Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فوری
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه پریود منظمی داشتم ولی الان حدودا دو ماهه ک پریود هستم و قطع نمیشه گاهی لخته های سیاه همراه خون هست دکتر رفتم قرص ترسید و قرص مفنامیک اسید هم مصرف کردم اصلا تاثیری نداره،میخواستم برم آزمایش برای ازدواجم بدم ولی ب خاطر خونریزی شدید نمیتونم چکار کنم
- سلام
سلام من امپول زیر ناف زدم تخمدانهام خیلی فعال شدند که یکی کیست درست شده دکتر بهم گفت ۶شب نزدیکی داشته باش بعد تا ۱۵روز یک شب درمیان الان شوهر سرماخوردگی شدید گرفته نمی تونه از جاش بلند شه فقط ۳شب پشت سر تم تونستیم نزدیکی کنیم الان باید چکار کنم
- عمومی
سلام من برای اولین بار از قرص ضد بارداری دروسبلین استفاده میکنم و از ی بسته چهار تا قرص مونده ک دارم مصرف میکنم بعد از چند روز میتونم بسته بعدی را شروع کنم؟
- دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
دکترم گفت بعد اچ دی سونو برو دقیق کی باید برم؟
- برای تشخیص مطمئن پولیپ در افراد مجرد چه راه حلی وجود دارد و در صورت وجود پولیپ چگونه درمان می شوند؟
- سلام من چند ماه هست کمردرد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
سلام من چند ماه کمر درد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
- عادت ماهانه
سلام خانم دکتر خسته نباشید من کلاس پنجم بودم پریود شدم الان ۱۳ سالمه قدم ۱۵۵ هست میخواستم بدونم آیا قدم رشد میکنه؟یا رشد نمیکنه؟اگر رشد نمیکنه باید چیکار کنم؟
- میوم
- دلیل لکه بینی قبل از پریود
سلام. مجردم. چند سال هست ۳ یا۴ روز قبل از پریود ترشحات قهوه ای دارم. تازگی سونو دادم نتیجه کوچک بودن تخمدانها بود. دکتر ۳۰ تا دیدروژسترون تجویز کرد. از روز ۸ پریود تا ۱۵. نظر شما هم همینه؟
- پریودی
سلام خسته نباشید من یه کیست هموراژیک در تخمدان راستم دارم میخواستم بدونم این چرا بوجود اومده با اینک ازمایشا هورمونی من خوب بودن ....البته پریودیام خیلی عقب میوفتادن ولی تعادل هورمونی داشتم چرا اینجوری شده پش
- بکارت
سلام خیلی بچه بودم کلاس6 الان 21سالم شده بدترین کابوس زندگیم هستش اوم موقع از بلندی پریدم روز دقیقا پریودیم بود شکم اینام درد میکرد از بلندی پریدم همین که پریدم ازم خون اومد ومن 7روز پریود بودم اون موقع نمیدونستم بکارت چیع تصلا تا بزرگ تر شدم فهمیدم الان میترسم ازدواج کنم با حتی ذکتر زنان برم من دخترم و یوذیم آلانم مشکل داره بخدا یع بار دکتر زنان رغتم اینقد استرس داشتم با ممانم رفتم گریم گرفت میگفتم اگعع بفهمه عز سون گرافی خدا نکرده بکارتم از دیت دادع باشم چی لهدا میترسم ازدواج کنم یعنی امکان داره از دست دادع باشن
- واژن
سلام خانم دکتر من عفونت واژنم ندارم ولی بیشتر وقتا واژنم ی بویی میده هرچقدرم میشورم نمیره چیکار کنم بوی واژنم خوب شه
- پرده
سلام من می خوام ازدواج کنم می خوام بدونم من قبلا خود ارضای می کردن پردم از بین رفته ایا؟ ایا در از مایش معلوم میشه با خود ارضای رفته؟
- بلوغ زودرس
با سلام دخترم ۷ سالشه .چند وقتی سینه هاش کمی رشد کردند. و در سینه راست احساس درد موقت داره.زیر بغلش و ناحیه تناسلی موی کرک مانند در آورده اما عرقش بو نمیده کمی خارش واژن داره اما تا حالا ترشح ندیدم و زنش ۲۴ و قدش ۱۲۷ است .خط واژنش بسته است اما نه زیاد. در نوزادی پماد زدم چند روز بعد گفتن بلوغ زودرس میاره، نزدم البته باز شد اما بعدا بسته شد .ایا اینها علایم بلوغ زود رس است .و ایا داروهایی که برای جلوگیری از بلوغ داده میشود بر روی باروری تاثیر میگذارد.یا اینکه بگذاریم مراحلش را طی کنه و دست کاری نکنیم من واقعا نگرانم و از اینکه به دکتر مراجعه کنم به شدت استرس دارم .ایا این که میگن قدش کوتاه میشه یعنی دیگه هیچ رشدی نمی کنه.با تشکر فراوان از شما که تا حالا هر سوالی داشتم به خوبی مرا راهنمایی کردید
- قرص سیپترون
با سلام. قرص سیپترون باید از اول قاعدگی شروع کنیم یا روز ۵ ام قاعدگی؟؟؟و اینکه شب باید خورد یا روز؟؟؟
- سلام وققتون بخیر من از روز ۵ قاعدگی قرص سبیل رو شروع کردم ولی پریودم روز دهمش هست قطع نشده
- من روز نهم انتقالم لکه بینی و علائم پریودی دارم. ممکنه نشانه پریود باشه؟
- خونریزی بعد از دوران پریودی
سلام من ۱۵ ۱۶ سالمه حدود دوهفته پیش بود که دوران ماهانه ام تموم شد و فکر میکنم یه سه هفته ای هست که به صورت مکرر قرص اهن مصرف میکنم دو سه روز اول دوران ماهانه ام خونریزی بیشتری نسبت به قبل داشتم و بعد مثل قبل شد و کلا دورم ۷ روز طول میکشه و بعد از۷ روز دوره ام توی این دوهفته هر چند روز یکبار خونریزی دارم اما خیلی کمه به قرص اهن مربوط میشه ؟ یا دلیل دیگه ای داره؟
- سقط
سلام خانم دکتر عزیز من یکماه سقط انحام دادم هنوز خونریزی دارم الان سونو انجام دادم گفت از بقایا ی سقط رحم مونده حالا با این قرصامیفته گفته که یه کیستم سمت راستم دارم
- سلام یرای تشخیص پریود نامنظم باید چه آزمایش های انجام بدم تا معلوم بشه مشکل از کجاست


