Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتریوز
سلام من دوسال پیش سمت راست شکمم درد بدی داشتم بعد از هر بار پریودم و بای دوره مصرف قرص ویزان دردم دفع شد والان سمت چپ شکم و لگنم درد شدید دارم سونو کردم و گفتم آندومتریوز دارم چکار لاید بکنم بازم میتونم ویران بوخورم
- جراحی زنان
سلام من 27سال دارم زخم داشتم و کولپوسکوپی انجام دادم میخوام نظر شما رو هم بدونم
- سلام دکتر دیشب سقط جنین با جفت داشتم امروز که رفتم برا سونو گفتن اکوژن باابعاد تویی 28 /24/17وجود داره واسکولاریه به چه معناس میخاستم بدون توده بزرگی هس در رحمم؟
سلام خانم دکترعزیزبنده ۵۴ ساله که سونوپستان انجام دادم وتشخیص توده به اندازه ۲۳ میلی تشخیص دادن واحتمال خوش خیمی دادن اما درماموگرافی چیزی تشخیص داده نشده ۱۵ سال هیچ داروی هورمونی استفاده نکردم میخواستم ببینم این توده خطرناکه؟
- تشخیص بستری
سلام خسته نباشید برای بقایا بارداری حتما باید کورتاژ شد راه دارویی ندارد بعد از یک ماه خونریزی دکتر برام سونو جدید ننوشته دارو هم تجویز نکرده سونو قبل یک ماه چون نوشته در قسمت فوندال قدامی بقایا مونده در این قسمت هیچوقت دفع نداریم به طبق این سونو دکت ر هم ماما بود نه دکتر زنان ایا درسته در قسمت فوندال قدامی یا کاویته هیچوقت دفع بقایا نداریم ممنون مبشم جواب بدید
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من پنج ماه بود که پریود نمیشدم با مراجعه به پزشک و انجام آزما داروهای پزشک یک ماه بعد از اتمام داروها پریود شدم ولی با درد شدید زیر شکم راهی بیمارستان شدم و به من آمپول و سرم زدم و آروم شدم.ولی یکساعت بعد که رفتم دستشویی یه تیکه مثل گوشت به اندازه دوتا انگشت کامل روز نواربهداشتیم افتاده بود و زیاد هم خونی نبود و بعدش یه تیکه بزرگ لخته خیلی خونی بزرگ هم افتاد از من.ترسیدم اینا چی بودن؟؟؟؟؟
- فیبروم اینترمورال
سلام من ۳۳ سالمه نامزد هستم هنوز واسه بارداری اقدام نکردم سونو دادمبه علت خونریزی بی نظم پریویدی جواب سونو بود فیبروم اینترمورال در جدار قدامی رحم به ابعاد ۲۵*۲۳م م رویت شد خیلی ترسیدم میشه بفرمایید چی هست و خطرناکه باید چکار کنم
- سرکلاژ شکمی
من دو بارداری ناموفق داشته ام یکی بدون سرکلاژ درهفته 21ویکی با سرکلاژ واژینال در23هفتگی.میتونم در بارداری بعدی از سرکلاژ شکمی استفاده کنم وموفق بشم درصد موفقیت من چه قدره
- آندومتریوز
سلام حدودا پارسال فهمیدم روی جدار شمکم یه آندومتر دارم اندازه گردوتصمیم گرفتم هم لیپو ابدو کنم هم آندومترو در بیارم لاپاراسکوپی هم فرستادم جوابش خوب بود اما بعد از گذشت ۷الی۸ماه همون علائم که قبلا آندومتر داشتم پیدا کردم رفتم سونوگرافی و ام آرآی آزمایشهای زیادی همدادم که گفتن سرطانی نیست ولی اندازه یا لپه هست اونم دوتا الان دوهای هست که قرص وروژست میخورم ولی یک هفته مونده قرصم تموم بشه لکه بینی و کمی درد پرسودی دارم نمیدونم قرص و ادامه بدم یا نه اینم بگم من قرص رو سر تایم مشخص نمیخورم عز ساعت ۹شب تا ۱۲تو این چند ساعت ولی حتما میخورم دلیل لکه بینیم برای این نیست تروخدا درمانش چیه ویش هر دکتری میرم یه چیزی میگه من قصد بارداری دارم آیا امکانش هست درمان بشم وباردار؟ من مشکل زخم معده وشقاق هم دارم معدم خیلی نفخ میکنه آیا به آندومترم ربط دار این مشکل؟
- جراحی زیبایی واژن
هزینه ی جراحی ترمیم زیبای واژن چقدر من نیاز به جراحی دارم
- بقایای سقط جنین
