Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بچه دار شدن
با عرض ادب و احترام نمیدونم سوالم ارزش علمی و تخصصی داره یا نه ولی خواستم بدونم تا چند سالگی باید پیشه بچه بمونم و سر کار نرم پیشاپیش ازتون تشکر میکنم
- آمپول واریو پپتیل
سلام. من رفتم پیش دکتر تبریزی به من گفت باید آمپول واریو پپتیل بزنی. میخواهم بدونم اون درد داره و یا عوارض چطور؟با تشکر🙂
- شستن لباس زیر با صابون
سلام ۲۴سالمه و مجردم من لباس ریزم (شورت)رو با صابون حمام گلنار میشورم و همیشه ام تو فضای اتاق میذارم تا خشک بشه یه مدته دچار خارش واژن شدم بدون ترشح یا بو ممکنه بخاطر صابون باشه؟
- ضخامت زیاد اندومتر و وجود مایع اکولوسنت در کاویته رحم
من زن یائسه ۶۷ ساله.ضخامت اندومتر ۶ میلی متر.مختصری مایع اکولوسنت به حجم یک ونیم cc در کاویته رحم دیده شد .این مایع چیست وارتباطی به سرطان اندومتر دارد.درضمن خونریزی ندارم واز پماد واژینال استروژن استفاده کرده ام.
- تغییر قرص جلوگیری
سلام وقت بخیر من از قرص روجا استفاده میکردم حالا میخوام تغییر بدم روکین بخورم ، ممنون میشم راهنمایی کنید که از چه زمانی قرص جدید رو مصرف کنم
- قرص سفید سیبل
قرص سیبل برای کیست استفاده میکنم اگر قرص های سفید رو نخورم و بعد از هفت روز بسته بعدی رو شروع کنم مشکلی نداره؟ چون از قرص خوردن خسته شدم
- پریود نشدن.
سلام من بخاطر تنبلی تخمدانم قرص سیبل استفاده میکنم و ماه قبل رفتم دکتر سونو انجام داد همه چیز خب بود این ماه عقب انداختم کلی درد پا کمر دارم انگار میخام پریود بشم ولی به جاش مایه سفید رنگی میاد علت چیه
- کم خونی
سلام میشه قرص آهنی بهم معرفی کنین که عوارض یبوست نداشته باشه؟
- فوکوس اکوژن دکتر تشخیص داده فقط دیده شده کیسه صفرا آیا خطرناک است درمانش را لطفا اما انداره نگفته ازمایش
در مورد بیماری فوکس اکوزن دیده شده در کیسه صفرا اما اندازه مشخص نیس لطفا ایا خوب میشم درمانش
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر آیا پزشک متخصص یا پزشک قانونی میتونند تشخیص بدن پرده از راهی غیر از دخول آسیب دیده؟ و این که آیا پرده با سوراخ خیلی بزرگ هم طبیعیه؟
- ضربه شدید به کشاله ران
سلام دوهفته پیش درحال دوچرخه سواری به زمین خوردم و دسته دوچرخه به شدت خورد داخل کشاله رانم درست بغل استخوان شرمگاه. درد بسیار بسیار زیادی داشت تا چند روز بعد هم کمی کبودی. الان بعد از دوهفته اندازه یک گوجه سبز از داخل ورم کرده و سفت شده. آیا خطر داره؟و باعث نازایی میشه؟ چیکار کنم خیلی نگرانم
- سرطان کبد وسرطان پوست
سلام وقتتون بخیر یه سوالی خواستم بپرسم پدر من ۷ سال پیش براثر سرطان کبد فوت کردن دیر متوجه شدیم سر ۴ ماه مادرم هم سه سال هست متوجه شده بود سرطان پوست نوع ۴ بدخیم ملانوم داشت وامسال فوت شدن میخواستم بدونم چه ازمایشی مشخص میکنه که زود پیگیر بشیم وپیگیری بشه که خانواده مون ندارن مثل خواهر وبرادر وچون شنیدم سرطان موروثی هست که کجا باید مراجعه کنیم پیش چه متخصصی چون میگن سرطان پوست خیلی سخت تشخیص داده میشه ببخشید طولانی شد ممنون میشم از جوابگوییتون خسته نباشید
- ضخیمشدگیهیپواکوئیک دیوارهقدامی ۴میلمتریعنیچه
- سلام من بعد پاک شدنم از قاعدگی م کمرم خیلی درد داره و هم زیر شکمم خیلی هم انتی بیوتیک مصرف کردم اما هیچ فایدیی نداره باید چی کار کنم ممنون میشه راهنمایی کنید
- زعفران پاک کردک
سلام ۲۴هفته باردارم زعفران پاک کنم واسه بچه ضرر داره???
- چکاپ اچ پی وی
سلام خانم دکتر من میخوام یرای چکاپ اچ پی وی مزاحمتون بشم و نوبت گرفتم،دوتا سوال دارم یکی اینکه موقع صحبت با شما همکارانتون هم هستن؟چون نمیخوام جز شما حرفامو کسی بشنوه،یسری رفتم پیش دکتر ظهیری برای مشکلات هورمونی پنج شش نفر کنارشون بودن،سوال بعدی اینکه اگه تو ازمایشات یا چکاپ وجود اچ پی وی یا هرنوع بیماری مقاربتی منفی بشه این یعنی من کلا ندارم یا اینکه ممکنه نشون نده و به فرض دوسال دیگه خودشو نشون بده؟چون میخوام اگه منفی بشه با خیال راحت زندگی کنم😔
- بارداری باوجود پولیپ رحم
سلام من ۴۵ سال سن دارم و اقدام به بارداری مجدد کردم که ناموفق بوده، در سونو واژینال متوجه یک پولیپ ۱۵ میلیمتری در رحم شدم که بدون علائم بوده، ایا این پولیپ مانع بارداری میشود و باید برداشته شود؟
- سوال
سلام خانوم دکتر یه سوال داشتم میدونم جزو سوال های شما نیس ولی اگه میتونید راهنماییم کنید جوش زدم و قبلا دستکاری کردم قرمزی قرمزی روی پوستم هست چیکار کنم از بین بره دارویی نداره بهم معرفی کنید؟
- سلام من ی چن وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودپ عقب افتاده ممکنه برا
سلام من چه وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودم عقب افتاده برا اونه
- بارداری
سلام، من یک بسته قرص ضدبارداری دروسبلین رو مصرف کردم بعد از اتمام آن ۴ روز بعد ازم خون سیاه اومده ک تقریبا ب اندازه یک پد ، آیا خون پریودی هستش؟ خیالم راحت باشه از اینکه باردار نیستم


