Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام ممنون از پاسخ های سودمند شما چه مدت بعد از زایمان طبیعی ناموفق در ۲۱هفته بدون کورتاژ میتونم عمل سرکلاژ شکمی انجام بدم؟؟ و این که با انجام عمل سرکلاژ شکمی با لاپاراسکوپی چه مدت بعداز عمل میتونم برای بارداری اقدام کنم؟
- سلام خسته نباشین من تقریبا چهار ماهی میشه عمل کیست تخمدان کردم کیست درموئید داشتم و از اون موقع پریودم نامنظم شده و اینکه هراز گاهی در زیر شکم درد و هراز گاهی درد در ناف وضربان هم داره آیا طبیعیه ؟
- دردپهلوی راست وزیرشکم
سلام من۱۶مهرموعدپریودم بود ۱۶آبان باید پریودمیشدم ولی نشدم رابطه محافظت نشده ای هم نداشتم ازمهرماه سمت راستم پهلوم دردمیکنه وکمروشکم درددارم انگارکه همین الان میخوام پریودبشم،بعدصورت جوش زده ولی پریودنشدم پاهام دردمیکنن،دوروزه چای زنجبیل وتخم شویداستفاده کردم بلکه پریودبشم ولی اثرنداشت چیکارکنم،من۲۷سالمه و۳تابچه دارم،چیکارکنم زود پریودبشم.
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
- درموییدکیست
باعرض سلام وخسته نباشید،من یک خانم 45ساله هستم درآخرین سونوی واژنال یک کانون کلسیفیته باشک درموییدکیست دیده شده به قطر6میلی متر،درمان این مشکل به چه شکل؟پطشک مربوطه فعلاتحت نظربودن راتجویزکردند
- سلام من رفتم سونوگرافی نوشته رحم بواکوی میومنرهتروژن دیده شد اابعادبزرگترازنرمال
- پولیپ رحم
پولیپ 2/5 سانتی رحم وکیست تخمدان راست دارم،دکتر گفته باید با لاپاروسکوپی رحم و تخمدان راست رو در بیارم، بنظر شما ضروریه خانم دکتر؟ آزمایشca125 هم دادم خوب بوده
- پستان یک یا دو طرف واگزیلاری
سلام وقت بخیرهیپواکوکو با حدود میکرولوبوله و نا منظم به بعاد 17*27.5 میلیمتر در far zone کوادرانت فوقانی خارجی پستان چپ موقعیت ساعت ۲ دیده میشودایا خطرناک هست یا نه؟!
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۷۵ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه.
- دارو
سلام خانوم دکتر مهربون به من گفته بودید از ترکیبات ضدقارچ و ضد التهاب استفاده کنم؟ اینها چه دارویی هستن؟ هم برای داخل و هم بیرونی. من خارش و التهاب دارم که فکر میکنم قارچ چه داروی خوراکی در کنارش باید مصرف کنم؟ ممنون
- ترمیم پرده بکارت
۳۰ساله.۲۲سالگی اولین رابطه داشتم.با دردکم و خونریزی بعد wc در حد چند قطره.۳ساله به هیچ وجه نزدیکی ندارم.آیا بکارتم ترمیم شده؟
- اکوفری حاوی mural node
مامانم ۴۶ سالشه کیست اکو فری با ابعاد ۳۸در ۴۴ حاوی mural node با اکوژن ۵*۸ آیا خطرناکه؟ قراره عمل کنه نیاز به چه آزمایش هایی است؟
- سنوم
سلام خسته نباشد میخواستم بگم ک ابعاد رحم ۶۳.۳۲هست تخمک راست ۳۲.۱۲ هست مال چپ هم ۳۰ و ۱۸ اندومتر هم ۸ میلیمتر اکوژسترون هست
- خارش شدید دهانه واژن
سلام من چند ماهی است که دهانه رحمم به شدت خارش پیدا میکنه
- توده سیستیک
توده سیستیک حاوی جز اکوژن داخلی به ابعاد۴۴*۶۳میلیمتر در آدنکس راست وبه ابعاد۳۸*۴۴میلیمتر در آدنکس چپ مشاهده شد که جهت رد تراتوم سی تی اسکن اسپیرال بدون وبا کنتر است تزریقی توصیه می شود این یعنی چی؟؟؟؟
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- زنانه
علت دردامدن دل در پریودی و مصرف ۴ قرص مسکن تازه آرامم میکنه
- سوزش بخیه سزارین از داخل شکم
سلام من ۳سال سزارین شدم چند روز یک قسمت از بخیه هام از داخل سوزش عجیبی داره همراه درد که به محض ایستادن شروع میشه و تو خم و راست شدن اذیت میکنه بخیه انگار تازست و تازه زایمان کردم
- کاندوم
سلام وخسته نباشید خانم دکتر باشوهرم رابطه داشتم از کاندوم استفاده کردیم بالای کاندوم پاره بود ولی قسمت پایینش سالم بود و تمام مایع منی در قسمت پایین جمع شد بنظرشما نیازهست قرص بخورم؟


