Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت در بارداری
سلام 2ماه باردارم ازشیاف هم استفاده میکنم حالاخارش بیرون واژن گرفتم چیکارکنم
- سلام من۳۳هفته بارداریم وبوی بدواژن وترشح دارم پمادکلوتریمازول وشیلف لاکتواژهم استفاده کردم چندروزخوب میشه ولی بازبرمیگرده
- پریود
من پریود ک میشم نامنظم بوده از اول مثلا ۲۵ روزه میشدم ۲۸ روزه گاهی ۳۰روزه کیس داشتم چندسال پیش عمل کردم. ولی دوماه تقریبا فاصله پریودیم کم شده الان بعد ۱۳ روزپاک بودن لکه بینی دارم انگار میشه راهنماییم کنید..
- سونوگرافی.رحم.وتخمدانها
رسم مایع به ضخامت ,9میلیمتردرآدنکس راست و چپ وکلدوساک خلفی رویت شدکه می تواند مطرح کننده piDباشدیعنی چه
- کلو میپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟
- واژن
سلام مجرد و ۱۸ سال واژنم و لبه هاش و ناحیه عانه صافه و لاغرها و تپل نیست چکار کنم طبیعی تپلشه لطفاً راهنمایی کنید صافه و صافه 🥺
- عفونت
سلام وخسته نباشید من دیروز به دکتر زنان رفتم چندروز قبل زیر شکم سمت چپم خیلی درد می گرفت وبعدازمعاینه گفت عفونت دارو دادودیروز پماد واژینال را استفاده کردم از صبح حالم بعد شد رفتم دستشویی دیدم به خونریزی افتادم و یه چیزی از بدنم خارج شد نفهمیدم چی بود
- دارو
سلام.۱۴ساعت پیش درمورد آلندرونیت سدیم سوال کردم، فراموش کردم بگم که لتروزول ودکاپپتیل هم مصرف میکنم وزیر ۵۰کیلو هستم.خیلی ممنون وسپاسگذارم.
- سونوگرافی رحم و ضمائم ترانس ابدومینال
سلام خانم دکتر دست طلای عزیزم خوبید؟ خانم دکتر جان چندین ماه بصورت مداوم پریود بودم و قطع نمی شد بجز با قرض ال دی. سونو برام نوشتن نتیجه نوشته رحم بطول 88 م م و یدامترap41م م دارای شکل و اکوی میومتریال هتروژن است(ضخامت اندومتریال 2.3م م با نمای اکوژن) تصویر میوم بصورت ساب سروزال به دیامتر 17*12م م در فوندوس رحم مشهود است تصویر میکروسیست های متعدد در میومتر به همراه هتروژنیسیته میومتر و مرز ناواضح بین میومتر و اندومتر مطرح کننده درجاتی از آدنومیوز رویت می گردد تخمدان راست بهحجم 5.7 سی سی و تخمدان چپ به حجم3 سی سی دارای شکل و ابعاد و اکوی استرومال نرمال است خانم دکتر جان راهنمایی می فرمایید 43 سال سن دارم
- اندومتر
سلام من نوزده سالمه تازه ازدواج کردم پریودیم خیلی کمه اما درد زیاد دارم رفتم سونوگرافی بردم دکتر ماما نشون دادم گفت هیچ مشکلی نداری یدونم برو ازمایش الان رفتم ازمایش دادم اومدم میگه اندومترتت یکم زیاده من زیاد دقیق نگف مشکلمو برام امپول زیر جلدی نوشت من نمیخوام اون امپول بزنم چون عوارضشو خوندم چون ماهانه هم پریودام خیلی منظمه میترسم هورمون هام به هم بریزه الان چیکار کنم بنظرتون برای درمان اون
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من ۳۳ سالمه دو بارداری داشتم اولی سقط شد بیست و هفت تیر پریود شدم و بعد چند روز نزدیکی داشتم که مجبور شدم سه قرص ال دی یکجا خوردم بعد چهار روز پریود شدم ولی پریودم با پریود طبیعی فرق داشت خونریزیم کمی بیشتر شده و لخته خون هم نیست خون رقیقه البته شدید نیست ولی خیلی استرس دارم سه روزه خونریزی دارم و قطع نشده زیر شکمم و کمرم هم درد دارم ماه پیش سونو شکم و رحم دادم همه چیز نرمال بوده و مشکلی ندارم آیا این پریود بعد قرص اورژانس طبیعیه اگه خونریزی قطع نشد باید چیکار کنم ضمنا من ماه گذشته هم قرص اورژانس خورده بودم ولی پریود نشده بودم در حد لکه بینی بودم میشه راهنمایی کنید
- سوال
سلام وقت بخیر علت درد روی ران پا بخصوص در زمان پریودی یا نزدیک به موقه ی پریودی چیست؟
- قرص اوژانسی برای بار چندم ضرر دارد
- زایمان سزارین
با سلام بنده ۳۳ روز از سزارینم میگذره و هنوز در محل برش و گاهی بالاتر از محل برش زایمان احساس درد دارم و دیگر اینکه کمر درد و پا درد های زیادی دارم در حدی که وقتی دراز میکشم یا میشینم برای بلند شدن یا نشستن و تغییر حالت درد دارم حتی در لگنم البته من در دوران حاملگی بخاطر سابقه سقط و بارداری پرخطر کاملا استراحت مطلق بودم لطفا منو راهنمایی کنید با این درد ها چه کنم؟؟
- پرودی
سلام وقت بخیر من تقریبا ۲۰روز پودر چاقی grand fit میخورم الان دو سه روز پریودیم عقب افتاده …تستم زدم منفی بوده …ممکن بخاطر خوردن این پودر عقب افتاده باشه ؟؟؟
- سلام همسرم ۴سال عمل سزارین کرده بعد ۴سال درد شدید داره لطفا اهنمای
- Pid
باسلام،در سونوگرافی بنده مشخص شده ک مایع ازاد خفیف حاوی ذرات اکوژن داخلی مطرح کننده پی آی دی در لگن وجود داشت و همچنین این ذرات در مثانه هم بود،کیست تخمدان سمت راست هم دارم سوالم اینه ک درمان با انتی بیوتیک کافی ست یا خیر؟
- زهرا
سلام خانم دکتر می خاستم ببینم من از چهار پنج ماه قرص فولیک اسید می خورم آیا مشکلی که نداره
- درد های شدید قاعدگی
سلام،۲۳ساله و مجرد هستم،درد های قاعدگی وحشتناکی در روز اول و ساعت های اولیه خونریزی دارم،طوری که درس و کارم مختل میشه و مجبورم خودمو برسونم بیمارستان سرم و آمپول بگیرم، دوره هام منظم هست نهایتا دو روز عقب یا جلو می افتد اما درد شدید زیر دل،درد مقعدی وحشتناک، تهوع و استفراغ و اسهال دارم، به پزشکان متعددی مراجعه کردم اما نتیجه نگرفتم،واقعا نمیدونم چیکار باید کنم دیگه خسته شدم
- زنان
چندماه پیش بخاطر نمونه برداری از دهانه رحم و برداشتن پولیپ جراحی شدم.ولی هنوز هم موقع نزدیکی خونریزی و لک بینی دارم.آیا ممکنه بخاطر زخم نمونه برداری باشه؟چرا با گذشت چندماه زخم خوب نشده


