت به نوار بهداشتی حساسیت داشتم برای همین دچار حساسیت در واژنم شده بود که باعث متورم شدن شده بود اما الان خوب شده اما شکل ظاهری بیرون واژنم تغییر کرده و شل و چروک شده. میخواستم بدونم با لابیاپلاستی ظاهرش تغییر میکنه. و هزینش چقد میشه؟
- عمل لاپاروسکوپی
سلام خانم دکتر هزینه عمل لاپاروسکوپی رحم و تخمدان چقدر میشود؟
- پولیپ رحم
Macroscopic:received specimen in formalin consist of multiple soft creamy brown pieces of tissue measuring:1.5*1.0*0.5 cm labeled as end cervical curettage. Summary of section:multiple pieces in one block, totally embedded diagnosis:end cervical, curettage:end cervical polyp. سلام دکتر خسته نباشید این جواب آزمایش من هستش می خواستم ببینم مشکلم چی هستش لطفا جواب بدین ممنون میشم موفق باشید
- اکوی میو. متر کورس خشن با اندومتر 7
سلام خانم دکتر اکوی میومتر کورس خسن دارم با اندومتر به ضخامت 7 یعنی چی ایا خطرناکه
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام من سونوگرافی رحم و تخمدان انجام دادم و ۱۶ سالمه و برای زده مثانه حاوی اینترنال اکو فراوان هست این چیه ؟ آیا خطرناکه ؟ علتش چیه؟ ممنون میشم جواب بدید
- قرص
سلام
من شب گذشته سکس داشتم متاسفانه همسرم نتونست جلوگیری کنه امروز صبح پریود شدم ایا نیاز به خوردن قرص اورژانسی هست ؟