سلام یه ماه قبل بچه سقط کردم دوهفته قبل سونو انجام دادم ۳ سانت بقایا مونده بود دکتر بهم مترژن داد یه بسته خوردم یه لخته افتاد بعد ده روزبعد دو بار رفتم سونو گفت که ۲ سانت بقایا مونده بازم قرص میتل داد ولی اصلا خونریزی ندارم چه کار کنم خونریزی داشته باشم و بیفته آیا نیاز به کور تاژ داره یا منتظر باشم پریود بشوم که با پریودم دفع شود ؟لطفا راهنماییم کنید
- توده
سلام خانم دکتر توی جواب سونوی مادرم یه توده هیپو اکو در پستان سمت راستش وجود داشت که مشکوک به سرطان بود دکتر بیوپسی پیشنهاد داد بیوپسی رو انجام دادیم ولی جوابش ۱۰ روز طول میکشه حالا با گذشت یه هفته اندازه ی توده بنظرم کوچیک تر شده آیا این ممکنه خبر از خوش خیمی بودنش باشه؟
- کیست هموراژیک
سلام من سابقیه کیست تخمدان داشتم و یک سال پیش هم عمل شدم بعدازاون هرچندوقت یبار خودم برای اطمینان خاطرم سونو میدادم که این سری توی سونوم گفتن کیست32میلیمتری حاوی اکوی داخلی درتخمدان سمت راست دیده شده و احتمال هموراژیک مطرح است حالا میخام بدونم 1. اکوی داخلی ینی چی؟ 2.این سایزش بزرگه؟ 3.کیستای هموراژیک حتما پاره میشن؟ یا احتمال پسرفتشونم هست؟ 4.این کیست من درمان میشه یا باید منتظر پاره شدن و عملش باشم؟
- سرطان سینه
۴۸ساله هستم.هفت ماهه سرطان پستان تشخیص داده شده.ماستکتومی شدم.تحت درمان بالتروزول ودکاپپتیل بودم،یک ماهه تاموکسیفن شروع شده.ممکنه با این قرص باردار بشم؟ ممنون
- سلام وقت بخیر من خانم ۲۹ هستم در سرویکس کانون اکوژن ۱۰ میلیمتر دارم خطر ناک یا نه باید چه کار بکنم
- مصرف قرص ld
من ۲هفته پیش سقط داشتم بعد ۲هفته قرص ldخوردم ولی خونریزی قطع نشده
- سرکلاژ شکمی
سلام سال نو مبارک بنده بعد از، از دست دادن دو فرزند ، سرکلاژ شکمی انجام دادم حدود۳ ماه پیش یک بار اقدام کردم و متاسفانه منجربه بارداری نشد میخواستم بدونم ایا نیاز به عکس رنگی از لوله هام هست؟ و این که ایا یبوست به نخ بخیه های سرکلاژ فشار وارد میکنه؟
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من زنی ۴۵ ساله هستم که دو ساله که دچار خونریزی های نا منظم و گاهی شدید و طولانی شده ام در حال حاضر با توجه به سونو گرافی جدیدم میوم های متعدد ددارم کا بزرگترین آنها ۱۸ میلی و ۸ میلی هستند همچنین خط اندو متری ۲۲ میلی می باشد و یه کیست ساده در تخمدان چپ به قطر ۲۹ میلی متر دارم ۰۰۰ کمکاری تیروید و کبد چرب گرید ۱ ویه عدد سنگ صفرا هم دارم در حال حاضر خونریزیم زیاد نیست ولی کم خونی شدید هم دارم دکتر برام ترنسید یه روز در میان با مفنامیک اسد روزی دو بار تجویز کرده به اضافه روزی یه عدد اسید فولیک ۵ من هنوز شروع به خوردن نکردم می تواستم بدونم با شرایط بیماریم چکار کنم ۰۰۰ ممنون
- بیماری زنان
سلام ببخشید دکتر من از اذر ماه مداوم خونریزی شدید داشتم در بهمن ماه عمل کورتاژ تشخیصی انجام دادم جواب ازمایشم پلیب رحمی داشتم سونو سالم بود برا امپول زدند که کلا یائسه بشم حال بعد از 3ماه دوباره دچار خونریزی شدید شدم ایا دوباره باید از اون امپول تزریق کنم ممنون
- لوله
سلام. کشاله ی ران نزدیک استخون تناسلی فکر میکنم لوله باشه درد میکنه و دردش تو پام میزنه و وقتی بهش دست میزنم مثل یه چیکه اب تو اون قسمت احساس میکنم و لوله های زیر شکمم همینطور. به چه کسی مراجعه کنم و چطور معاینه انجام میشود؟ مشکلم چیست؟
- کیست نابوتین
دختر مجرد۳۱ ساله هستم. حدود ۳ماه است پریود نشدم. تا اینکه سونگرافی دادم دوکیست نابوتین اندلزه ۴و ۵ میلی متر داشتم رحم اندازه و اکوی طبیعی.ضخامت دولایه اندومتربرابر۶میلی متر است. تخمدان راستم نمایpcod دارد.


