Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام تورو به این ماه مبارک جوابمو بدید ترو خدا آیا کبودی پرده بکارت از بین می رود . ؟ آیا از اهمیت برخوردار است؟
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
زیر بغلم یک ضایعه هیپو اکو فاقد چربی سنترال در اگزیلاری چپ دیده شده و کیست حاوی اینترنال اکو در تشخیص افتراقی قر ار دارد آیا این برای من خطر ناکه
- عفونت واژن
خارش واژن و گاهی ترشحات زرد و گاهی ترشحات سفید همچین پنیری شکل دارم هی خوب میشم دوباره مبتلا میشم
- پریود
سلام خانم دکتر من دوشیزم و ازدواج نکردم ماه پیش پریود شدم ولی قهوای رنگ و کم بود و این ماه فقط یک لکه کوچیک دیدم و بعدش اصلا درد کمرم دارم چیکار کنم
- درمورد پولیپ
من قرص سیپروترون مصرف میکنم برای کیست و پولیپ رحم از روز اول پریودی تا بیست ویک روز الان پنچ شب هست قطع کردم ولی پریود نشدم بعداز هفت روز باید دوباره مصرف کنم الان چرا پریود نشدم
- تداخل
باسلام من به علت فشارخون چنددارو ازجمله املودیپین مصرف میکنم.پزشک دیگری برای پوکی استخوان کلسیم تجویز کرده ولی مسئول داروخانه گفت ایندو باهم تداخل دارند. آیا اگرآملودیپین را صبح وکلسیم را 12 ساعت بعدمصرف کنم باز تداخل دارند؟ ممنون از راهنماییتون
- کیست تخمدان
سلام و عرض ادب. در سونوگرافی انجام شده کیست دارای سالید اکوژن داخلی در تخمدان چپ به دیامتر ۳۱ میل دیده شده خطرناکه؟ سرطانی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- ابنترنال اکو با قطر ۸ونیم سانتیمتر در لگن
در سونوگرافی من یه توده اینترنال اکو باقطر ۸۵میل دیده شده که چون تخمدان سمت چپم دیده نشده پزشک سونوگرافی تشخیص دادن که ممکنه منشا تخمدان چپ باشه وچسبندگی لگن.این توده چی هست و چه خطری داره
- پرده بکارت
سلام وقتتون بخیر من چند روزه فکر و خیال داره دیوونه م میکنه ما هشت ماهه عقدیم پرده بکارت من ارتجاعی از نوع حلقوی هستش دوماه پیش همسرم آلتش رو به صورت مالشی به روی واژنم میکشید راستش ی کوچولو درد داشتم میخواستم بدونم من باکره هستم یا خیر ؟! بعد اینکه پزشک قانونی اگه برم چی میگه ؟!
- پریود بعد از بارداری »»»
سلام من زایمان کردن ،۱ ماه بعد پریود شدم ،الان تو همون ماه دوباره پریود شدم علتش چیه ؟؟
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- ماھانہ
من ھر روز عادت ماھانہ میشم
- قاعدگی دردناک
سلام من چهارده سالمه و حدودن دو ساله دارم پریود میشم تو این دوسال اصلا درد نداشتم و کلا دو روز قبل قائدگی درد خفیف تو پاهام داشتم که با شروع قاعدگی برطرف میشد ولی الان نمیدونم چی شده درد شدید و بی سابقه ای تو کمر و شکمم دارم طوری که نمیتونم بشینم باید دراز بکشم جریان خونریزیمم تغییر نکرده فقط دفعه قبلی که پریود شدم خونریزی خیلی کمتر از همیشه بود بنظرتون خطرناکه و مشکل از چیه؟ اینم بگم من یه مقدارم کم خونی دارم
- تورم و درد و غدد لنفاوی زیر بغل
