سلام،لازم است توسط پزشک معاینه شوید.تا اگر مشکل خاصی نداشته باشید. از کرم های مرطوب کننده در صورت نیاز استفاده کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت
سلام خانوم دکتر سه ماه پیش مراجعه کرده بودم.بیمار pco هستم. یه مدت قبل از مراجعه علائم عفونت داشتم معاینه کردین پماد دالاواگ سی قرص آزیترومایسین و ژل شستشو نوشتین. بعدش دیدم علائم ندارم استفاده نکردم تا هفته ی پیش ک دوباره ترشح و خارش کم داشتم استفاده کردم. ۶روزه داروهارو استفاده میکنم ولی دو روزه درد زیر شکم دارم گهگاهی ک جدیده انگار دهانه رحمه چون اپلیکاتورو داخل میکنم یکم درد میگیره ب انتهای واژن ک میرسه. باید چیکار کنم؟!
- بیمارستان
سلام .شما در بيمارستان اريا هم سزارين مي كنيد
- فیبروم رحمی
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام من روز پنجم استفاده از قرص ال دی بودم و چون هفته اول بود با کاندوم هم پیشگیری می کردم کاندوم پاره شد قرص اورژانسی بلافاصله خوردم الان باید قرص های ال دی را ادامه بدم یا نه ؟
- سلام من می خواهم برای بار پنجم سزارین بشم واسم تنگی نفس دارم ایا خطر ناک است
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من برای بارداری اول کلومیفن مصرف کردم و همون ماه باردار شدم البته بدون امپول برای بارداری دوم چندماه اقدام کردم با توجه به اینکه پریود نامنظم دارم ماه قبل اومدم پیش شما و سون انجام دادید گفتید تخمدان پلی کیستیک دارم و امپول پروژسترون برای تاخیر پریو نوشتید و همچنین ازمایش سنم ۳۰ ساله و ازمایشاتم خوب بود tsh:0/43 Free t4:15.41 Prolactin:5.1 Anti mullerian hormone:4.7 و ازمایشهای قبل بارداریم هم خوب بود امروز ۵ امین روز پریودم هست میخواستم بدونم میتونم کلو میفن مصرف کنم ممنون
- هایمن
سلام خانم دکتر خیلی نگران هستم خودارضایی به صورت فشار دادن پاها بهم باعث پارگی پرده میشه؟اخه حس فشار زیادی حس میشه خیلی نگرانم
- پرده بکارت
چطور تشخیص بدم پردم سالمه؟
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- احساس ضعف
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه امروز روز دوازده انتقالمه احساس ضعف دارم و گاهی کمرم و پاهام و زیر دلم درد میکنه علت چی میتونه باشه و فردا روز پریودیمه استرس دارم علتش چیه
- روز مناسب برای تست بارداری
سلام تشکر میکنم که وقتتون رو برای پاسخگویی قرار میدید. چند روز از روز اقدام گذشته باشه برای آزمایش بتا مناسب است؟ یا بی بی چک؟
- ن
من 11روز از انتغالم گذشته وبه جای شیش میل دروز قرص استرادیول مصرف کنم روزی دوازده میل استفاده کردم الان باید چکارکنم
- کیسه بارداری نامنظم
من هفته پنجم رفتم دکتر کیسه بارداری نامنظم مشاهده شد و قلب جنین هم مشاهده نشد ممکنه پوچ باشه.؟؟
- قرص مدروکسی پروژسترون و اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر، من پریود تقریبا نامنظم دارم و در حال اقدام برای بارداری هستم، دکتر برام مدروفم 5 از روز 15 قاعدگی به مدت 10 شب نوشتن، چون از باردار نبودنم مطمئن نیستم، (چون پریود این دفعه ام مقداری فرق داشت، هم مقداری کمتر بود هم زود تر تموم شد) استفاده از این قرص ایرادی داره؟ راستی من از حرف های دکتر اینطور برداشت کردم که اقدام به بارداری در حین مصرف قرص ایرادی نداره، درست متوجه شدم، ایرادی نداره در حین مصرف، اقدام کنیم؟
- کوتاهی سرویکس
سلام خانم دکتر اگر طول سرویکس در ۱۹هفته ۲۵میلی باشه کوتاه هست یا طبیعی
- سلام من میخوام باردار شم دکتر قرص مدرکسی پروژسترون بهم داده 14روز بعد پریودی یکی صبح یکی شب مصرف کنم ولی من شب 12اقدام کردم برای بارداری یعنی چی میشه ؟
- دارو ضد بارداری
سلام من نزدیک دو ساله که با همسرم رابطه ای رو نداشتم ولی همسرم از این داروها استفاده میکنه میخاستم بپرسم علاوه بر اینکه این دارو ضد بارداری دلیل دیگه هم میتونه داشته باشه که استفاده کنه
- خون ریزی شدید
سلام خسته نباشید،من فیبروم دارم دکترم بهم سه تا امپول داده ،امپول اول و که زدم ده روز نکشید دوباره عادت شدم خون ریزی شدید گرفتم ،ولی پارسال چهار ماه امپول زدم بعد هفت ماه عادت شدم،باید چکار کنم
- در سونگرافی تخمدان اکو اینترنال یعنی جه
- اقدام به بارداری بعد از زایمان زودرس ؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من توی 22 هفته به خاطر کوتاه شدن طول سرویکس دچار زایمان زودرس شدم بعد از چند ماه دوباره میتونم اقدام به بارداری کنم ؟


