Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- در مورو پریود
با سلام و خسته نباشید ما ۱۸ شهریور جمعه عازم کربلا خواهیم شد و من باتوجه به اینکه نزدیک پریودم بود از روز چهارده شهریور قرص ضد بارداری استفاده میکنم برای جلوگیری از پریود و لکه بینی ولی امروز لکه های خون مشاهده کردم لطفا راهنمایی کنید که من از چه چیز استفاده کنم تا کامل لکه بینی قطع شود ممنونم اگه پاسخ بدید چون سخت نیاز دارم و نگرانم لطفا کمکم کنید اجرتون با امام حسین
- کرم دالاواگ سی را پی
کرم دالاواگ سی را پیدا نکردم به جاش داروخانه کلوتریمازول ۱درصد و دالاواگ ۲در صد داد . این دو تارا باهم ترکیب کنم نصف نصف یا جدا جدا استفاده کنم
- زخم دهانه رحم
- پولیپ آندومتر
- بار داری با رحم تک شاخ امکان دارد؟
سلام من روز ۱۲ بعدر لز پریودی برای قبل از بارداری برای اولین بار رفتم سونوگرافی ولی جوابی که گرفتم به این صورت بود که رحم حالت تک شاخ به سمت راست داره و ضخامت اندونتر ۷ میلیمتر تخمدان چپ دیده نشده و فولیکول غالب هم دیده نشده میخواستم ببینم اینا باعث نازایی میشه خیلی استرس دارم اگه ممکن راهنمایی کنید
- کیست سینه
با سلام من چندتای کیست سینه دارم ودکتر گفت باید قرص گل مغربی مصرف کتید چند بار سونو دادم هیچ تغییری نکرده خیلی هم درد دارم نمیدونم چه نوع دارویی مصرف کنن
- درموردسرکلاژشکمی
سلام باوجود سرکلاژ واژینال سقط کردم ۲۶هفته حالا دکترم میگه شکمی کن خوبه یانه ریسکه
- سلام من نارسایی دهانه رحم دارم که بچه سقط میکنم راه درمانرو به من میگید
- سنوگرافی
سلام من آزمایش سونوگرافی دادم نوشته در تخمک راست کانون اکوفری با دیا متر ۱۷ میلیمتر وجود داره یعنی چی ؟
- مهم
سلام من ازتون در مورد جلوگیری با ال دی سوال کردم ک شما گفتین از اولین روز پریود شروع کنم سوالم اینه ک اگ بخام قطع کنم کی قطع کنم تا چ مدتی بای ادامه بدم ؟ ایا حتما باید از اولین روز پریود شروع شود ؟
- کیست و نازایی
سلام خسته نباشید 25/7رفتم دکتر سونو انجام داد گفت کیست 5میلی توی تخمدان چپت داری بهم قرص سیبل داد 6روز بعدازمصرف قرص لکه بینی پیدا کردم ینی از 31/7لکه بینی داشتم تا 10/8که پریود شدم وهمینجور خونریزی داشتم قطع نمیشد رفتم سونو گفت کیست بزرگ آب شده کیستای ریز توی تخمدانات هست بعد دکتر بهم امپول ویتامین Kو یکی دیگه داد زدم خونریزیم قطع شد حالا احساس میکنم میخوام پریود بشم واسه چی اینجور شدم من 5روز بیشتر نیست خونریزیم قطع شده؟
- زخامت اندومتر ۱۴
سلام وقتتون بخیرباشه ،۱۲روز از تایم پریودم میگذره و زخامت اندومتر ۱۴هست در واقع ۴۳روز از آخرین پریود میگذره،مجرد هستم و قبلا هم بخاطر نامنظمی و لکه بینی دوره درمان داشتم . میخواستم بدونم زخامت ۱۴ برای ۴۳مین روز قائدگی زیاد هست ؟و ۲۵سالمه
- قرص ضد بارداری
با سلام من 8 سال است قرص ال دی مصرف می کنم در حال حاضر چاق شده ام آیا می توانم به مصرف ال دی ادامه دهم. ممنونم
- شماره تماس
با سلام شماره تماس یا ادرس مطب را برام بفرستین
- نازایی
نازایی ۱۷ساله دارم هر بار دو سه تا تخمک دارم در آی وی اف که به جنین تبدیل نمیشن
- رحم
سلام،؟من۴۳سالمه ، آیا برداشتن رحم باعث مشکلاتی میشه؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید کرم موبر برای بکارت ضرر دارد من دیروز استفاده کردم از اون موقعه لکه بینی دارم
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۱هفته و ۴روز باردارم ازمایش cell free dna دکترم برام نوشتن چون من از ازمایش ازمایش های دیگه میترسم رفتم ازمایشگاه میلاد این ازمایش بدم گفتن این ازمایش خیلی کامل و احتیاجی نیست غربالگری اول و دوم بدید چون تعطیلات عیده و مطب دکترم باز نیست واقعا برام سوال پیش اومد این ازمایش دادم اما سلامت جنین اول ندادم بعد تعطیلات الان استرس گرفتم ایا واقعا احتباج نیست
- دردپهلوی راست وزیرشکم
باسلام خدمت شماخانم دکتر .. ببخشید مادرم متولد ۴۳چند سالی یایسته شده .یک ماهی هست که درپهلو وفشار برروی مثانه داره خیلی درداش زیاده.متخصص داخلی براش ازمایش ادرار وسونوپهلو ها وزیر شکم گفت انجام داده همه چیز خوب بود بعد به متخصص زنان رفتند معاینه شد اونم همه چیز خوب بود ولی همچنان دردش خیلی زیاده یعنی مشکلش چیه چیکار باید کرد خواهش میکنم کمی راهنمایی بفرمایید..
- اسپرم
سلام..وقت شما بخیر.. در بعضی از منابع اومده که اسپرم با توجه به کیفیت آن میتواند یا پنج روز زنده بماند و قابلیت باروری دارد.. ولی بعضی از منابع هم گفتند اسپرم تا پنج روز زنده میماند ولی این به معنای این نیست که تا پنچ روز قابلیت باروری دارد و تا سه روز قابلیت باروری دارد؟..کدوم یک از ادعا های گفته شده حقیقت دارد؟