سلام من هم ال دی مصرف میکنم هم قرص ویتامین d هم بخاطر کم کاری تیروئید لیوتیروکسین ۵۰ میخورم چند روز بعد شروع مصرف قرص لووتیروکسین لنفهای زیر بغلم یک سمت به اندازه یک نخود و سمت راستم از وسطه زیر بغل تا بازو به صورت رشته ای به اندازه ی چند نخود پشت هم تورم شد هم دردناک بود الان سمت چپم تورم و دردش داره محو میشه ولی سمت راستم درد میکنه و دردش تا بازو ادامه داره البته بعد از پایان ۲۱ قرص ال دی یکی دو روز بعدش درد هم دو سمت ناگهانی از بین رفت بعد ۷ روز و شروع مجدد قرص ال دی دوباره زیر بغل سمت راستم درد میکنه و تورمش همچنان هست ممکنه عوارض قرص لیوتیروکسین باشه و یا تداخلش با ال دی یا ویتامین d ؟؟؟
- قرص نورم اسکین
سلاام من نزدیک به ۲ هفته هست که از قرص نورم اسکین یا همون راکوتان استفاده میکنم و چند روزی هست که در ناحیه واژنم احساس خارش دارم و احساس میکنم قسمت لابیاها بزرگ تر شدن و نامتقارن. میخواستم بدونم میتونه به دلیل این قرص باشه؟ درصورت ادامه دادن به خوردن قرص میتونه بزرگ تر بشه لابیا ها؟
- استفاده از اپیلیدی یا اپیلایتور برای ناحیه تناسلی
سلام، میخواستم بدونم استفاده از اپیلیدی برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی خوبه یا نه؟ عوارضی نداره؟
- مصرف دارو در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، هفته نهم بارداری هستم، سرما خوردم و به پزشک مراجعه کردم گفتن ویروس هست، بهم دارو دادند آیا میتونم دارو مصرف کنم؟ قرص سفکسین و کلرفرامید و شربت دیفن هیدارمین دادند، گلو درد دارم خیلی اذیت کننده است، چه چیزی مصرف میتونم بکنم که بهتر بشم؟
- فوری
سلام .علت سوزش کلیه ها و پهلو و احساس سنگینی میتونه از عفونت ادرار باشه هیچ علائم دیگه که مربوط به عفونت باشه ندارم مثل خارش و سوزش، یا ممکنه کیست داشته باشم؟لطف میکنین میگین که بیشتر مربوط به عفونت میشه یا کیست ؟میخواستم مطمئن بشم که بیام مطب شما واسه ویزیت
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر
من خانومی هستم 39 ساله و مجرد... سوالم مربوط به دوران قاعدگیم هست . من قبل از پریودم حدود سه نهایت چهار روز لکه بینی دارم، از روز چهارم پنجم پریود میشم، پنج روز پریودم بعد یکی ذو روز در حد لکه بینیه ، یر جمع ده روز پریود میشم با لکه بینی هام !
قبلا اینطور نبودم و تو همون پنج روز پریود میشدم و تموم میشد اما چند ساله که لکه بینی پیدا کردم !
تا الانم مرتب هر ماه پریود شدم و خلی به ندرت پیش اومده تاخیر داشته باشم و این تاخیر نهایت سه چهار روز بوده وگرنه سر سی روز شدم!
یا درد سینه شزوع میشه اول ، بعد که شروع میشه دلدرد اینا دارم !
بین اطافیان هم فقط خاله ام لکه بینی داره ! الان دقیقا دو ماهه رازیانه می خورم بلکه بتونم لکه بینی رو درست کنم ، تاثیری نداشته ! دیروز از یه خانومی که تو زمینه گیاه و دمنوش مطالعه داشته پرسیدم که چیکار کنم ، گفتن این لکه بینی غیر عادیه و حتما باد آزمایش بدم، منم خیلی ترسیدم ! حتی جرات نمیکنم به آزمایش فکر کنم مبادا چیز بدی بگن ! تورو خدا شما یه چیزی بگین ! واقعا غیر عادیه ؟! چی کار کنم رفع بشه؟ - جواب تکه برداری وپاتولوزی فیبرومهای رحم
Disord proliferative phase endometrium Chronic endocervicitis Chronic cervicitis


