Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زیبایی واژن
سلام خسته نباشین.میخواستم بدونم دکتر شرف الدین لیزر سفید سازی یا بیلچینگ واژن رو انجام میدند؟؟
- کمکم کنید خانم دکتر خواهش سلام من دوماهه بچم از شیر گرفتم سمت راست بالای سینه و نزدیک زیر بغلم باد کرده زیاد ترسیدم و رفتم دکتر عمومی برام سنو سینه نوشته چون خاله من دچار سرطان سینه شد
در سونو سینه افزایش اکوژنیسیته نسج فیبروگلاندولار همراه با نواحی توبلر اکوفی در بافت پارانشیمال در دو طرف نیمه خارجی در دو سینه تغییرات خوش خیم پستانی مشاهده شد. لنف نود در نیمه راست ۱۴میلی متر و ۴و در نیمه چپ با ۱۵و ۴میلی متر در اگزبرای راست و چپ دیده شده این به چه معناست
- پریودی
سلام من بیش از یک ماه است که پریود هستم و ازمایش و سونوگرافی رفتم و یک.کیست کوچک دیده میشود و همچنین تیروئید هم دارد ایا از این علت میتواند باشد ک پریودی تمام نشود
- جراحی هیسترکتومی
سلام خانومی ۳۵ساله هستم ۲۰روز پیش رحمم رو ورداشتم الان لکه بینی دارم .خطرناک نیست؟چیکار باید بکنم
- چوشیدن سینه
- حاملگی سن بالا
سلام خانم دکتر ۴۳ سالمه آزمایش انجام دادم سطح اف اس اچ من پایین ۰۶۵ هست .تست حاملگی هم مثبت هست و بتا ۱۰۰۰ هست میخواستم ببینم وضعیتم چطوریه
- کیست پستان
سلام من سونو گرافی انجام دادم و نوشته که کیست پراکنده به دیامتر حداکثر 10mm در پستان مشاهده شد که بعضی از انها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی است . ایا سپتای اکوژن خطرناکه با نه؟ درمانی دارد؟
- توده ی اکوژن
سلام توده ی اکوژن در سرویکس دهانه رحم به قطر ۱۰ در ۴ میلیونر بدون عروس خونی به نفع clot یعنی چی ؟ خطرناکه ؟ باید جراحی بشه ؟ یا دارویی در مان میشه ؟ خیلی نگرانم ؟
- جراحی زیبایی واژن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ⚘ من ۲۳ سالمه، ناحیه تناسلیم شل و بیریخت شده و هم کمی تیره ست. فکر کنم ب علت تغییر مداوم وزنم و نزدیکی زیاده ک اینطور شده. 😟 میخوام تزریق چربی انجام بشه واسه ناحیه ی بیرونی و لبه های کلیتوریس هم کمی بزرگ تر شه. میخواستم بپرسم اگه بخوام خدمتتون واسه عمل برسم، چقدر هزینه ش میشه کلاً؟؟ رفع تیرگی ناحیه با لیزر هزینه ش چطوره؟ بعد اینکه من فعلاً بچه دار نشدم. اگه این جراحی رو انجام بدم، با زایمان طبیعی تموم حالت هاش بهم میخوره؟ قبل از زایمان بهتره یا بعد از زایمان؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید خانوم دکتر ❤
- کیست هموراژیک
من در تخمدان چپم کیست ۲۸/۲۵ هموراژیک دارم و مایع خفبف ازاد لگن. دکتر بهم قرص روکین داده که از رپز پنجم پریودی بخورم. نگرانم خیلی که این کیست درمان نشه. لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- کیست لگن
کیست لگن مطرح کننده موسینوس سیست ادنوما با منشا رکتوم؟برای رفع مشکل چه اقداماتی لازمه.
