Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام من شش هفته وپنج روزمه رفتم سنوگرافی گفتن جنین رشدنکرده بایدسقط بشه اما هیچ لکه بینی ایناهم ندارم چکارکنم به نظرتون جاداره صبرکنم
- جوش صورت
سلام خسته نباشید ازتون پرسیدم که منوبرای جوش های زیر گردنم ۳سال اسپیرولاکتون استفاده کردم ممکنه ک در بیارم دوباره جوش گفتید بله ؟ ازتون یه خاهش دارم یعتی هیچ دارویی برای جوش های هورمونی وجود نداره ک جوش رو خوب کنه بدون اینه جوش صورت بگرده؟باید همیشع تا اخر عمر قرص بخورم ؟من ۱۹ سالمه کیست ندارم آندروژن بالا دارم خوردن این قرص تا اخر عمر نازایی نمیاره ؟ مشگلی برام اینجا نمیکنه ؟
- شکل لابیا در هنگام زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید خواستم بپرسم کسی که زایمان طبیعی می کند در آخر زایمان آن دوتا لابیا های آن توسط دکتر دوخته می شوند وبه هم وصل میشود یا خیر یا دوتا لابیا به هم دوخته نمی شوند و به هم وصل نمیشود و کلا دوتا لابیا های آن ازهم جدا و کلا باز باز هستن؟
- خوردن یدونه قرص اوسیز ۰/۷۵ باعث جلوگیری از حاملگی میشود؟
- کانون هیپراکو منطبق بر آدنکس راست چیه؟ لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- یکتاسوری
سلام من روز پانزدهم انتقال جنین ازمایش دادم منفی بود خونریزی ولکه بینی ندارم فقط سمت چپم درد دارد چرا
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان چپ رو دارم با ابعاد 54mm با قطر ۴mm باید چیکار کنم؟؟
- نزدیکی از بعد امپول ضد بارداری
سلام زمانی ک امپول ضد بارداری را زدیم . چند ساعت بعد میتوانیم نزدیکی کنیم . ایا امکان بارداری زیاد هس یا نه . . چند ساعت بعد از امپول زدن نزدیکی مناسب است
- چه نوع ازمایشی باید انجام بدهم؟
سلام من حدود دو هفته پیش رابطه داشتم یکم از اب منی داخلم موند من دو ساعت بعد یه قرص اورژانسی یه دونه ای خوردم ۱۴ روز گذشته پریود نشدم احتمال اینکه پریود بشم هست چند درصد؟ ممنون
- علت قطع نشدن پریود
سلام وقت بخیر.من الان حدود پونزده روزه پریودم.و پریودم قطع نمیشه.سونوم کاملا نرمال بود.قرص سرترالین میخورم که دوزش زیاد کرده دکتر.این ممکنه باعث قطع نشدن خونریزی بشه؟؟؟
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکم تنبلی تخمدان داشتم که برطرف شد حالا یه کیست معمولی دارم.به دنبال این مشکلات یکممم پوست ناحیه تناسلیم تیره شده.میخوام بدونم با رفع کیست و پایان مصرف قرصام به مرور زمان رنگ پوستم خوب میشه؟؟
- تاثیر دارو در شیردهی بر روی سلامتی نوزادشیر خوار و مادر شیرده
سلام خانم دکتر نوزادم دختر و ۵ ماه و ۱۰ روز به دنیا اومده درواقع ۸ دی ۱۴۰۴ به دنیا اومد دندونم درد میکنه و همسرم مجبورم میکنه مترونیدازول بخورم،۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ هم دوتا نوافن خوردم قبل اونم تاریخش یادم نیس ولی میدونم تو شیردهی بودم که مجبورم کرد مترونیدازول خوردم،امروز هم دوتا مترونیدازول خوردم یکیش ۵۰۰ بود اون یکی نمیدونم چند بود چون نوشته اش پاک سده بود،حتی اونقد حواسم پرته نمیدونم قرصارو باهم خوردم یا بافاصله و نمیدونم به نوزادم فورا شیردادم یا بعد چند ساعت کلا گیج م میخوام بدونم توشیردهی مجازهستن؟اگه بلافاصله شیردهی شروع بشه عوارضش چیه؟ چون من تو شیردهی این قرصهارو خوردم خیلی نگران عوارضش هستم ولی همسرم توجه نمیکنه، سیپروفلاکساسین هم خریده ولی هنوز نخوردم چون ترسیدم، ولی همسرم بی خیال من نگران بچه ام هستم تورو خدا جواب بدین و منو از نگرانی دربیارین ممکنه این قرصها خدایی نکرده در آینده رو سلامتی بچه ام یا سلامتی خودم تاثیر بدی بزارن؟ آخه ی جا خوندم خدایی نکرده سرطانزا هستن.در کل عوارض این کپسول نوافن و قرصهای مترونیدازول و سایر آنتی بیوتیک ها تو شیردهی چی هست؟
- سرکلاژ
خانم دکتر هزینه سرکلاژشکمی چقدره تقریبا ؟
- عقب افتادن پریودم و دیدن لک
سلام من نزدیک ی ماه فریز انجام دادم باید سی ام پریود میشدم نشد و فقط لک دیدم و رابطه ای هم تو این یک ماه نداشتم علت نشدن پریودم و این لک چی هست
- بیماریهای زنان
تقریبا دو ساله هر چند ماه یکبار هنگام پروید دچار درد شدیدی در ناحیه لگنم میشوم واما این دو سه ماه اخری پشت سر هم بوده.میدونید علتش چیه؟
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید . میشه زودتر بهم جواب بدید من حدود یه دوساعتی خود ارضایی داشتم چیزی وارد واونم نکردم فقط فشار زیادی وارد کردم به کلیتوریس همراه با مالش بعد که بلند شدم ترشحات خونی رنگی در حده یه قطره دو قطره از من خارج شد بعدش ترشحات حالت عادی گرفتن زرد رنگ شدن هیچ وقت چنین چیزی ندیده بودم ۱۸ سالمه از بچگی خود ارضایی داشتم چندین بار ترک کردم وبی مواقعی که فشار رو مه انجام میدم میشه بگین آیا پرده بکارتم آسیب دیده خیلی نگرانم امکانهای اینم ندارم برم معاینه بشم
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون
- مصرف ژلوفن بعد از قرص اورژانسی
سلام قرص ژلوفنوو 3 ساعتو نیم بعد از قرص اورژانسی خوردم اثر قرص اورژانسیرو از بین نمیبره؟؟
- آزمایش
باسلام PH ادرار 5 شده است.آیا جای نگرانی دارد؟ باسپاس
- در مورد کورتاژ
سلام من خانم ۵۲ ساله هستم که چند سالی هست یائسه شدم سه ماه پیش ناگهانی خونریزی کردم .کورتاژ شدم ضخامت انومتر ۱۱ میلی مار بود نمونه دادم که هایپر پلازی بود سه ماه جستیران خوردم باید دوباره کورتاژ بشم .چند روز بعد از قطع جستیران فرصت دارم برای اینکه برم کورتاژ .؟ممنون میشم جواب بدید.


