Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه به بیکینی
سلام. دخترم۱۶ سالمه. خواهرم با سطح روی پا به بیکینی من ضربه زد. من احساس درد داشتم ولی میخواستم بدونم نازایی میگیرم یانه؟
- علل
سلام خسته نباشید بعد از سه روز از مصرف یدونه قرص اووسیز ۰/۷۵ شکم درد و خیییلی کم حس حالت تهوع و بیشتر شکم درد طبیعی؟ البته پریود نشدم و درد شکم حالت درد پریودی
- لک بینی ابتدای بارداری
سلام.من34سالمه.2بارسقط داشتم به دلیل نبودضربان قلب جنین.26و28دی نزدیکی داشتم.امروز19بهمن بتاتیتر دادمجوابش568.6است.لک بینی قهوه ای دارم.شیاف داده دکترم.بتاش خوبه؟وازسقط دوباره میترسم.راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر عزیز بنده بعد از دوبارداری ناموفق سرکلاژ شکمی شدم و الان در ماه دوم هستم و گاهی از واژنم باد با شدت خارج میشود ایا برای بارداریم خطرناک هست و امکان باز شدن دهانه رحم با وجود بادواژن وجود داره؟
- زنانوزایمان
سلامببخشیدمنپولیپرحمدارمدکترمبرامقرصاسترومارین تجویزکردهگفتهبودپریودشدیازروز۵عادتیکدونهصبحیهدونهشبازاینقرصمصرفکنمبعدمنازروز۵عادتماینقرصمصرفمیکنمچراخونریزیبیشترمیشهچراپریودمتمومینداره بینپریودملختهسیاهرنگهمهستحالابایدبهدکترممراجعه کنمیانهچوندکترمگفتهبودپریودشدیتمومشدبیابفرستمت سونوگرافیآیاخونریزیمازاینقرصیانهعادی قبلاهمخونریزیداشتمباداروخوبشدم
- افزایش اکوی لوپ های روده جنین
سلام ببخشید من باردار هستم در هفته 19هستم به تازگی سونو آنومالی دادم وداخلش نوشته افزایش اکوی لوپ های روده جنین آیا خطرناک است؟
- بارداری
سلام من بعد يك ماه تاخير ازمايش بتا دادم شد 0/5يك ماه بعدش تكرار كردم شد 2/5ايا بالا رفته يا منفي هنوز
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر....من یه هفته قبل ازپریودم قرص اورژانسی اونیم یه ربع بعداز رابطه خوردم ۵روز پریودم عقب افتاد بی بیچک دوتا خط خیلی پررنگ انداخت ازمایش خون دادم بتا۱۵۰۰زده بود بارداربودم ایا قبل از قرص بارداربودم یا قرص تاثیرنداشته ممنونم راهنمایی کنین
- هورمون درمانی در یائسگی
سلام وقت بخیر خانم دکتر .من ۴۸ سالمه وحدود ۳ ماهی هست که یائسه شدم پزشکم تعدادی مکمل تجویز کردن برای کاهش علائم این دوران اما بیخوابی به شدت کلافم کرده وخیلی تمایل دارم که هورمون درمانی روبروی کنم ممنون میشم نظرتون رو دراین مورد بدونم واگر این روش مورد تایید شماست تحت درمان شما قراربگیرد. سپاس
- ۱۶۶روز پری ام عقب افتاد ه آزمایش دادم منفی
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- طول بارداری
سلام وادب. خانم دکتر علت این که بعضی از بارداری ها تا 42 هفته طول میکشد.. متفاوت بودن طول دوره پریود خانم هاست یا این ک رشد بعضی از بچه ها کند است؟.. آیا این امکان وجود دارد ک رشد بچه کند باشد؟
- لکه بینی در ۱۶ روزه گی ivf
سلام یکی از اقوام ای وی اف انجام داده وخیلی نگرانه بعد از ۱۶ روز لکه بینی قهوه داره و خیلی میترسه پهلو درد داره و زیر شکمش هم دردش پایه پایه میگیره
- بیرجند hm
سلام وخسته نباشید من 7ماه پیش عملهیستروکومی کردم بعد از 2 ماه سوزش در پایین شکم و اطراف دارم سونوگرافی ولزنی دو دفعه انجام دادم سالم هستم وهیچ مشکلی ندارم ولی این سوزش خیلی منو اذیت میکنهو وقتی کمی ایستاده هستم زیر شکمم ورم میکنه و سنگین میشه و سوزش شدید دارم از چیکار کنم ممنون
- زمان زایمان
سلام خانم دکتر خسته نباشین من 17 اسفند پیشتون بودم و با حساب خودم 30 هفته و 6 روز بودم اما واسم نوشته شد هفته 32 و تاریخ زایمان اکثرا 28 اردیبهشت بود اما این بار شد 13 اردیبهشت؟ چرا اینقدر جلوتر اومد؟ اگه از آخرین پربودی حساب بشه که 22 مرداد بود تا نیمه اردیبهشت میشه 8 ماه و نیم. آیا این تاریخ زایمانی که زده میشه واسه زایمان طبیعیه یا سزارین؟ با تشکر فراوان سال خیلی خوبی رو براتون آروز میکنم.
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر عزیز. میشه لطفا بفرمایید که شما سونوگرافی دوران بارداری رو کدوم مرکز میفرستید برای انجام دادن. من با مطب تماس گرفتم اما متاسفانه روی پیغام گیر میره . متشکرم
- بارداری
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر درد پریدی وافت فشاروقند روزیازدهم انتقال جنین فریزسه روزه دلیلش چیست
- لک بینی
سلام خانم دکتر من لک بینی قبل از پریودی دارم از روز ۱۷ پاکی شروع به لک میشم و ۴ روز بعدش پریود و دوباره لک بینی و فیبروم هم دارم دکترم برام اگنوگل تجویز کرده هر ۱۲ ساعت دوعدد خوردم ولی دوباره روز ۱۷ پاکی شدم شروع به لک بینی شدم آیا قرص اگنوگل تا ۲۱ روز ادامه بدم ؟ ای دوباره اگنوگل بخورم این لک بینیم قطع میشه؟
- جلوگیری بعد زایمان
سلام خسته نباشید بیست و نه ساله ده ساله ازدواج کردم شش ماهه زایمان کردم از لاینسترول استفاده میکردم دکترم به جای قرص ال دی که در طی این سالها استفاده میکردم قرص دزوسپتیو را تجویز کردن میخواستم بدونم مشکلی در شیردهی ندارد اگه بازم پریود نشدم با فاصله هفت روز مجدد ماه بعد قرص. را استفاده کنم و من بعد زایمان تا الان پریود نشدم و ریزش موی شدیدی پیدا کردم دارویی برای قطع ریزش مویم لظفا معرفی میکنید کلسیم هم استفاده میکنم لطفا راهنماییم کنید م
- زخم دهانه رحم
سلام خانوم دکتر مهربون برای زخم دهانه رحم چه کاری باید انجام داد؟؟ازچه دارویی باید استفاده کنم؟