- قیمت فریز کردن رحم
دکتر گفته بخاطر اینکه است شما مثبت شده باید رحم رو فریز کنه
- ضخامت اندومتر بعد سقط جنین
سلام وقت بخیر سقط در شش هفته داشتم بعد ۳ هفته رفتم سونو رحم و تخمدان نرمال مایع آزاد مشاهده نگردید اندومتر به ضخامت ۱۶ میل و طول ۵۲ میل دارای واسکولاریته بیشتر از میومتر اطراف دیده شد که مطرح کننده rpoc گرید ۳ است چه اقدامی باید انجام بدم ؟
- فیستول
سلام خسته نباشید اگر فیستول داشته باشیم همیشه از واژن باد خارج میشود؟ من گاهی اوقات هنگام خروج باد روده از واژنم هم خارج میشود نمیدونم فیستول است یا خیر؟ البته همیشگی نیست ولی بیشتر اوقات این اتفاق میوفته میخواستم ببینم فیستول هست ؟ در اوقات دیگر این اتفاق نمیوفته فقط زمان خروج باد روده گاهی این اتفاق میوفته اگر فیستول باشد در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟ درمان خانگی دارد؟
- کیست تخمدان
سلام دکتر جان.من مجردم توده هیپراکو ب قطر 32درجدار رحم دارم باید چیکار کنم خطرناکه؟و قابل درمانه؟
- دیفکت
یک دیفکت به دیامتر عرضی ۲۰میلی متر وبه طول ۱۷ میلی متر در ناحیه اینفراامبلیکال رویت شده که حاوی هرنیاسیون فت مزانتریک به ابعاد ۴۴×۳۳×۳۵ میلی متر میباشد آیا حتما ضروری هست که عمل شود اگر عمل نشود چه اتفاقی میافتد
- ندول هیپو اکو
سلام من یه توده در پستان راست دارم نتایج سونو گرافی بیانگر این است ندول هیپو اکو به ابعاد 7*9م م در ربع خارجی پستان راست حدود ساعت 9باحدود شارپ ویا اکوی هموژن دیده شد. در اگزیلاری طرف چپ لنف نود به ابعاد 7*6م م باحدود شارپ واکوی هموژن دیده شد . مجاری شیری در پستانها دیلاته است. در اگزیلاری طرف راست تصویری به نفع لنفاد نوپاتی پاتو لوژیک دیده نشد.
- سفت شدن شکم
سلام ببخشید من ۴ماه پیش با نامزپم رابطه داشتم از عقب بعد حوایش نبود فکر کنم آب منی رفت جلوم ولی پردم سالمه بعد رابطه ۲تا قرص جلوگیزی خوردم بعد۳روز پریود شدم الان ۴ماهه میگذره از اون رابطه پریودیم دوروزه پاک شده حالا شکمم سفت شدع نمیتونم بشینم اصلا آزمایش سنو هم دادم گفتن خبری نیس از بچه حالا بنظرتون علتش چیه سفت شدن شکممم???
- فتق ناف
با سلام. و خسته نباشید لطفا کمکم کنید بنده خانومم پنج ماهه باردار هست و چند ماهی هست فتق ناف بالای شکم داره و به اندازه یه گردو بزرگ میشه در حدی هست که اشکش در میاد و درد زیادی داره تو رو خدا بگین چیکار کنم تا دردش اروم بشه ممنون رنجبر ۰۹۱۵۴۴۰۱۸۹۱
- سوزش بخیه سزارین
سلام من برا بار دوم سزارین شدم الان یک ساله میگذره از عملم الان چند روزه بخیه داخل داره میسوزه درد میکنه از قسمتی که بخیه زدن شروع میکنن سمت راد بعد دست میزار یه چیزی مثل نخ تیزی میاد زیر دستم الان خیلی ترسیدم از عمل دوباره میشه لطفا جوابمو بدین خانم دکتر امکانش هست بعد یکسال بخیه داخلی پاره شده باشه خواهش میکنم جواب بدین


