Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درموردسرکلاژشکمی
سلام باوجود سرکلاژ واژینال سقط کردم ۲۶هفته حالا دکترم میگه شکمی کن خوبه یانه ریسکه
- کیست مولتی لوکوله
ایا کیست مولتی لوکوله 5سانتی متر با دارو درمان. میشه
- سلام خستهنباشید من ۵ روژه سقط کردم از چن روز دیگهمیتونم قرص ال دی بخورم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من هفته ۳۴ بارداری هستم وقرص ایزوپرین ۱۰ مصرف میکنم روزی ۲ عدد که از هفته ۳۴ شده نصف صبح ،نصف شب میخواستم بپرسم که باید تا اخر هفته ۳۴ باید این قرص رو قطع کنم یا اینکه بعد از هفته ۳۴ هم میشه استفاده کرد .
- رحم با ابعاد۳۲×۶۲طبیعی؟
- درسنوگرافی ازرحم وتخمدان
تصویرکیستی بااجزداخلی درآندکس دیده میشودیعنی چه
- شیردهی وپریود
من یه پسر پنج ماهه دارم الان دوماهه که پریود میشم ااین ماه پریودم خیلی طول کشید چی کارکنم تاقطع شه
- درمان سوزش واژینال
باسلام خانمی ۴۷ ساله متاهل هستم . بعضی مواقع بعد از پریود سوزش شدید می گیرم بااینکه خیلی بهداشت رعایت می کنم به دستمال کاغذی و نوار بهداشتی کیفیت پایین حساسیت دارم .. اینبار هم مبتلا شدم قرص سیپرو فلوکستین ۷۵۰ مصرف می کنم و پماد کلوتریمازول ۴ روز ولی همچنان سوزش دارم . چی کار کنم ؟
- سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من 19 سالمه چند وقتی هستش که بعداز پریودیم پا درد میگیرم مشکلی که نیست
- کیست در سر جنین
سلام من درسونو گرافی 18
- هایپراکو
سلام درکلیه سمت چپ توده هایپراکو به سایز۱۱میلی مترمشاهده میشود خطرناک است?
- تهوع بارداری
سلام من باردارهستم و الان ۱ماه و۳هفته ام،ولی تمام مدت حالت تهوع شدید دارم ولی بالا نمیارم،چه کاری انجام بدم ک بهتر بشم
- کیست تخمدان
در سونوی رحم کیست مولتی لکولار با قطر ۶۰در ۳۲ دارای سپتاهای ضخیم و اسکولاریته و استرند داخلی یعنی چه؟ ایا با قرص ضد بارداری رفع میشه میشه توضیح بدید
- توده اکوژن
از رحم سونوگرافی گرفتم و سونوگرافی توده اکوژنیک به ابعاد 19*12*25 را نشان داد آیا این طبیعی است یا علت تورم و خطرناک است؟؟؟
- خارش واژن عفونت قارچی
سلام من یه پماد ترمینا سیلیون ان ان استفاده کردم ۲۳هفته باردارم الان فهمیدم خطر برای جنین داره خودمم حساسیت داشتم از ناحیه واژن التهب قرمز شده طورو خدا به بچم آسیبی وارد شده
- بارداری
سلام وقت بخیر من چندماه پریودیم عقب افتاده بود و الان دوماه به صورت منظم به موقع و هفت روز پریود میشم اما پریودیم به صورت لکه بینی و خیلی کم ممکن باردار باشم؟
- سلام من دیشب فراموش کردم قرص دوفامد و بخورم سومین شب بود امروز صبح خوردم بعدیش و امشب بخورم یا فردا
- سلام من پلیپ ۱۳میلی متر دارم می ترسم جراحی کنم ایا دارویی ندارد چطور می توان درمان کرد
- بارداری
سلام من سه روز قبل از پریودی رابطه محافظت نشده داشتم وسه ساعت بعد رابطه دوتاقرص اووسیزهمزمان خوردم والان ده روز اززمان رابطه میگذره ومن هنوز پریودنشدم بی بی چک هم منفی بود ایا باردارم ؟20ساعت بعد مصرف قرص اووسیز قرص کلداکس مصرف کردم ایا اثر قرص کم شده
- آزمایش تحمل گلوکز
سلام خانم دکتر وقت بخیر، میخواستم بدونم در بارداری چند هفتگی آزمایش تحمل گلوکز انجام میشه؟و چند بار برای آزمایش نمونه میگیرن و به فاصله چند ساعت؟


