Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تعریق در دوران شیردهی
سلام خانم دکتر من پنج ماه زایمان کردم وهمچنان عرق میکنم مخصوصا در خواب به نظر شما علتش چیه؟ و به بچم شیر مادر میدم .
- سوزش و درد
باعرض سلام و خسته نباشید چند روزیه که درفاصله بین واژن و مقعدم احساس سوزش و درد دارم این درد موقع شستن بیشتر میشه انگار زخم شده یا عرق سوز شده باشه و موقع دفع ادار هیچ درد و سوزشی ندارم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- درمان سیست نوبوتین حداکثر ۷ میلی
- قرص ال دی
سلام من قرص ال دی مصرف میکردم و سه روزبودقطع کردم بعد شب سوم باهمسرم نزدیکی داشتم که محافظت نشده بود وهمون ساعت دوتاقرص ال دی مصرف کردم بعدفرداپریودشدم بعدش نمیدونم حامله شدم یانه ازروزچهارم پریودی دوباره مصرف کردم لطفا راهنمایی ام کنید
- سونوی رحم
باسلام برای سونوی رحم رفتم تو سونو نوشته شده رحم با آکوی پارانشیمال هتروژن میوماتوز وابعاد بزرگ 54*64*101میلیمتر دیده میشود و افزایش زخمت فروکال آندومتر ناحیه تنه رحم به ابعاد 15*20*21میلیمتر دیده میشود که به نفع پولیپ،هایپرپلازی یا دیسپلازی فوکال میتواند باشد. نوشته خیلی نگران شدیم میشه لطف کنید بگید خطر ناکه یا نه؟
- تزریق دو آمپول پروژسترون در فواصلی کم
سلام وقت بخیر دوره ام عقب افتاده بود و دو تا آمپول زدم بعد از ۳ روز از تزریق پریود شده و پاک شدم .الان می خوام مجددا پریود شم و زود هم این اتفاق بیوفته چون می خوام عروسی کنم.نکته اینکه نمیتونم قرصهای جلوگیری مصرف کنم و حتما چون عده عقد موقت داشتم لازمه پریود شم از لحاظ شرعی تا بتونم عقد کنم .سوالم اینه با توجه به اینکه ۴۵ سالمه میتونم برای پریود شدن زودتر از موعد از دو تا آمپول استفاده کنم مجددا...؟؟؟ اگه بله ...کمترین فاصله زمانی که لازمه فیمابین دو تا تزریقم بزنم چقدره تا به مشکل برنخورم ...ممنون میشم پاسخ بدین.
- سرکلاژشکمی
باسلام آیادرصورت انجام سرکلاژشکمی قبل ازبارداری امکانiuiتعیین جنسیت وجوددارد؟
- سلام
سلام وقت بخیر 39سالمه میخوام دارو زرای ای وی اف شروع کنم،بجز ایپوفولیک میتونم اوابوبوست هم بخورم ممنون میشم جواب بدهید
- بارداری
سلام هفته۲۶بارداری ام همه ازمایش ادرارنرنال بوددکترم روزی یکی اریتروماسین ۴۰۰برام نوشت جلوگیری ازعفونت دربلند شدن خابیدم دلم دردمیگیر تیرمیکش نرمال میش مال سزارین قبلم باش توواژنم تیرمیکش
- پریود شدن
سلام خانم دکتر کربلا میخام برم وامپول زدم پریود بشم ۳ روز پیش وهنوز نشدم ایا میتونم قرص جسیران ۴۰ بخورم
- آزمایش amh
سلام
من ۲ اسفند ۹۶ سقط در ۵ هفته داشتم که اولش با لکه بینی شروع شد و بعد لخته خون داشتم و درنهایت سقط شد. در تاریخ ۱۶ فروردین عادت ماهیانه شدم که روز ۶ام عادت آزمایش amh دادم که ۴.۸ بود. میخواستم بدونم که آیا خوبه و یا اینکه مشکلی وجود داره؟ - سزارین
دکتر ۱۹ بهمن برام وقت سزارین زده امکانش هست خانم دکتر این سزارین رو برام انجام بده .استرس دارم تعریف خانم دکتر رو خیلی شنیدم
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من ده تا قرص مصرف کردم دیروز هفته ششمم اما سقط نشد اگه باز قرص سایتوتک بخورم امکان داره سقط نشه بازم ؟ ولی ازینور میترسم سقط نشه بچه ناقص ب دنیا بیاد
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من ی دندونم ی کوچولو التهاب داره فشار میدم ترشح داره به دندون پزشک مراجعه کردم گفتم ایرادی نداره وریشه سالم فقط شش ماهی یکبار وضعیت چک بشه گفتن توبارداری مشگلی ایجاد نمیکنه میخواستم بدونم نظرشماچیه بنظرتون توبارداری خطری ایجادنمیکنه؟؟
- قاعدگی نامنظم
سلام خانوم دکتر همون دختر چهارده سالم خیلی پریودش نامنظمه
- کوچک تر از حد نرمال بودن کلیه چپ جنین ؟
سلام سونوگرافی آنومالی تو هفته ۲۴ انجام دادم نوشته شده کلیه چپ جنین کوچیک تر از حد نرمال و در لگن میباشد سونو ان تی و غربالگری اول و دومم هیچ مشکلی نداشته باید چیکار کنم راهنمایی کنید امکانش هست که با رشد جنین اندازه کلیه چپ جنین نرمال بشه ؟؟؟
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام ازدواج کنم ولی شرایط اینکه ب پزشک مراجعه کنم ندارم ممنون میشم واضح جواب من و بدید من تا الان دوبار در ماه عادت ماهانه نشدم و اینکه من وقتی برای اولین بار عادت ماهانه شدم روز اخر به اندازه یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم که تقریبا بعد نیم تا یک ساعت از من خون اومد میخواستم بدونم به بکارتم اسیب رسیده ممنون میشم جوابتون واضح باشه
- سلامدختر۱۵سالهدارم کههنگامپریودیدردمقعدداردالبتههنگامدفعمدفوعتا۴روزاولپریودیاینجوری
- فیستول
سلام آیا فیستول جزئی واژن با دارو رفع میشه؟چه دارویی مورد نیاز هست؟ از علائم فیستول فقط باد واژن دارم لطفا اسم دارو را بفرمایید تا بیشتر نشه و نیاز به جراحی نباشه
- پریود
چرا در دوران پریود مقعد خیلی درد میکند


