Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد ناحیه شکمدر سمت چپ
سلام وقت بخیر. من دخترم و 19 سالمه. چند مدته ک قسمت زیر نافم سمت چپ احساسی شبیه درد دارم. بعضی وقتا هم توی لگنم درد میگیره و یهو تیر میکشه. راستش یکم خجالتیم برای دکتر رفتن. میشه راهنماییم کننین در مورد علتش
- درد شکم
سلام سه روزه درد در ناحیه شکم تکرر ادرار و سوزش ادار دارم
- قرص سیبل
من میخواستم پریودم به تعویق بیفته قرص سیبل خوردم چند روز بعد از شروع مصرف سیبل لکه بینی دارم چکار کنم قطع بشه
- سلام،در سونوگرافی واژینال من دو میوم اینترامورال به قطر ۲۱ و ۶۲ به ترتیب در جدار قدامی و خلفی رحم قرار دارد.نظر شما برای درمان چیست؟
- پلییپرحم
19.9mmدر سگمان فوقانی کاویته اندرومتر چگونه درمان میشه
- هایمن
با سلام ممنون از پاسخ شما در ارتباط با دریافت گواهی سلامت برای هایمن، ورزش و رقص یا دوچرخه سواری ممکنه خراش یا ساییدگی رو بیشتر کنه؟ چه چیزهایی ممکنه باعث تشدید خراش هایمن بشه؟ که اونهارو انجام ندم
- به تاخیر افتادن پریودیم
با سلام سه روز از وقت پریود نشدم گذشته و متوجه شدم که آبله مرغان گرفتم . آیا این تاخیر ربطی به آبله مرغان داره ممنون میشم که منو راهنمایی کنید
- سلام دکتر برای عفونت قارچی قرص فلوکونازول داده وگفته هر ۳روز۱عدد آیا این طوری که گفته بخورم درست
- واژن
سلام خانم دکتر خیلی ممنون از اینکه برامون وقت میزارید وسوالامون رو جواب میدید ببخشید من دو سه روز بعد از نزدیکی دچار بی اختیاری ادرار میشم وبعد از چند روز علائمش کمتر میشه وقتی که احساس سرما میکنم باز هم اون حالت به من دست میده لطفا راهنماییم کنید
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
سلام من ۲۴سالمه. برای اولین بار پریودم طولانی شده بیشتر از ۱۶ روز هست. چون ای یو دی دارم به دکتر مراجه کردم و برام سونو و آزمایش نوشت. هر دو تاش سالم بودن یعنی ای یو دی وضعیتش مناسب بود و هیچ کیستی هم نداشتم برام قرص داده ترانگزامیک اسید و مفتامیک اسید اما هنوز خوب نشدم میتونه علت دیگه ای داشته باشه؟
- عفونت
با سلام من ۲۸سالمه متاهلم سر خونه زندگیم هستم چندماهه عفونت دارم شیاف گیاهی پماد قرص هرچی که مفید بوده استفاده کردم خوب نمیشم درضمن بجه هم ندارم حامله هم نمیشم الانم که پریود نشدم ۱۰روزه سونودادم کیست تخمدان دارم سمت راست بنظر شما چکار کنم
- پریودی نامنظم دارم
سلام خسته نباشید من 17سالمه پریودی نامنظم دارم رفتم سنوگرافی رحم از روی شکم تو جوابش نوشته حداکثر ضخامت اندومتر 4میلیمتر میباشد تخمدان راست بانمای pcoمشاهده شد و تخمدان چپ نرمال است درادنکسها ضایعه ای دیده نشد مایع ازاد مشاهده نشد. یعنی چی اینا مشکل جدیه یا نه
- سلام من قرص اورژانسی رو دوازده ساعتی خوردم اماتاریخ مصرفش گذشته بوده روزدوم یه قرص جدیدگرفتم بخورم مشکلی نداره
- خیلی مهم*
سلام من یک مدت طولانی درگیر زگیل تناسلی هستم و با همسرمم رابطه داشتم و من الان شروع به درمان کردم ولی خب همسرم هیچ علائمی نداره الان همسرم باید چه کاری انجام بده تا هم خودش مطمئن بشه و هم بعد درمان خدایی نکرده مجدد من درگیر نشم
- بلوغ زودرس
سلام دخترم یه ماه و نیم دیگه ۷ساله میشه سینه ی سمت چپش کمی بزرگ شده قدش۱۲۳ووزنش۲۰کیلوهست .چرابااین وزن کم دچاربلوغ زودرس شده و باید چارکنم؟
- توده اکوژن و هتروژن در لوب چپ و راست کبد
با سلام در لوب چب کبد توده اکوژن و هتروژن به ابعاد ۵۰*۴۰*۴۴و در لب راست ۳۱*۲۵*۱۸رویت شده معنی این چیست دکتر؟
- طول بارداری
سلام. روز بخیر. من در یک مقالهای خوندم که طول بارداری از زمان لقاح یعنی لقاح اسپرم و تخمک٣٨هفته است ولی زمان لقاح قابل تشخیص نیست.. و طول بارداری ۴٠ هفته از از زمان اولین روزآخرین پریود است و نهایتاً ۴٢هفته است. آیا این مقاله درست است؟
- قهوه ای شدن قسمت کوچکی از نوک سینه
سلام خسته نباشید.پنج ماه و ۱۷ روزه که زایمان کردم.و شیر میدم.قبل بارداری به خاطر درد سینه پیش دکتر رفتم و معاینه شدم و گفتن که یه مقدار کیست سینه دارم.اونم موقع هم بیشتر سینه چپم درد میکرد.الان حدود دو ماهه قسمت کوچیکی از نوک سینه چپم،قهوه ای رنگ شده.کم و بیش گاهی هر دو سینم درد میکنه.ولی بیشتر چپی.میخواستم بدونم این قهوه ای شدن یه قسمت کوچولو از نوک سینم دلیل خاصی داره و ممکنه خطرناک باشه؟
- جواب سنوگرافی..؟
Uterus is 80×50 mm in size,with normal myometrial echogenicity. No space occupying lesion is seen. Endometrial thickness is 6 mm. RT _ ovary size 38×17 mm LT_ vary size 38×21 mm with multiple small size follicle subcapsulary and stromal echogenicity . No free fluid is seen in posterior cul_de_sac CON: PCO morphology
- کیست
سلام درسونگرافی من نوشته ک یک کیست درتخمدان حاوی یک جزاکوژن مشابه clotدیده شده معنیش یعنیی چ


