Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتریوز و آمپول دیفرلین
سلام وقت بخیر من آندومتریوز دارم ومیخوام انتقال جنین بدم دکترم برام آمپول دیفرلین تجویز کرده اما داروخونه بهم واریوپپتیل داده آیا فرقی نداره تو تاثیرش؟
- گلاب در بارداری
سلام آیا خوردن گلاب در بارداری مفید است یا مضر ؟
- سلام خسته نباشید از اون موقه ایی ک قرص گین آپ مصرف کردم پریود نشدم اگع قطعشون کنم دوبارع پریود میشم؟ الان ایی ۳ ماهه ک نشدم
- معاینه بکارت
سلام.ایا معاینه پرده بکارت توسط ماما و متخصص باعث اسیب ب بکارت میشه؟؟؟چون شنیدم ک میگن خیلی لبه های واژن رو میکشن.
- لکه بینی طولانی مدت
سلام من ماه خرداد به مدت ده روز قرص پروژسترون مصرف کردم، پریودم تو ماه تیر به صورت لکه بینی شروع شد۲۶ تیر به مدت دو روز خونریزی داشتم و سپس لکه بینی ادامه داشتم. یک مرداد رابطه با نامزدم داشتم، محافظت نشده و لکه بینی نیز داشتم، ده مرداد با مراجعه به پزشک سه آمپول پروژسترون زدم ، لکه بینیم ده روز بعد قطع شد، سونو دادم مشکلی نداشت، حدود ۱۵ روز بعد آمپول پروژسترون bhcg هم منفی بود.الان ۵ شهریور به مدت سه روز گاها درد شکم دارم و هیچ ترشحی هم ندارم پریود هن نشدم هنوز...نگرانم .میشه راهنمایی کنید.از علائم پریود هست یا مسئله ای دیگه میتونه مطرح باشه؟
- بررسی سونو گرافی رحم
با سلام من خانمی ۴۷ ساله هستم بدلیل خونریزی های مکرر و لک بینی مدتی تحت درمان با قرص دوفاستون بودم بدلیل بالا رفتن فشار خون دوماه مصرف قرص را قطع کردم و دچار خونریزی شدید شدم در سونو رحم بزرگتر از حد طبیعی هست و آدنومیوز نوشته. رحم هتروژن و حاوی فوکوس های ظریف هست برای ادامه درمان چه پیشنهادی دارید؟
- قرص ترنسیدباعث میشه تخمک گذاری کنیم
خونریزی شدید داشتم دکتر بهم کپسول ترنسید دادآیاباوجود این کپسول امکان تخمک گذاری است یاخیر
- آمپول ریه
سلام دکترمن هفته ۳۵ هستم کمی دردداشتم دکتربرام آمپول ریه زده میخواستم ببینم مشکلی نداره ؟تاچندوقت بعدازآمپول ری زایمان اتفاق میفته ؟ ممنون ازشما
- بارداری
سلام خانوم دکتر من ۱۸ سالمه و با بی بی چک فهمیدم ک حاملم ولی باز باید ازمایش بدم میخاستم سوال کنم تو این سن اشکالی نداره حامله شدم؟ از نظر شما مورد تایید هس؟؟؟
- سلام خسته نباشیدسونوشکم ولگن انجام دادم مایع باضخامت۶mmدرون کویته اندومترمشهوداست یعنی چه راهنماییم میکنید
- بقایای سقط
سلام.من ۱۵ روزه سقط کردم دیواره رحم رو زده ۱۳ میلی متر و هتروژن هم هست.میخاستم ببین باقرص رفع میشه.
- جراحی زیبایی واژن
سلام من نزدیک سه ماه است ک زایمان طبیعی داشتم بعد از یک هفته بخیه هام باز شدن حالا با وجود اینکه بخیه هام بسته شدن ولی دهانهء رحمم هنوز باز مانده آیا به غیر از ترمیم با عمل راه حل دیگری است آیا خود به خود به حالت اولیه بر میگرده ممنون از راهنماییتون...
- زیادشدن پریود
سلام خانم دکتر دختری مجردو۲۰ ساله هستم میخواستم بپرسم که برای زیاد شدن خون پریودم چی بخورم که ضرری هم نداشته باشه مثلا چه دمنوشهایی برای زیاد شدن پریود درمجرداخوبه ؟ ممنون
- سلام زن داداشم باردار دوماه میشه خیلی سر درد داره تهوع داره میشه راهنمایی کنید چی بخوره براش خوبه
- سلام. من سه تامیکرولن زدم. برا فیبرونام. ولی بعد سه ماه دوباره خونریزیم شروع شده
خونریزی. بعد از سه تا میکرولین.
- کیست وخونریزی ادامه دار
برای قطع خونریزی چه باید کرد؟؟؟
- بارداری
سلام ایا اگر در هفته اول ودوم بارداری باشیم یا مشکوک به بارداری با مصرف عرقیجات وداروهای گیاهی یا دارو امکان باز شدن وپریودی وجود دارد
- قرص ال دی
سلام خانوم دکتر گفتین از اولین روز پریود قرص را در ساعت معین شروع کنم یک هفته پس از اتمام جعبه ، جعبه بعدی را شروع کنم 1-سوالم اینکه اگر قرص ال دی را در اولین دوز مصرف کنم پریودم را قطع نمیکنه ؟ 2-یعنی یکهفته بعد از اینکه جعبه اول به اتمام رسید یکهفته بعدش جعبه دوم را شروع کنم؟
- خون ریزی
سلام من از پارسال تا حالا پریودی های نامنظم دارم وقتی سنو دادم رحمم بزرگ شده بود که با دارو کنترل نشد کورتاژ کردم یه ماه بعد کورتاژ هم همینجور بودم که مدروکسی خوردم به صورت دورهی پنج ماه دیگه پریود نشدم باز دارو بهم داد که پریود بشم بعد نمونه انجام دادم که گفتن خوش خیم الان برام قرص سیبل نوشتن بسته اول به دومین قرص سفید که رسیدم پریود شدم دیگه تا بسته دوم شروع کردم ولی همچنان خون ریزی دارم بیست و یک روزه که خون ریزی دارم لطفا راهنمایم کنین
- پریودی
با سلام خانم دکتر وقت شما بخیر دختر ۱۲ ساله ای دارم که به تازگی بلوغ شده و این پریودی دومین پریودی عمرش است.. واز ۲۰ تیر ماه که پریود شد یکبار ۲۷ تیر ماه رنگ خون روشن شد و قهوه ای مانند شد اما دوباره چند ساعت بعد خون قرمز شد تا به امروز که ۳۱ تیرماه است از ظهر دیگر لک قهوه ای خیلی روشن بود و یهو همان لک هم نبود مانند پاک شدن اما دوباره از ۷ غروب خونریزی شروع شد خون تازه و قرمز مثل روز اول پریودی به نظر شما مشکل چیست و علت این پریودی طولانی چیه ممنون از شما


